abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220395854
Per ongeluk een AMD key gekocht, ik dacht ik kan die zo claimen, maar je moet dan ook die videokaart in je PC hebben. Ik dacht ik vraag of iemand hier die heeft, zodat die hem voor mij kunnen claimen door op mijn steam account in te loggen of iets dergelijks.

Iemand die me hierbij zou willen helpen?
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220399486
Moet het een 9070 zijn ?

Ik heb een 7800xt
pi_220399506
Ik heb een2070 :)
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220399546
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 18:57 schreef Sjemmert het volgende:
Moet het een 9070 zijn ?

Ik heb een 7800xt
Helaas wel, ik heb ook een 7800 XT. Maar het moet een 9070 zijn helaas.

Of een nieuwe amd cpu.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220401152
als het nou een 6900xt was kon ik je helpen door je account te pikken
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_220417422
Ik heb een Resident Evil Requiem key (steam) waar ik niks mee kan (heb hem al), maar moet via NVIDIA APP activeren.

Als iemand hem wil hebben, moet je mij vertrouwen en op je steam account inloggen, dan add ik hem aan je account. (want volgens mij werkt het op die manier)

Hier is het bewijs:

Ik kan er dus niks mee, en ik wil wel iemand blij maken met deze game :) Tot 30 april is het mogelijk. (al kan ik niet garanderen of het ook echt werk, ik weet bijvoorbeeld niet zeker of mijn hardware gechecked wordt bij het opstarten van het spel)

gratis image sharing platform

[ Bericht 7% gewijzigd door -Deluzion- op 24-03-2026 00:09:35 ]
greetings and salutations
pi_220592209
Game inmiddels weggegeven.
greetings and salutations
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')