Jij heb me al van de week die kant opgeduwdquote:
De C is meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij heb me al van de week die kant opgeduwd
En nu wil ik eigenlijk de LG G5, tenzij jullie massaal zeggen die C5 is meer dan voldoende
Hij komt sowieso niet aan de muur te hangen.. gewoon op een tv meubelquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De C is meer dan voldoende.
Die G is wel mooier (tenminste dat is die hele platte die aan de muur moet toch?).
Maar voor mij persoonlijk zou het de meerprijs niet waard zijn.
De G kan alleen maar opgehangen worden zag ik, dusquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij komt sowieso niet aan de muur te hangen.. gewoon op een tv meubel
Ik heb de Gquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De G kan alleen maar opgehangen worden zag ik, dus
Crimson Desert al uitgespeeldquote:Op vrijdag 17 april 2026 21:33 schreef Peejtur het volgende:
Pragmata is wel leuk. Wel even heel erg wennen.
Nee, ik was nog met Crimson Desert bezig en als ik daarin vastloop ga ik verder in Windrose. De game die Skull and Bones had moeten zijn (al is het begin wel erg veel black panel en white text, misschien door de F2P origine)quote:
Ik koop echt zelden een spel voor 60,- EUR eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
Pragmata demo is overigens nog gewoon te downloaden zag ik.
Game is ook maar 6 tientjes in de Store, wat vandaag de dag een uitzondering is.
Is okay. Beetje saai. Niet uitgespeeld.quote:Op maandag 20 april 2026 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is er iemand die Atomfall geprobeerd heeft?
Op de Series X aan begonnen destijds, toen ie naar Game Pass kwam.quote:Op maandag 20 april 2026 20:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is er iemand die Atomfall geprobeerd heeft?
Ik vanaf as zaterdag ook..quote:
quote:
Thanks. Ga hem toch op Steam spelen denk ikquote:Op maandag 20 april 2026 20:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Op de Series X aan begonnen destijds, toen ie naar Game Pass kwam.
Ik vond hem wel tof.
Niet heel veel gespeeld omdat er andere games tussendoor kwamen.
Beneden hebben we de 77 inchquote:Op maandag 20 april 2026 21:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vanaf as zaterdag ook..
55 inch voor 3 meter afstand.
Omdat het ook niet continue in your face hoef te zijn. Gamen is ook ontspannen.
Tnx allemaal voor jullie input
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |