abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 april 2026 @ 09:14:58 #126
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220480353
quote:
80s.gif Op woensdag 1 april 2026 07:21 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ja Chips is kleurrijk voor wat ik begrepen heb :P
:7.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220480414
quote:
17s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
:7.
Alertheid modus is nu ingeschakeld :P Of kan ik je ergens terugzien in de vorige reeks topic dat toen de demonstratie tegen femicide gaande was :P ? Daar staan een hele rits aan foto's en meen mij ter herinneren dat je daaraan hebt meegedaan.
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 1 april 2026 @ 09:39:29 #128
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220480553
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Bijzondere vraag :)

En best ingewikkeld om te beantwoorden.
We (onze kerk) houden wat dat betreft een bijbels principe aan. Het huwelijk is in principe bedoeld tot de dood je scheid. Maar er zijn talloze situaties en redenen waarom een scheiding van toepassing is, in sommige gevallen zelfs verstandig of volkomen vanzelfsprekend. Aan een huwelijk moet je werken, en dat zal een eerste uitgangspunt zijn, werken aan je relatie, met bijv relatietherapie ofzo. Maar je hebt gevallen dat 1 partij dat niet wil, of dat de ontstane situatie dat stadium ver voorbij is. We hebben zelfs enkele gevallen gehad waarin een scheiding werd aangeraden. In de bijbel staan ook nodige scheidingen, regels bij scheiding etc.
We hebben in onze kerk ook heus een aardig aantal gescheiden mensen.

Maar blijven lastige situaties en moet je altijd per geval bekijken.

We beschouwen een scheiding niet als een zondig iets waardoor je uit de kerk wordt gezet, of wordt gezien als paria. Verre van.
Oke, zoals gezegd zou ik hier nog wat verder op ingaan, :+. Ik was er benieuwd naar omdat, zover ik mij kan herinneren, jullie toch wel vrij ‘actief’ gelovig zijn, als je snapt wat ik bedoel? Er zijn mensen die gelovig zijn maar waar je verder volledig niets van merkt. Geen Amen, geen enkele keer een kerkbezoekje of gebed.

Nu boeit mij dat niet en ik kijk niet anders naar die anderen of als ‘minder gelovig’ oid maar ik zal ze die vraag over het huwelijk niet stellen, :+.

En waarom ik er ineens aan moest denken was omdat ik een jonge collega had, een twintigjarige jongen en hij werkt hier nu niet meer, en die was zeer gelovig. Hij wilde uiteindelijk ook naar een meerjarige Bijbelschool met zijn (in de kerk ontmoette) vriendin. Die overigens bizar snel zijn verloofde werd en binnen een jaar waren ze getrouwd en had hij op zijn 21e een vrouw. Ik vond dat zo vreemd klinken. :+.

Hoe dan ook, hij was dus ook van mening dat je niet mag scheiden. Gewoon totaal niet. Hij zou nog iets voor me uitzoeken maar daar is hij niet aan toegekomen maar dat betrof mijn vraag of je mag scheiden als bijvoorbeeld je vent is vreemdgegaan. Dan heb jij je namelijk wel aan ‘de regels’ gehouden maar heeft de ander dit kapotgemaakt. Mag je dan besluiten te scheiden (binnen zijn interpretatie)? Hij zou daar dus wat verder induiken want hij wist het niet met honderd procent zeker zeggen maar hij was vrij snel daarna weg bij het bedrijf, dus alas.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 1 april 2026 @ 09:41:07 #129
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220480567
Hij had het overigens wel een keer over het huwelijk (toen dit gesprek gaande was dus) dat Jezus een soort bruid is oid al je trouwt en er zo naar moet kijken. Zoiets. Ik moest lachen maar gelukkig wist ik dit grotendeels in te houden.

Weet jij waar hij op doelt?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 1 april 2026 @ 09:45:14 #130
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220480605
quote:
80s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:24 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Alertheid modus is nu ingeschakeld :P Of kan ik je ergens terugzien in de vorige reeks topic dat toen de demonstratie tegen femicide gaande was :P ? Daar staan een hele rits aan foto's en meen mij ter herinneren dat je daaraan hebt meegedaan.
Alertheidmodus, :D. Ik deed inderdaad mee aan de mars tegen femicide. Maar denk maar niet dat ik iets ga delen zonder trade deal, :6. Beetje mij gaan lopen herkennen straks maar ik niet weet wie mij weet. Moiuhhhh
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220480718
quote:
17s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:45 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Alertheidmodus, :D. Ik deed inderdaad mee aan de mars tegen femicide. Maar denk maar niet dat ik iets ga delen zonder trade deal, :6. Beetje mij gaan lopen herkennen straks maar ik niet weet wie mij weet. Moiuhhhh
Zie DM ;) voor een prachtige foto van een Gibs in het wild :P
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 1 april 2026 @ 10:23:42 #132
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220480934
quote:
80s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:00 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Zie DM ;) voor een prachtige foto van een Gibs in het wild :P
Gevonden, :7. Ik moet me nu ook aan m’n belofte houden maar heb eerst haast want m’n Pilatesles begint zo, :+.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 april 2026 @ 12:19:23 #133
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220481969
quote:
80s.gif Op woensdag 1 april 2026 07:21 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ja Chips is kleurrijk voor wat ik begrepen heb :P

Edit: Nou ben ik benieuwd hoe ik jou kan herkennen Tara :P
Lang blond haar, en treed wel eens als woordvoerder voor de wijk op
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 april 2026 @ 12:36:35 #134
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220482120
quote:
17s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Oke, zoals gezegd zou ik hier nog wat verder op ingaan, :+. Ik was er benieuwd naar omdat, zover ik mij kan herinneren, jullie toch wel vrij ‘actief’ gelovig zijn, als je snapt wat ik bedoel? Er zijn mensen die gelovig zijn maar waar je verder volledig niets van merkt. Geen Amen, geen enkele keer een kerkbezoekje of gebed.

Nu boeit mij dat niet en ik kijk niet anders naar die anderen of als ‘minder gelovig’ oid maar ik zal ze die vraag over het huwelijk niet stellen, :+.

En waarom ik er ineens aan moest denken was omdat ik een jonge collega had, een twintigjarige jongen en hij werkt hier nu niet meer, en die was zeer gelovig. Hij wilde uiteindelijk ook naar een meerjarige Bijbelschool met zijn (in de kerk ontmoette) vriendin. Die overigens bizar snel zijn verloofde werd en binnen een jaar waren ze getrouwd en had hij op zijn 21e een vrouw. Ik vond dat zo vreemd klinken. :+.

Hoe dan ook, hij was dus ook van mening dat je niet mag scheiden. Gewoon totaal niet. Hij zou nog iets voor me uitzoeken maar daar is hij niet aan toegekomen maar dat betrof mijn vraag of je mag scheiden als bijvoorbeeld je vent is vreemdgegaan. Dan heb jij je namelijk wel aan ‘de regels’ gehouden maar heeft de ander dit kapotgemaakt. Mag je dan besluiten te scheiden (binnen zijn interpretatie)? Hij zou daar dus wat verder induiken want hij wist het niet met honderd procent zeker zeggen maar hij was vrij snel daarna weg bij het bedrijf, dus alas.
Bedenk dat er zoveel verschillende soorten kerken zijn, ieder weer met andere interpretaties, regeltjes, of juist niet. Sommige leer is behoorlijk streng, meestal ook veroordelend. Anderen hebben weer een totale andere inslag. Dat is best lastig. Ik zie dat verschil in de VS heel erg duidelijk, waar je aan de ene kant de veroordelende lui van MAGA hebt, en aan de andere kant christenen zoals Jimmy Carter en Mr. Rogers dat waren, of zoals Dolly Parton dat is.
Ik weet wel onder welke groep ik mijzelf schaar :D

Maar zo snel verloven en trouwen, dat komt wel vaker voor, en dat is vooral vanwege 1 ding: seks, want seks hoort binnen het huwelijk, dus trouwen ze maar snel, zodat ze 'niet in verlelding komen'. Nadeel is dat je elkaar amper kent, en dus elkaar flink kan tegenkomen als echtpaar.

