Hoe ging het bij de tandarts?quote:Op zondag 22 maart 2026 01:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Blijdorp heeft ze, niet veel anderen in de benelux begreep ik.
Dus als je in Blijdorp bent geweest is er best een kans dat je ze gezien hebt.
Geniet er lekker van.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:35 schreef BillDauterive het volgende:
De lente is begonnen? Cool.
* BillDauterive trekt een lentebokje open
Foto gemaakt en beoordeeld, hij ging het niet meteen doen, nieuwe afspraak voor de 31e.quote:
Sterkte!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Foto gemaakt en beoordeeld, hij ging het niet meteen doen, nieuwe afspraak voor de 31e.
Kan ik er nog lekker een tijdje over doorzenuwen.
Het genot van tandartsbehandelingen. Binnen een mum van tijd een diagnose. “Maar dat gaan we nu niet doen” en dan mag je later nog eens terugkomen.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Foto gemaakt en beoordeeld, hij ging het niet meteen doen, nieuwe afspraak voor de 31e.
Weken met pijn en de zenuwen.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het genot van tandartsbehandelingen. Binnen een mum van tijd een diagnose. “Maar dat gaan we nu niet doen” en dan mag je later nog eens terugkomen.
Fijn dat je het weer kan.quote:Op zondag 22 maart 2026 18:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, inmiddels al even thuis. 2,5 uur getoerd ongeveer. Was heerlijk maar ben gesloopt
Schouders waren wel doodquote:Op zondag 22 maart 2026 19:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Fijn dat je het weer kan.
[ afbeelding ]
Kan ik niet op je schouders rustenquote:
Nu weer welquote:
Mijne zegt nog wel eens 'kan nu ook wel'. Scheelt tochquote:Op zondag 22 maart 2026 18:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het genot van tandartsbehandelingen. Binnen een mum van tijd een diagnose. “Maar dat gaan we nu niet doen” en dan mag je later nog eens terugkomen.
Een vriend had het me een paar dagen geleden aangeraden. Leuk, maar ik vind het jammer dat ik daardoor aflevering 1 gemist heb. Wel een aardig programmaquote:Op zondag 22 maart 2026 20:32 schreef H_T het volgende:
Ik viel net in The Box en moest aardig wat deelnemers zien voor ik zeker wist of dat wel of niet met bekende Nederlanders is
Mehquote:Op zondag 22 maart 2026 15:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat 'aardig programma' inderdaad wel de lading dekt. Ik vraag me af of ik het door zou hebben als de volgende aflevering niet in mijn 'verder kijken' van Videoland komt zeg maarquote:Op zondag 22 maart 2026 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een vriend had het me een paar dagen geleden aangeraden. Leuk, maar ik vind het jammer dat ik daardoor aflevering 1 gemist heb. Wel een aardig programma
Nou ja als die alles daar juist heel grondig schoon heeft gemaakt, dan is de kans vrij groot dat die daarna flink stinktquote:Op zondag 22 maart 2026 21:53 schreef Arizona het volgende:
Ik was vandaag op de sportschool en er was een schoonmaker en die stonk me toch een portie. Oftewel ik heb geen enkel vertrouwen in zijn werkzaamheden.
Ik ben snel weer afgehaakt toen er van die biechtshots waren en mensen een soort van bondje wilden maken. Daar had ik geen zin in. Is het wel de moeite als je een hele aflevering ziet?quote:Op zondag 22 maart 2026 20:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een vriend had het me een paar dagen geleden aangeraden. Leuk, maar ik vind het jammer dat ik daardoor aflevering 1 gemist heb. Wel een aardig programma
Ik heb alleen aflevering 2 gezien, daar ging het niet echt over bondjes. Dus geen idee.quote:Op zondag 22 maart 2026 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben snel weer afgehaakt toen er van die biechtshots waren en mensen een soort van bondje wilden maken. Daar had ik geen zin in. Is het wel de moeite als je een hele aflevering ziet?
Dat ligt heel erg aan de opdrachten. Soms zijn ze leuk en inventief andere keren saai of onbegrijpelijk. Die van gisteren was leuk (in de Efteling). Ze moesten een sprookje uitbeelden in de achtbaan en de groep beneden moest die raden en opzoeken in het sprookjesbos. Echter: alleen als die andere groep het had gevonden stopte de achtbaan. Dus er kwam iemand kotsmisselijk uit. Dat vond ik wel een beetje bizar..quote:Op zondag 22 maart 2026 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben snel weer afgehaakt toen er van die biechtshots waren en mensen een soort van bondje wilden maken. Daar had ik geen zin in. Is het wel de moeite als je een hele aflevering ziet?
Eftelingquote:Op maandag 23 maart 2026 06:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat ligt heel erg aan de opdrachten. Soms zijn ze leuk en inventief andere keren saai of onbegrijpelijk. Die van gisteren was leuk (in de Efteling). Ze moesten een sprookje uitbeelden in de achtbaan en de groep beneden moest die raden en opzoeken in het sprookjesbos. Echter: alleen als die andere groep het had gevonden stopte de achtbaan. Dus er kwam iemand kotsmisselijk uit. Dat vond ik wel een beetje bizar..
Eftelingquote:Op maandag 23 maart 2026 06:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat ligt heel erg aan de opdrachten. Soms zijn ze leuk en inventief andere keren saai of onbegrijpelijk. Die van gisteren was leuk (in de Efteling). Ze moesten een sprookje uitbeelden in de achtbaan en de groep beneden moest die raden en opzoeken in het sprookjesbos. Echter: alleen als die andere groep het had gevonden stopte de achtbaan. Dus er kwam iemand kotsmisselijk uit. Dat vond ik wel een beetje bizar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |