Fijn om te lezen.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nee. Ik hou per maand genoeg over om deze ellende door te komen zonder problemen.
Ik heb een vast energiecontract genomen. Voor een jaar. Ik fiets meer. Ik prep ook maaltijden, maar dat komt ook omdat ik lijn.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:28 schreef kwiwi het volgende:
Nee, omdat het gelukkig niet nodig is.
Pas je zelf iets aan?
Chatgpt zei mei-juni, maar ik weet niet wie er gelijk heeft hoor. Daar bedoelde hij ook boodschappen mee.quote:Op zondag 22 maart 2026 21:50 schreef KvanG het volgende:
Ik denk dat je pas over drie maanden echt prijsstijgingen gaat zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |