abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2026 @ 14:50:02 #26
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220405248
quote:
80s.gif Op zondag 22 maart 2026 14:41 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Zeer zeker telt U mee edel gestelde Div.

Zit momenteel in Panchamama aan een goed glaasje Char. ( aanrader, wel aan de prix , ook met eten ,maar zeker waard )
Och gij levensgenieter :D

Geen last van Urban Trailers in dat gedeelte van het centrum zeker _O-
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220405423
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 14:50 schreef Divje het volgende:

[..]
Och gij levensgenieter :D

Geen last van Urban Trailers in dat gedeelte van het centrum zeker _O-
Oh absoluut, geniet waar en wanneer ik kan.

En nee niet echt. Tis nou ook weer niet ‘strak in pak’ maar gewoon relaxt en een fijne atmosfeer
Ook in moeilijke tijden.
  zondag 22 maart 2026 @ 21:24:09 #28
72712 Rene
Dabadee dabadaa
pi_220408937
Was echt druk op de zonnige terrasjes. Konden geen plek vinden bijna :')
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_220410723
Gisteren ook effe de stad in geweest. Heerlijk weertje en indd terrasjes zaten tot de nok toe gevuld.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220410746
Sow, straks ook even naar het centum
Even wat dingen regelen (ID-kaart, notaris) en daarna lekker een broodje bij de Hema eten en naar de Pipoos. Misschien nog even langs de boekhandel :) Kijken of ze de nieuwe Historia hebben
pi_220410793
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sow, straks ook even naar het centum
Even wat dingen regelen (ID-kaart, notaris) en daarna lekker een broodje bij de Hema eten en naar de Pipoos. Misschien nog even langs de boekhandel :) Kijken of ze de nieuwe Historia hebben
Enige tijd geleden bij de Hema heb ik mij gewaagd aan een 12-uurtje. Laat ik het zacht uitdrukken het was geen succes. Sloffe kroket, lauwe snert en het broodje was niet te eten. Hoeft voor mij geen tweede keer.

Bakker Bart daarentegen vind ik dan wel weer een prima plek om even een broodje te happen.

Anyway, succes in de stad en hopelijk kom je nog wat leuks tegen!
Ook in moeilijke tijden.
pi_220410812
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:33 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Enige tijd geleden bij de Hema heb ik mij gewaagd aan een 12-uurtje. Laat ik het zacht uitdrukken het was geen succes. Sloffe kroket, lauwe snert en het broodje was niet te eten. Hoeft voor mij geen tweede keer.

Bakker Bart daarentegen vind ik dan wel weer een prima plek om even een broodje te happen.

Anyway, succes in de stad en hopelijk kom je nog wat leuks tegen!
Oh, maar ik ben een complete barbaar die Hemabroodjes lekker vindt :+
Als ik de stad in ga, ga ik standaard even lunchen bij de Hema :@ Met mazzel bij het raam zitten ;)

Bakker Bart nog nooit geweest eigenlijk :@

Komt wel goed! Weet precies wat ik wil en bij de Pipoos hebben ze dat (garens, bij Het Achterpand zijn ze dicht op maandag helaas, maar Pipoos kan ook) en waarschijnlijk meer :+
pi_220410848
Moggel stadjers!

Mijn icoontje mag ook toegevoegd worden aan de lijst hoor!

:W
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220410863
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:41 schreef Chandler het volgende:
Moggel stadjers!

Mijn icoontje mag ook toegevoegd worden aan de lijst hoor!

:W
Wij horen er niet bij -O-

(grapje ;) )
pi_220411045
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh, maar ik ben een complete barbaar die Hemabroodjes lekker vindt :+
Als ik de stad in ga, ga ik standaard even lunchen bij de Hema :@ Met mazzel bij het raam zitten ;)

Bakker Bart nog nooit geweest eigenlijk :@

Komt wel goed! Weet precies wat ik wil en bij de Pipoos hebben ze dat (garens, bij Het Achterpand zijn ze dicht op maandag helaas, maar Pipoos kan ook) en waarschijnlijk meer :+
:D Ach verschil moet er zijn. Misschien dat ik ook wel gewoon pech heb gehad en dat het anders wel gewoon prima in orde is.
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:41 schreef Chandler het volgende:
Moggel stadjers!

Mijn icoontje mag ook toegevoegd worden aan de lijst hoor!

:W
@Rene, jij bent mod, kan jij de UserIcons in de OP plakken ? Dank alvast _O_
Ook in moeilijke tijden.
pi_220411268
Hoi!

Voor mij is de OP ook al een tijdje niet meer te wijzigen dus vandaar dat er niets door mij is toegevoegd. Ook zit ik eigenlijk nooit via laptop, :@. Maar dat terzijde.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 23 maart 2026 @ 11:47:52 #37
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220411623
De enige goede broodjes van de Hema zijn die met een halve rookworst :7

Al koop ik eerder een hele rookworst en een zak puntjes van de Jumbo :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_220411641
Ik maak zelf het liefst een broodje worst. Ikea stijl _O_ Da's pas lekker :9~
Ook in moeilijke tijden.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 maart 2026 @ 12:24:14 #39
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220411923
quote:
17s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi!

