abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220408451
Wat is qi precies op mijn smartphone . Ik probeer telefoons weer aan de praat te krijgen met een kapotte poort via een draadloze oplader. Nou make my day hoe activeer ik dat qi
pi_220408545
Laat ons eerst even gissen welke smartphone je hebt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220408587
Bij mijn telefoon vind je de oplaadmogelijkheden in de instellingen onder het kopje batterij. Niet alle telefoons ondersteunen draadloos laden.

problemen met de USB-C-poort worden niet zelden veroorzaakt doordat broekzakpluis in de poort wordt samengedrukt en uiteindelijk een laagje vilt vormt, waardoor de stekker niet mooi aansluit. Dit vilt kan je veilig verwijderen met behulp van een dunne, houten tandenstoker.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220409014
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:46 schreef Jordy-B het volgende:
Bij mijn telefoon vind je de oplaadmogelijkheden in de instellingen onder het kopje batterij. Niet alle telefoons ondersteunen draadloos laden.

problemen met de USB-C-poort worden niet zelden veroorzaakt doordat broekzakpluis in de poort wordt samengedrukt en uiteindelijk een laagje vilt vormt, waardoor de stekker niet mooi aansluit. Dit vilt kan je veilig verwijderen met behulp van een dunne, houten tandenstoker.
Klopt dat probleem probeer ik te verkomen in de toekomst en heb meerdere telefoons die ik weer in gebruik wil zien voor contacten enzo
pi_220409021
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 20:40 schreef Jordy-B het volgende:
Laat ons eerst even gissen welke smartphone je hebt.
Het zijn er meerdere en allemaal budget telefoons bv iPhone 7 en euhm Samsung a nog iets
pi_220409033
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:33 schreef Jdood het volgende:

[..]
Klopt dat probleem probeer ik te verkomen in de toekomst en heb meerdere telefoons die ik weer in gebruik wil zien voor contacten enzo
Maar iig bedankt bij welke instellingen kun je dat aanzetten kijk bepaalde telefoons kunnen niet aan maar ja als ik zo mijn huidige telefoon minder stof laat hebben of de poort verziek door het kabeltje ben ik ook al tevreden☺️
pi_220410402
Als het mogelijk is, staat het meestal al aan. Draadloos opladen is een premium-functionaliteit.

Samsung A-modellen ondersteunen het niet, iPhones ondersteunen het vanaf 8.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')