Zeg zitten er wel goed bovenop met luisteren naar kritiek en dat vervolgens snel fixenquote:Op maandag 23 maart 2026 09:02 schreef Divje het volgende:
Volledige patch notes:
https://crimsondesert.pea(...)e/Detail?_boardNo=73
Map is gefixedhopelijk geen crashes meer
quote:Op maandag 23 maart 2026 13:23 schreef Divje het volgende:
Kom er net na 26uur achter dat je kisten en barrels kapot kan slaan voor goodies
Ja okéquote:Op maandag 23 maart 2026 13:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Al sinds (de originele) Demon's Souls en de eerste Dark Souls gaan kisten en tonnen en zulks kapot bij mij in games
Ik móet ze kapot maken
Extra inventory schijnt wel King te zijn ja.quote:Op maandag 23 maart 2026 14:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja okémaar dat je op die manier dus ook +10 inventory slots (large leather bag oid) (en gigaveel ingrediënten) kan vinden wist ik niet
Nee de game is niet moeilijk tot nu toe, het eerste gebied is goed te doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 13:51 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga nog even een prijsdrop, aanbieding of marktplaats vondst afwachten, maar tot die tijd, is deze game moeilijk?
En kan je ook keuzes maken in de game die gevolg hebben zoals in red dead redemption 2?
En kan de PS5 deze game een beetje draaien?
Nogal uitgebreid is de understatement van het jaarquote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:14 schreef Scrummie het volgende:
Toch nog ook maar even wat "Things I wish I knew" kijken, want zoveel systemen in de game die ik nog helemaal niet aan heb geraakt. Nog geen 1 keer naar mijn wapens/uitrusting gekeken bijvoorbeeld. Skills wel naar gekeken, en geloof ik ook wat punten in stamina gestopt maar dat was het dan ook wel weer.
Het is nogal uitgebreid lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afrondde.
Dus ik heb nu in principe de basis.
Zijn er nog bepaalde dingen die het beste nog kan doen voor bepaalde benodigdheden (skills, wapens, gear etcetera) of kan ik nu volledig mijn eigen gang gaan?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb mij nu vooral op de main quest gericht sinds ik begon om iig Axiom Force en Force Palm te hebben, en ik kan nu vliegen/zweven.
En de eerste 2 echte sidequests gedaan, voor Rhett en die Blacksmith, wat in principeStamina is erg belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. afrondde.
Dus ik heb nu in principe de basis.
Zijn er nog bepaalde dingen die het beste nog kan doen voor bepaalde benodigdheden (skills, wapens, gear etcetera) of kan ik nu volledig mijn eigen gang gaan?Die Axiom Force heeft ook 2 skills die 180 en 200 stamina kosten
Gelukkig kan je tijdens het vliegen ook gewoon stamina shit nuttigen, als ik dat eerder had geweten was ik minder vaak te pletter gevallen
Zou verder gewoon lekker gaan exploren
oh ah toma toma vem vem vem vem
Ik heb de eerste 2 skillpoints idd al in Stamina gestoken.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Stamina is erg belangrijkDie Axiom Force heeft ook 2 skills die 180 en 200 stamina kosten
Zou verder gewoon lekker gaan exploren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |