abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220567299
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 09:52 schreef Gibson88 het volgende:
Maar goed, vandaag sla ik de gym over en misschien dat ik die kant toch even op ga om te kijken.
Geweest? en zo ja, was het wat?

Ik heb een heerlijk dagje in Niebert doorgebracht, aan het water met een hengel! :Y Was zalig weer!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220570249
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 18:22 schreef Chandler het volgende:

[..]
Geweest? en zo ja, was het wat?

Ik heb een heerlijk dagje in Niebert doorgebracht, aan het water met een hengel! :Y Was zalig weer!
Ja, maar meteen weer weg. 1: Entree geld :') en twee: het was zo achterlijk druk, dat ik er geen zin in had.

Ik heb later nog even aan het water gezeten achter de Praxis en daarna de rest van de dag met een vriend doorgebracht.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220570479
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 06:22 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ja, maar meteen weer weg. 1: Entree geld :') en twee: het was zo achterlijk druk, dat ik er geen zin in had.

Ik heb later nog even aan het water gezeten achter de Praxis en daarna de rest van de dag met een vriend doorgebracht.
ja alles kost geld al zijn de garagesale routes vooralsnog gratis! :+

Maar mooi! Was een mooie dag! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220570773
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 08:26 schreef Chandler het volgende:

[..]
ja alles kost geld al zijn de garagesale routes vooralsnog gratis! :+

Maar mooi! Was een mooie dag! :Y
Ja die Garage sales / yard sales vind ik wel leuk.

Zeker was heerlijk weer. Trouwens ook nog effe lekker zitten zonnen aan het Schuitendiep.
Ook in moeilijke tijden.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 april 2026 @ 15:51:21 #205
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220573795
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 08:26 schreef Chandler het volgende:

[..]
ja alles kost geld al zijn de garagesale routes vooralsnog gratis! :+

Maar mooi! Was een mooie dag! :Y
Maar ik begreep dat de garagesale in Dot afgelopen zondag, weinig bijzonders had. Vooral kleding
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_220574522
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 15:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar ik begreep dat de garagesale in Dot afgelopen zondag, weinig bijzonders had. Vooral kleding
Daar ben ik dan ook niet geweest, gelukkig maar ;)

Maar dat kan je natuurlijk ook niet echt een garagesale noemen... want een garagesale is bij de mensen zelf op het terrein!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 14 april 2026 @ 15:29:57 #207
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220580206
Hoi!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 14 april 2026 @ 15:30:46 #208
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220580211
quote:
11s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:29 schreef nietzman het volgende:

[..]
Zeer zeker wel!
Hoe mini is de meet? Noorderplantsoenweer komt er binnenkort wel weer aan natuurlijk, :+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 14 april 2026 @ 15:31:46 #209
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220580222
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 14 april 2026 @ 21:15:41 #210
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220582604
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 april 2026 15:31 schreef ChipsZak. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd *O*
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220582636
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 april 2026 15:31 schreef ChipsZak. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat super!
  dinsdag 14 april 2026 @ 21:21:18 #212
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220582686
Dank jullie, O+ *O*.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  dinsdag 14 april 2026 @ 22:53:34 #213
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220583616
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 april 2026 15:31 schreef ChipsZak. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jamaar das lekker!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_220594687
Mijn hart is gebroken. Al een tijdje. Maar ik heb even een slecht momentje, ;(.

Iemand een goeien garp om me op te vrolijken?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 16 april 2026 @ 21:45:42 #215
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220596063
quote:
17s.gif Op donderdag 16 april 2026 19:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn hart is gebroken. Al een tijdje. Maar ik heb even een slecht momentje, ;(.

Iemand een goeien garp om me op te vrolijken?
Herkenbaar. :@
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 17 april 2026 @ 07:06:54 #216
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_220596973
Zijn jullie weer single?!?
Ik ga naar huis.
  vrijdag 17 april 2026 @ 10:39:56 #217
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220598011
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 21:45 schreef Rene het volgende:

[..]
Herkenbaar. :@
:'( :*
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 17 april 2026 @ 10:43:48 #218
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220598034
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 april 2026 07:06 schreef nietzman het volgende:
Zijn jullie weer single?!?
Heb je interesse?

Nee grapje, maar ja, single. Bij mij wel eigen keuze geweest, en dat ging een paar keer ‘mis’ van beide kanten waardoor het wat knipperde, maar ja. Nu wel echt voorbij. Overigens niet de jongen waar ik zo’n zes jaar mee was, maar deze twee jaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK ZOEK EEN GOEIEN GARP!! Een dad joke of zo. Iemand? Of moet ik triest aan ChatGPT een grap gaan vragen? Weinig zin in.

