abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2026 @ 11:37:56 #101
141482 Q.
JurassiQ
pi_220420410
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 10:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik laat t vooral voor de te open wereld en een (naar wat ik hier lees en in recensies) matig verhaal.
Ik ben meer van story driven games dan ellenlang rondlopen in een open wereld. Dat gaat voor mij doelloos aanvoelen.

Ik vond Witcher en AC al open genoeg voor mij. Net zoals Death Stranding. En zelfs daar ga ik me op den duur vervelen, omdat ik dan wel de sidequests aan t doen ben, maar ze uiteindelijk niet meer boeien of herhalend zijn, en dan verlies ik zelfs interesse in de main story.

Moest me bv bij AC echt ff zeggen "STOP met die sidequests doen, want anders gaat t spel je tegenstaan voordta je t uitspeelt", en dat werkt wel :D Lastig als je wel een completionist bent met FOMO, maar ook snel verveeld raakt :D
Zit wel een stuk meer variatie in dan in AC, denk dat ik me hier mee wel lang ga kunnen vermaken.
For great justice!
  FOK!Fotograaf dinsdag 24 maart 2026 @ 13:17:10 #102
364681 over_hedge
pi_220421112
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 22:39 schreef MMaRsu het volgende:
Ja dat komt ook van dezelfde ontwikkelaar dus dat is ook niet zo gek
Klopt. En dat was een mmo. Dus het lijkt op de mmo. Misschien was mijn opmerking dus toch niet zo heel ver gezocht he :o
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 14:21:00 #103
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220421556
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Klopt. En dat was een mmo. Dus het lijkt op de mmo. Misschien was mijn opmerking dus toch niet zo heel ver gezocht he :o
Ik kan me niet voorstellen dat DBO ook zo speelt. Maar oké ik heb dat niet gespeeld.

Het voelt echter niet als een MMO aan imo. Het voelt gewoon als een kwaliteits game
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220422239
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:21 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Ik kan me niet voorstellen dat DBO ook zo speelt. Maar oké ik heb dat niet gespeeld.

Het voelt echter niet als een MMO aan imo. Het voelt gewoon als een kwaliteits game
MMO's kunnen ook kwaliteitsgames zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 25 maart 2026 @ 17:18:06 #105
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220429607
twitter
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 25 maart 2026 @ 19:09:13 #106
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220430234
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 26 maart 2026 @ 08:14:54 #107
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220433151
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 17:18 schreef MMaRsu het volgende:
[ x ]
Bloed irritant en voelt wel als iets waar de EU regels voor gaat verzinnen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220434238
Blasphemous II uitgespeeld in 12 uurtjes.

Een gothic/katholiek pixelart metroidvania met de focus meer op combat ipv platfoming. Je hebt nu drie wapens (vier in de DLC) waardoor de variatie in gameplay groter is dan het eerste deel die soms wat repetitief was.

Ook zijn ze wat vrijgeviger met save points waardoor je nu minder ver hoeft te lopen nadat je dood bent gegaan. Hierdoor hoef je minder te backtracken en loop je niet constant hetzelfde rondje. Kortom: mijn 'kritieken' van het eerste deel zijn opgelost in het vervolg. Verder is de game meer van hetzelfde en wederom audiovisueel een lust voor oog en oor.

8/10

Geen platinum dit keer omdat ik nog 6 collectables van de 115 moet vinden en ze geven geen manier om te achterhalen welke je al hebt dus ik moet 75 locaties langs om te kijken welke ik vergeten ben, gaan we niet doen.

Deze studio kwam vorig jaar met Ninja Gaiden Ragebound dus die pakken we binnenkort zeker mee want die scoort nog hoger dan Blasphemous I en II.

Nu begonnen aan Final Fantasy VII Rebirth.
  donderdag 26 maart 2026 @ 11:33:01 #109
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220434863
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 08:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Bloed irritant en voelt wel als iets waar de EU regels voor gaat verzinnen.
Dit is volgens mij al actief in de EU toch?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 26 maart 2026 @ 12:39:01 #110
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220435602
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 26 maart 2026 @ 12:55:30 #111
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220435767
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 11:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Dit is volgens mij al actief in de EU toch?
Ik heb geen idee. Maar dan maken we ons toch "druk" om niks als dat zo is? :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 26 maart 2026 @ 12:56:15 #112
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220435770
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 12:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik heb geen idee. Maar dan maken we ons toch "druk" om niks als dat zo is? :D
Ik koop lekker fysiek. En als dat niet kan komt mijn schip terug om de zeven zeeën te bevaren.
  donderdag 26 maart 2026 @ 17:43:14 #113
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220437417
Dadelijk de xbox partner preview met nieuwe beelden van toffe third party games
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 26 maart 2026 @ 18:04:06 #114
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220437559
Hunter the reckoning ok cool

(Deze games komen allemaal naar ps5 volgens mij stond zelfs ps5 icoon bij)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 26 maart 2026 @ 18:08:38 #115
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220437602
The Expanse zag er ook wel leuk uit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 maart 2026 @ 18:10:03 #116
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220437613
WTF :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 maart 2026 @ 18:11:37 #117
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220437627
Stranger Then Heaven _O_
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 maart 2026 @ 18:13:49 #118
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220437644
Super Meat Boy?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 26 maart 2026 @ 18:20:08 #119
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220437709
Zo ff terug kijken
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 maart 2026 @ 18:39:30 #120
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220437847
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 18:20 schreef Friday12 het volgende:
Zo ff terug kijken
Moosa zag er wel tof uit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 27 maart 2026 @ 13:18:45 #121
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220443772
https://blog.playstation.(...)ortal-remote-player/

900¤ voor een PS5 Pro

_O-

650¤ voor een normale ps5

8)7
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 27 maart 2026 @ 13:26:44 #122
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220443839
Dan ben ik blij dat ik hem een paar maanden geleden gekocht heb *O*

Was 910 in totaal kwijt, inclusief standaard en disc drive.
Vond dat al duur zat.

En okee, 375 terug gekregen voor mijn launch PS5, dus onderaan de streep viel het mee.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 13:20:49 #123
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220451321
Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video

Nieuwe Roadcraft dlc *O*

Met sloopmachines *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 14:38:13 #124
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220452077
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 15:06:52 #125
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220452340
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')