Voor mij is de OP ook al een tijdje niet meer te wijzigen dus vandaar dat er niets door mij is toegevoegd. Ook zit ik eigenlijk nooit via laptop, :@. Maar dat terzijde.
Dan is het aan degene die het nieuwe deel opent. Wat wel kan is dat we de nieuwe OP alvast samenstellen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_220412110
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Dan is het aan degene die het nieuwe deel opent. Wat wel kan is dat we de nieuwe OP alvast samenstellen
-Eens :Y Die kan her en der wel wat opgepoetst worden / update gebruiken. Onder andere de user icons mooi uitgelijnd met actuele icons. ( en misschien de username erbij ? Makkelijker om je mede-stajder te mentionen )

Edit: stomme opmerking. Gaan we niks aan doen.
- Muziek gewoon zo houden.
- Uitagenda kan weg, die doet het niet (meer)
- Eurosonic weg, doet het ook niet meer
- Stadjes Tv ook niet werkzaam > weg

Studie en Sport kunnen wel gewoon blijven staan denk ik en Overig, ik kijk/klik er nooit op. Maar weet niet hoe nuttig anderen dit (nog) vinden. Als er iets van gemeentelijke nieuwswaarde is staat dat ook wel op Oog en of Sikkom.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gibson88 op 23-03-2026 18:02:58 ]
Ook in moeilijke tijden.
pi_220413199
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:48 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
-Eens :Y Die kan her en der wel wat opgepoetst worden / update gebruiken. Onder andere de user icons mooi uitgelijnd met actuele icons. ( en misschien de username erbij ? Makkelijker om je mede-stajder te mentionen )

- Eervolle vermelding is m.i. verouderd
- Muziek gewoon zo houden.
- Uitagenda kan weg, die doet het niet (meer)
- Eurosonic weg, doet het ook niet meer
- Stadjes Tv ook niet werkzaam > weg

Studie en Sport kunnen wel gewoon blijven staan denk ik en Overig, ik kijk/klik er nooit op. Maar weet niet hoe nuttig anderen dit (nog) vinden. Als er iets van gemeentelijke nieuwswaarde is staat dat ook wel op Oog en of Sikkom.
De eervolle vermelding is absoluut niet verouderd. Hoe durf je.

Dat was ons heel actieve user Sebasser die in 2009 is overleden. Hij was ook vaak bij de mini-meets.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220413214
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 10:15 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
:D Ach verschil moet er zijn. Misschien dat ik ook wel gewoon pech heb gehad en dat het anders wel gewoon prima in orde is.
[..]
@:Rene, jij bent mod, kan jij de UserIcons in de OP plakken ? Dank alvast _O_
Mijn broodje caprese met een glas sap was erg lekker en luxe voor mijn doen :9
pi_220413436
quote:
17s.gif Op maandag 23 maart 2026 15:26 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
De eervolle vermelding is absoluut niet verouderd. Hoe durf je.

Dat was ons heel actieve user Sebasser die in 2009 is overleden. Hij was ook vaak bij de mini-meets.
Oh dat wist ik dan weer niet, excuus.
Ook in moeilijke tijden.
pi_220413447
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Mijn broodje caprese met een glas sap was erg lekker en luxe voor mijn doen :9
Klinkt goed ! Ik vind aarbeien,mango, bananen smoothie doorgaans erg lekker. Maar een cranberrie sap doet het ook erg goed !
Ook in moeilijke tijden.
pi_220413462
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 16:02 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Klinkt goed ! Ik vind aarbeien,mango, bananen smoothie doorgaans erg lekker. Maar een cranberrie sap doet het ook erg goed !
Was het zeker! Alleen ze beleggen altijd lullig. Vooraan het papiertje heel veel beleg en dan aan de achterkant niks _O- en dat was geen toeval. Is elke keer zo als ik daar lunch
pi_220413765
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 16:00 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Oh dat wist ik dan weer niet, excuus.
Geeft niet, hij wordt nog veel gemist, ;(. @nietzman @Alexxxxx
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 maart 2026 @ 17:36:48 #47
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220414730
quote:
17s.gif Op maandag 23 maart 2026 16:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Geeft niet, hij wordt nog veel gemist, ;(. @:nietzman @:alexxxxx
Wordt absoluut gemist ;(
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 maart 2026 @ 17:38:26 #48
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_220414742
quote:
80s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:48 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
-Eens :Y Die kan her en der wel wat opgepoetst worden / update gebruiken. Onder andere de user icons mooi uitgelijnd met actuele icons. ( en misschien de username erbij ? Makkelijker om je mede-stajder te mentionen )

- Eervolle vermelding is m.i. verouderd
- Muziek gewoon zo houden.
- Uitagenda kan weg, die doet het niet (meer)
- Eurosonic weg, doet het ook niet meer
- Stadjes Tv ook niet werkzaam > weg

Studie en Sport kunnen wel gewoon blijven staan denk ik en Overig, ik kijk/klik er nooit op. Maar weet niet hoe nuttig anderen dit (nog) vinden. Als er iets van gemeentelijke nieuwswaarde is staat dat ook wel op Oog en of Sikkom.
Dit is de huidige uitagenda
https://www.visitgroningen.nl/nl/doen/uitgaan
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Eindredactie Games maandag 23 maart 2026 @ 18:02:06 #49
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220414923
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 21:24 schreef Rene het volgende:
Was echt druk op de zonnige terrasjes. Konden geen plek vinden bijna :')
Zondag gezellig op het sontplein gezeten bij de visboer. Zo weird is dat, midden op een parkeerplaats :') maar hey, zon en goed vreet'n
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_220414949
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 17:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Dit is de huidige uitagenda
https://www.visitgroningen.nl/nl/doen/uitgaan
Ah, als ik de autorisaties had gehad zou ik de OP actief bijwerken. Maar helaas, dat kan ik niet.

quote:
2s.gif Op maandag 23 maart 2026 18:02 schreef 2dope het volgende:

[..]
Zondag gezellig op het sontplein gezeten bij de visboer. Zo weird is dat, midden op een parkeerplaats :') maar hey, zon en goed vreet'n
Ha sowieso dat Rene met de verrekijker paraat heeft gestaan :P :+
Ook in moeilijke tijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')