abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220406166
Passen jullie dingen aan om geld te besparen in verband met de oorlog in het Midden-Oosten?

In verband met tanken, energie, boodschappen ( en andere produkten) transport?

Zo ja, wat?

Zo nee, waarom niet?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220406195
Ik rij nog meer als een bejaarde, gewoon voor het idee.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220406443
Nee. Ik hou per maand genoeg over om deze ellende door te komen zonder problemen.
pi_220406537
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 16:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nee. Ik hou per maand genoeg over om deze ellende door te komen zonder problemen.
Fijn om te lezen. :)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_220406554
Heb elektrische auto en warmtepomp
  zondag 22 maart 2026 @ 16:28:08 #6
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_220406612
Nee, omdat het gelukkig niet nodig is.

Pas je zelf iets aan?
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_220406619
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 16:22 schreef Jahr00n het volgende:
Heb elektrische auto en warmtepomp
Ik rij in een diesel en heb een variabel energie contact.
pi_220406744
nee
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_220406746
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 16:28 schreef kwiwi het volgende:
Nee, omdat het gelukkig niet nodig is.

Pas je zelf iets aan?
Ik heb een vast energiecontract genomen. Voor een jaar. Ik fiets meer. Ik prep ook maaltijden, maar dat komt ook omdat ik lijn.

Maar nu de boodschappen straks ook nog duurder worden, prop ik helemaal de hele vriezer vol. :o

Want ik hoop niet dat hij gelijk heeft, maar ik denk van wel.

twitter
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 22 maart 2026 @ 17:09:33 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220406945
Nee.
Huilen dan.
pi_220406952
Nope.
Zonder wrijving geen glans
pi_220407206
nee
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  zondag 22 maart 2026 @ 17:42:10 #13
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220407215
Ik schijt wat vaker op m'n werk zodat ik thuis minder wc-papier hoef te gebruiken.
pindazakje
pi_220407392
Ik duw me stront terug
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220407407
ik kan niet minder doen. Behalve ander werk zoeken die max 10-15 km van huis vandaan.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_220407528
Nee.
pi_220407655
Ik probeer wat minder nieuws te consumeren, daarmee bespaar ik preventief op kosten voor oa psychologen en cardiologen.
pi_220409130
Ik denk dat je pas over drie maanden echt prijsstijgingen gaat zien.
pi_220409675
Qua gas een vast contract; dus hier veranderd nog niks.
Rijden met de auto gebeurd niet veel, dat scheelt.

Binnenkort zal wel meer duur worden. Maargoed wie dan leeft wie dan zorgt
pi_220418367
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:50 schreef KvanG het volgende:
Ik denk dat je pas over drie maanden echt prijsstijgingen gaat zien.
Chatgpt zei mei-juni, maar ik weet niet wie er gelijk heeft hoor. Daar bedoelde hij ook boodschappen mee.

Als eerste dan;

vlees
koffie & chocolade
zuivel
brood

Ik ben vrijwilliger bij de voedselbank daarom ( probeer) ik het bij te houden.

[ Bericht 18% gewijzigd door tesssssssss op 24-03-2026 08:34:03 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')