Maar je hebt gelijk, er zijn bijbelse voorbeelden waarin het gerechtigd was om te scheiden, en overspel (vreemd gaan) is daarbij een voorbeeld. Iemand breekt de echtelijke trouw, dus staat het de ander vrij om te vertrekken.
quote:
17s.gif Op woensdag 1 april 2026 09:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Hij had het overigens wel een keer over het huwelijk (toen dit gesprek gaande was dus) dat Jezus een soort bruid is oid al je trouwt en er zo naar moet kijken. Zoiets. Ik moest lachen maar gelukkig wist ik dit grotendeels in te houden.

Weet jij waar hij op doelt?
Ja

Dit komt vanuit een tekst waarin de man opgedragen wordt je vrouw lief te hebben zoals Jezus zijn kerk lief heeft (Efeziërs 5). Er zijn heel veel gelijkenissen tussen de rituelen rondom een Joods huwelijk, zoals in de Bijbel beschreven, en de terugkomst van Jezus. Namelijk een bruidegom zal zich kenbaar maken, om de hand van de bruid vragen, dan vertrekken, een huis bouwen (of uitbouwen) voor zijn bruid en toekomstig gezin, en dan terugkeren om zijn bruid op te halen.
Daarom wordt de kerk/de gelovigen ook wel de 'bruid van Christus' genoemd, en Jezus dus gezien als bruidegom.
Best wel diepzinnig, theologische stuff :D

Maar mede daarom wordt het huwelijk vanuit kerken gezien als een speciaal verbond, waar je goed mee om moet gaan.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 1 april 2026 @ 12:59:50 #135
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220482324
quote:
80s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 14:51 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Nee ;( Rene misschien wel als hij een selfie in zijn UI heeft. Nietz misschien aan de dreads maar verder, zou het niet weten.
Weet niet eens wat mn usericon is. Hehe.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 1 april 2026 @ 13:00:15 #136
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220482331
Ohnee. Dat ben ik niet. Haha
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_220482661
quote:
17s.gif Op woensdag 1 april 2026 10:23 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Gevonden, :7. Ik moet me nu ook aan m’n belofte houden maar heb eerst haast want m’n Pilatesles begint zo, :+.
Ha ha ja ja 1 April ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 12:59 schreef Rene het volgende:

[..]
Weet niet eens wat mn usericon is. Hehe.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 13:00 schreef Rene het volgende:
Ohnee. Dat ben ik niet. Haha
Ah verdilleme, dan blijf je een mysterie :P
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 1 april 2026 @ 14:33:27 #138
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220483023
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 12:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Bedenk dat er zoveel verschillende soorten kerken zijn, ieder weer met andere interpretaties, regeltjes, of juist niet. Sommige leer is behoorlijk streng, meestal ook veroordelend. Anderen hebben weer een totale andere inslag. Dat is best lastig. Ik zie dat verschil in de VS heel erg duidelijk, waar je aan de ene kant de veroordelende lui van MAGA hebt, en aan de andere kant christenen zoals Jimmy Carter en Mr. Rogers dat waren, of zoals Dolly Parton dat is.
Ik weet wel onder welke groep ik mijzelf schaar :D

Maar zo snel verloven en trouwen, dat komt wel vaker voor, en dat is vooral vanwege 1 ding: seks, want seks hoort binnen het huwelijk, dus trouwen ze maar snel, zodat ze 'niet in verlelding komen'. Nadeel is dat je elkaar amper kent, en dus elkaar flink kan tegenkomen als echtpaar.

Maar je hebt gelijk, er zijn bijbelse voorbeelden waarin het gerechtigd was om te scheiden, en overspel (vreemd gaan) is daarbij een voorbeeld. Iemand breekt de echtelijke trouw, dus staat het de ander vrij om te vertrekken.
[..]
Ja

Dit komt vanuit een tekst waarin de man opgedragen wordt je vrouw lief te hebben zoals Jezus zijn kerk lief heeft (Efeziërs 5). Er zijn heel veel gelijkenissen tussen de rituelen rondom een Joods huwelijk, zoals in de Bijbel beschreven, en de terugkomst van Jezus. Namelijk een bruidegom zal zich kenbaar maken, om de hand van de bruid vragen, dan vertrekken, een huis bouwen (of uitbouwen) voor zijn bruid en toekomstig gezin, en dan terugkeren om zijn bruid op te halen.
Daarom wordt de kerk/de gelovigen ook wel de 'bruid van Christus' genoemd, en Jezus dus gezien als bruidegom.
Best wel diepzinnig, theologische stuff :D

Maar mede daarom wordt het huwelijk vanuit kerken gezien als een speciaal verbond, waar je goed mee om moet gaan.
Onze Tara behoort bij onze Dolly Parton. Leuk setje.

Nee, maar bedankt voor je uitgebreide uitleg! Ik denk overigens dat iedereen weet dat zo snel trouwen te maken heeft met, heel plat gezegd, willen neuken, :+. Meestal zullen ze (deze gelovigen) dat soort dingen niet zo snel toegeven maar vooral bij niet-gelovigen zie je vaak een eye roll met een grijns als je weer eens hoort dat zo’n stel asap is getrouwd, :D. Maar je hebt gelijk; ik vraag me dat ook wel eens af van, je kent elkaar niet heel goed.

Nou ja, deze collega was een cutie. Ik heb best wat gesprekken met hem over het geloof gehad, en ondanks onze verschillende meningen over bepaalde dingen (denk bijvoorbeeld aan abortus) hebben we dat altijd respectvol gedaan.

Wel heb ik bewust bepaalde onderwerpen laten liggen, ook al was ik er benieuwd naar (zijn kijk op homoseksualiteit bijvoorbeeld). Ik wilde hem niet in die positie brengen. Stel hij is semi-anti of hij vindt niet dat ze mogen trouwen - dan wil ik niet dat hij dat op de werkvloer bij Jan en allemaal ‘moet’ zeggen. Maar misschien heeft hij ook geen issues met het homohuwelijk of whatever, geen idee.

Normaal zou ik daar ook niet specifiek bijzonder geïnteresseerd in zijn, maar juist omdat hij best wel streng de leer volgt (in zekere zin - hij is geen biblebelt zeg maar) vroeg ik het me af. Vloeken bijvoorbeeld was hij ook érg tegen (fair enough) maar dan ook dingen als ‘jeetje!’ oid gezien waarvan het volgens hem is afgeleid (heb het zelf nooit opgezocht dus zou kunnen). Een gebrek aan zelfdiscipline en wilskracht oid noemde hij vloeken. In de weekenden deed hij altijd van dat werk voor de kerk (tegeltjes leggen bij een oma in de tuin ofzo) en donderdagavonden waren er ook dingen.

:D.

Je komt niet veel van dit soort twintigjarigen meer tegen. Althans, ik niet :').

Ik was heel verdrietig toen hij wegging en heb er na zijn vertrek nog veel over gemekkerd en ‘gejankt’ (niet daadwerkelijk natuurlijk) :D. Hij was echt heel erg schattig en altijd leuk om mee te praten. Ik bestookte hem altijd met vragen over zijn visie op dingen of vragen over het geloof, gewoon uit pure interesse. Voelde me wel eens heel irritant maar dan bedacht ik me weer dat hij wat meer de evangelische kant op wilde dus dan moet hij toch wel met dit soort dingen dealen, :D. Hoop ik ;(.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 1 april 2026 @ 15:02:43 #139
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220483220
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 13:00 schreef Rene het volgende:
Ohnee. Dat ben ik niet. Haha
Wie ben jij wel?! Volgens mij heb ik jou ook nog nooit gezien.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 1 april 2026 @ 15:04:42 #140
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220483229
quote:
80s.gif Op woensdag 1 april 2026 13:36 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Ha ha ja ja 1 April ;)
Nietes, :6!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 1 april 2026 @ 16:08:04 #141
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220483835
quote:
17s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:02 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wie ben jij wel?! Volgens mij heb ik jou ook nog nooit gezien.
Klopt. Haha
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 1 april 2026 @ 16:50:55 #142
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220484202
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:08 schreef Rene het volgende:

[..]
Klopt. Haha
Ik ben ineens heel shocked, :'). Je bent er actief al zo lang dat ik het me eigenlijk nooit heb beseft, :'). Mede omdat Sebas je natuurlijk wel ‘kende’, en volgens mij meer mensen uit dit topic, waardoor ik er nooit bij stil heb gestaan.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 1 april 2026 @ 19:21:02 #143
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220485320
quote:
17s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik ben ineens heel shocked, :'). Je bent er actief al zo lang dat ik het me eigenlijk nooit heb beseft, :'). Mede omdat Sebas je natuurlijk wel ‘kende’, en volgens mij meer mensen uit dit topic, waardoor ik er nooit bij stil heb gestaan.
Ja shiiiit :7 !!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_220485340
quote:
17s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:04 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nietes, :6!
Welles :6 ! Je hebt je woord niet gehouden.
Ook in moeilijke tijden.
  woensdag 1 april 2026 @ 22:21:17 #145
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220487095
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:21 schreef Rene het volgende:

[..]
Ja shiiiit :7 !!!
Precies. Bevalt me totaal niet dit.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 1 april 2026 @ 22:21:43 #146
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220487100
quote:
80s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:23 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Welles :6 ! Je hebt je woord niet gehouden.
Dat weet jij heul niet! Je hebt er simpelweg niet meer naar gevraagd.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220489344
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2026 22:21 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dat weet jij heul niet! Je hebt er simpelweg niet meer naar gevraagd.
Bij deze mag ik een aanwijzing/een kiekje van jou?

[ Bericht 8% gewijzigd door Gibson88 op 02-04-2026 08:54:54 ]
Ook in moeilijke tijden.
  donderdag 2 april 2026 @ 08:41:11 #148
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220489487
quote:
80s.gif Op donderdag 2 april 2026 08:11 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Bij deze mag ik een aanwijzing / een kiekje van jou :@ ?
_O-. Enkel als je nogmaals vraagt en die spaties voor en na de schuine streep weghaalt want dat hoort niet én zo blijft dat vraagteken ook op die ene regel in plaats van zijn eigen, :6.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220489578
quote:
17s.gif Op donderdag 2 april 2026 08:41 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
_O-. Enkel als je nogmaals vraagt en die spaties voor en na de schuine streep weghaalt want dat hoort niet én zo blijft dat vraagteken ook op die ene regel in plaats van zijn eigen, :6.
Nogmaals de vraag, heb de post aangepast.
Ook in moeilijke tijden.
  donderdag 2 april 2026 @ 10:40:30 #150
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220490419
quote:
80s.gif Op donderdag 2 april 2026 08:55 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Nogmaals de vraag, heb de post aangepast.
_O-.

Ik zit nu op werk maar zal thuis eens kijken. En even kijken hoe ik dat ga regelen zonder deze op FOK! te plaatsen. Hoe doe ik dingen verwijderen van imgur, :')?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')