[ Bericht 1% gewijzigd door ChipsZak. op 17-04-2026 19:07:06 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 17 april 2026 @ 12:34:43 #219
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220598781
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 april 2026 07:06 schreef nietzman het volgende:
Zijn jullie weer single?!?
Sinds twee weken is dat na 15 jaar gezamenlijk besloten. :s)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 april 2026 @ 12:35:26 #220
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220598785
Lastige maar begrijpelijke situatie ..

Als je behoefte hebt aan een avondje gezelligheid, mensen om je heen ofzo, ben je altijd welkom

Goede grap? Ik kom zo op radio en tv, dat is wel grappig :X

OK, nu een echte dan

Klaas (Kloas) uit Pekela wil graag op vakantie naar Peking.
Maarja, hij weet niet goed hoe hij er moet komen. Dus gaat hij naar de bushalte. De bus rijdt voor, en hij tegen de chauffeur: "Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
De chauffeur zegt, "dat weet ik niet, maar ik kan je in ieder geval naar Veendam brengen, naar het station. Dan moet je daar maar even verder vragen."

De bus komt na een half uurtje aan bij het station van Veendam. Hij gaat naar zo'n Arriva-medewerker toe, "Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
De Arriva-medewerker geeft aan dat het het handigst is een kaartje te kopen naar het hoofdstation van Groningen en daar bij de balie verder te vragen.
Dus Klaas stapt in de trein, en komt aan op het station van Stad. Hij gaat naar de balie van Arriva.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking.". De Arriva-medewerker legt hem uit dat hij dan de trein moet nemen naar Leer, en daar verder moet vragen.
Dus Klaas koopt een treinkaartje naar Leer, stapt in de trein, moet in Bunde uitstappen want die brug is nog steeds niet klaar, gaat verder met de bus en is dan in Leer.
Daar bij de balie: "Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
"Meinherr, bitte reisen sie nach Bremen"
Niet veel later zit Klaas in de trein naar Bremen, en daar aangekomen gaat Klaas uiteraard weer naar de balie.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
Na een kleine spraakverwarring wordt hem aangeraden naar Berlijn te reizen. Hij koopt dus maar weer een kaartje en neem de trein naar Berlijn.

Na een paar uur komt hij aan op het hoofdstation van Berlijn en kijkt zijn ogen uit. Hij zoekt de balie, en als hij aan de beurt is.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
Het duurt even, maar uiteindelijk snappen ze wat hij wil. Ze verkopen hem een kaartje naar Warschau, dat is teminste de goede kant op en Klaas wordt verwezen naar het juiste perron. Klaas stapt in de trein en reist naar de hoofdstad van Polen. Hier hetzelfde weer.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
Er rijdt een trein naar Moskou, dus krijgt Klaas daar een kaartje voor, en hij stapt in de trein en komt in Rusland aan.

Op het station van Moskou gaat Klaas wederom naar de balie.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
Peking, dat hebben die Russen niet als bestemming. Maar aangezien hij naar het oosten moet raden ze de Trans-Siberië Express aan. Dus stapt hij in deze beroemde trein en na een dagenlange treinrit komt hij aan op eindstation Vladivostok.
En je raadt het al, Klaas gaat naar de balie op het station.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
"Peking? Beijing?" Jawel, een trein van Vladivostok naar Peking. Klaas is superblij. Hij koopt een kaartje en stapt in de trein. En na dag treinen komt hij eindelijk aan in Peking.

Klaas geniet dagenlang van alles wat er ook maar te zien is in deze stad. De Verboden Stad, het Plein van de Hemelse Vrede, de Chinese Muur, en wat al niet meer. Maar na 2 weken krijgt hij wel heimwee. Het wordt tijd voor de terugreis. Dus hij pakt zijn bagage en gaat richting het station van Peking en stapt naar de balie.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Pekel."
De mevrouw achter de balie kijkt hem een beetje vreemd aan en vraagt dan, "Oale Pekel of Nije Pekel?"
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  vrijdag 17 april 2026 @ 19:05:30 #221
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220601157
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Lastige maar begrijpelijke situatie ..

Als je behoefte hebt aan een avondje gezelligheid, mensen om je heen ofzo, ben je altijd welkom

Goede grap? Ik kom zo op radio en tv, dat is wel grappig :X

OK, nu een echte dan

Klaas (Kloas) uit Pekela wil graag op vakantie naar Peking.
Maarja, hij weet niet goed hoe hij er moet komen. Dus gaat hij naar de bushalte. De bus rijdt voor, en hij tegen de chauffeur: "Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
De chauffeur zegt, "dat weet ik niet, maar ik kan je in ieder geval naar Veendam brengen, naar het station. Dan moet je daar maar even verder vragen."

De bus komt na een half uurtje aan bij het station van Veendam. Hij gaat naar zo'n Arriva-medewerker toe, "Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
De Arriva-medewerker geeft aan dat het het handigst is een kaartje te kopen naar het hoofdstation van Groningen en daar bij de balie verder te vragen.
Dus Klaas stapt in de trein, en komt aan op het station van Stad. Hij gaat naar de balie van Arriva.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking.". De Arriva-medewerker legt hem uit dat hij dan de trein moet nemen naar Leer, en daar verder moet vragen.
Dus Klaas koopt een treinkaartje naar Leer, stapt in de trein, moet in Bunde uitstappen want die brug is nog steeds niet klaar, gaat verder met de bus en is dan in Leer.
Daar bij de balie: "Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
"Meinherr, bitte reisen sie nach Bremen"
Niet veel later zit Klaas in de trein naar Bremen, en daar aangekomen gaat Klaas uiteraard weer naar de balie.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
Na een kleine spraakverwarring wordt hem aangeraden naar Berlijn te reizen. Hij koopt dus maar weer een kaartje en neem de trein naar Berlijn.

Na een paar uur komt hij aan op het hoofdstation van Berlijn en kijkt zijn ogen uit. Hij zoekt de balie, en als hij aan de beurt is.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
Het duurt even, maar uiteindelijk snappen ze wat hij wil. Ze verkopen hem een kaartje naar Warschau, dat is teminste de goede kant op en Klaas wordt verwezen naar het juiste perron. Klaas stapt in de trein en reist naar de hoofdstad van Polen. Hier hetzelfde weer.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
Er rijdt een trein naar Moskou, dus krijgt Klaas daar een kaartje voor, en hij stapt in de trein en komt in Rusland aan.

Op het station van Moskou gaat Klaas wederom naar de balie.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
Peking, dat hebben die Russen niet als bestemming. Maar aangezien hij naar het oosten moet raden ze de Trans-Siberië Express aan. Dus stapt hij in deze beroemde trein en na een dagenlange treinrit komt hij aan op eindstation Vladivostok.
En je raadt het al, Klaas gaat naar de balie op het station.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Peking."
"Peking? Beijing?" Jawel, een trein van Vladivostok naar Peking. Klaas is superblij. Hij koopt een kaartje en stapt in de trein. En na dag treinen komt hij eindelijk aan in Peking.

Klaas geniet dagenlang van alles wat er ook maar te zien is in deze stad. De Verboden Stad, het Plein van de Hemelse Vrede, de Chinese Muur, en wat al niet meer. Maar na 2 weken krijgt hij wel heimwee. Het wordt tijd voor de terugreis. Dus hij pakt zijn bagage en gaat richting het station van Peking en stapt naar de balie.
"Moi, ik bin Kloas, ik wol noar Pekel."
De mevrouw achter de balie kijkt hem een beetje vreemd aan en vraagt dan, "Oale Pekel of Nije Pekel?"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en dank je, O+. Misschien ook maar eens tijd voor een minimeet dan. Waarom kwam je op tv en radio?! :o

En die grap, :D :+. Bedankt! Tenminste iemand die levert :(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 17 april 2026 @ 19:05:58 #222
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220601164
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2026 12:34 schreef Rene het volgende:

[..]
Sinds twee weken is dat na 15 jaar gezamenlijk besloten. :s)
Oef, ook wel intens. En zeker wennen na zo’n lange tijd, ;(. Lijkt me althans.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:07:10 #223
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220601494
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 april 2026 19:05 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Oef, ook wel intens. En zeker wennen na zo’n lange tijd, ;(. Lijkt me althans.
Ja. Best wel.
Ondertussen een nieuw huis gekocht :') !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:10:11 #224
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220601523
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:07 schreef Rene het volgende:

[..]
Ja. Best wel.
Ondertussen een nieuw huis gekocht :') !
Toe maar, wat een luxe. Ik kan er nog niet eens aan eentje komen, :').

Maar wel gefeliciteerd met je nieuwe huis, en sterkte met het andere ;(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  vrijdag 17 april 2026 @ 20:54:01 #225
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_220601820
Edit, dubbel
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')