
• zondag 31 mei 2026 @ 22:37 • 181
Op zondag 31 mei 2026 18:10 schreef Elan het volgende:
Waarom 'de ergste energiecrisis ooit' er (nog) niet is gekomen - https://nos.nl/l/2616555
Lijkt vooralsnog allemaal heel erg mee te vallen, en mocht die straat weer open raken weet je dus dat fossiele brandstoffen alleen maar in prijs zullen dalen.
klopt
dit gaat keihard terugkomen op de hoofden van de olieboeren in het MO
1 de omschakeling naar Solar gaat versnellen,
2 alle andere olie landen gaan als een dolle produceren en kunnen / willen daarna niet meer terugschakelen
3. we gebruiken toch al steeds minder energie per persoon door veel betere isolatie
4 alternatieve energiebronnen als kolen en wind gaan ook weer mee doen , kernenergie is coming
Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 31-05-2026 23:15:09
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels