Ik heb een Resident Evil Requiem key (steam) waar ik niks mee kan (heb hem al), maar moet via NVIDIA APP activeren.
Als iemand hem wil hebben, moet je mij vertrouwen en op je steam account inloggen, dan add ik hem aan je account. (want volgens mij werkt het op die manier)
Hier is het bewijs:
Ik kan er dus niks mee, en ik wil wel iemand blij maken met deze game

Tot 30 april is het mogelijk. (al kan ik niet garanderen of het ook echt werk, ik weet bijvoorbeeld niet zeker of mijn hardware gechecked wordt bij het opstarten van het spel)
gratis image sharing platform[ Bericht 7% gewijzigd door -Deluzion- op 24-03-2026 00:09:35 ]