Voor de duidelijkheid dat is een Xbox. Je hebt de X en de S. De X is sneller, de S goedkoper. Ik heb zelf niet zo'n hoge eisen en ben prima tevreden met de S. Ik heb ook best een oude TV, ik weet niet eens of de X daarop tot z'n recht komt.quote:
Ik heb de PS5 (paar maanden geleden ingewisseld voor de Pro), de Series X en de Nintendo Switch 1 Oled.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:21 schreef Harvest89 het volgende:
Ik heb een XSX. Vanwege Gamepass, fijne controller, en doordat ik had verwacht dat er betere exclusives uit zouden komen. Dat laatste is helaas niet het geval.
Als je Uncharted leuk vond zou ik voor de PS5 gaan. Die games zijn exclusief voor Playstation.
En op PS5 kun je ook je oude PS4 games op spelen.
Dank je wel voor de uitlegquote:Op zaterdag 21 maart 2026 13:04 schreef borbit het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid dat is een Xbox. Je hebt de X en de S. De X is sneller, de S goedkoper. Ik heb zelf niet zo'n hoge eisen en ben prima tevreden met de S. Ik heb ook best een oude TV, ik weet niet eens of de X daarop tot z'n recht komt.
En op Xbox heb je dus Gamepass. Dat moet je zien als een soort Netflix maar dan voor games. Het is wel een vrij duur abonnement. Ik heb de duurste versie van net geen 30 euro per maand, daar zitten zo'n 500 games bij. Maar als je dat niet wil kan je natuurlijk ook gewoon games kopen.
Je benoemt je spierziekte. Wil je delen hoe dat invloed heeft op games spelen? De Xbox heeft wel uitgebreide controllers voor mensen die niet goed overweg kunnen met normale controllers. Zoiets is er ook wel voor Playstation maar die is denk ik wat minder uitgebreid.
[ afbeelding ]
Ditquote:
Deze is wel een stukje duurderquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit
Ps5 al jaren niet aan gehad, de xsx daarintegen
voornamelijk gamepass. heb sindsdien vrijwel geen games meer (hoeven) kopen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Deze is wel een stukje duurder
Waar zit hem het verschil in voor jou?
Is het goedkoopste abonnement van 8,99 ook rendabel of moet je perse de duurste van 26,99 hebben ?quote:Op zondag 22 maart 2026 00:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voornamelijk gamepass. heb sindsdien vrijwel geen games meer (hoeven) kopen.
Ps5 heeft wel leuke exclusives, maar op astro bot na heb ik geen behoefte gehad die te spelen, en al het andere zit voor mij in steam of gamepass
ligt eraan wat je wilquote:Op zondag 22 maart 2026 08:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Is het goedkoopste abonnement van 8,99 ook rendabel of moet je perse de duurste van 26,99 hebben ?
Inderdaad en dan ga ik denk ik toch voor de PS5, PlayStation plus heeft dezelfde opties als Gamepass en ik ken niemand met een x box dus als ik met bekenden online wil spelen dan heb ik ook meer aan een PS5quote:Op maandag 23 maart 2026 07:32 schreef Friday12 het volgende:
Ik zou gewoon kijken naar welke console de leukste games voor jou heeft.
Dat zou ik inderdaad doen. Kies voor games waarin je niet voortdurend ergens op moet klikken of waar reactievermogen een grote rol speelt. Blijven er nog genoeg games over.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel voor de uitleg
Ik ben gewoon wat minder snel af en toe door mijn spierziekte maar kan er natuurlijk ook rekening mee houden bij wat voor een games ik koop
lekker hoor, kan je heel wat uurtjes plezier uit halen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 18:07 schreef Cupfighter het volgende:
Inmiddels al flink gegoogled en you tube filmpjes bekeken, ik moet een maand of 3 sparen maar dat ik hem ga halen is bijna zeker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |