Sorry, maar helaas gaat dat in dit geval niet op, aangezien ik zelf geen huisdieren heb helaas...quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:15 schreef marc0871 het volgende:
De babbelbox vraagt aan @:forumtijger; wat heb jij dan zoal meegemaakt met jouw huisdier(en)?
TS begint doorgaans.
Filmpjes van JijBuis gelden alleen als je ze zelf hebt gepost.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:43 schreef Boca_Raton het volgende:
Wij hadden thuis een vuilnisbakkenras, middelgroot. Zoals alle honden was hij gek op eten. Nu hadden wij een feestje gehad en er bleef een stuk cake achter op de piano. Volgens mij was het midden in de nacht dat de hond besloot om die cake soldaat te maken. En VOL met zijn poten ging ie op de lage toetsen staan om bij die cake te komen: kloinkkkkkkkkkkkkkk&@¤¤¤/-%$##### klonk het. Iedereen zat rechtop in zijn bed. En hij had de cake te pakken.
Sommige honden zijn erg. Zo weet ik dat de herder van kennissen vroeger een complete haas naar binnen heeft gewerkt. Beest lag in de schuur, en zou eigenlijk het kerstdiner zijn. Maar er is niks meer van het beest terug gevonden. De hond had een behoorlijke pens en was hoofdverdachte. Een dag later viel hij door de mand toen hij in de tuin zat te janken omdat hij verstopt zat en niet kon schijten. Wat eruit kwam bevestigde de vermoedens.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn vorige hond was een kruising labrador/Rottweiler en op een gegeven moment hadden we al een tijdje de hond niet meer gezien en gehoord.
En toen zagen we haar in de keuken staan, voorpoten op het aanrecht, zich tegoed te doen aan de zuurkoolschotel, die op het aanrecht stond.
Stond
Dino (zo heette hij) was een redelijk brave hond, of dat wilde hij ons doen geloven. Nu hadden wij op een gegeven moment de meubels in de woonkamer verplaatst; de eettafel ging van achter naar voren, pal naast het voorraam. Fiets ik op een dag weg, langs het voorraam, zie ik Dino met vier poten op de ontbijttafel staan, iets etend! Zat ie alles af te schuimen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn vorige hond was een kruising labrador/Rottweiler en op een gegeven moment hadden we al een tijdje de hond niet meer gezien en gehoord.
En toen zagen we haar in de keuken staan, voorpoten op het aanrecht, zich tegoed te doen aan de zuurkoolschotel, die op het aanrecht stond.
Stond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |