Och gij levensgenieterquote:Op zondag 22 maart 2026 14:41 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Zeer zeker telt U mee edel gestelde Div.
Zit momenteel in Panchamama aan een goed glaasje Char. ( aanrader, wel aan de prix , ook met eten ,maar zeker waard )
Oh absoluut, geniet waar en wanneer ik kan.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Och gij levensgenieter
Geen last van Urban Trailers in dat gedeelte van het centrum zeker
Enige tijd geleden bij de Hema heb ik mij gewaagd aan een 12-uurtje. Laat ik het zacht uitdrukken het was geen succes. Sloffe kroket, lauwe snert en het broodje was niet te eten. Hoeft voor mij geen tweede keer.quote:Op maandag 23 maart 2026 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sow, straks ook even naar het centum
Even wat dingen regelen (ID-kaart, notaris) en daarna lekker een broodje bij de Hema eten en naar de Pipoos. Misschien nog even langs de boekhandelKijken of ze de nieuwe Historia hebben
Oh, maar ik ben een complete barbaar die Hemabroodjes lekker vindtquote:Op maandag 23 maart 2026 09:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Enige tijd geleden bij de Hema heb ik mij gewaagd aan een 12-uurtje. Laat ik het zacht uitdrukken het was geen succes. Sloffe kroket, lauwe snert en het broodje was niet te eten. Hoeft voor mij geen tweede keer.
Bakker Bart daarentegen vind ik dan wel weer een prima plek om even een broodje te happen.
Anyway, succes in de stad en hopelijk kom je nog wat leuks tegen!
Wij horen er niet bijquote:Op maandag 23 maart 2026 09:41 schreef Chandler het volgende:
Moggel stadjers!
Mijn icoontje mag ook toegevoegd worden aan de lijst hoor!
quote:Op maandag 23 maart 2026 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben een complete barbaar die Hemabroodjes lekker vindt
Als ik de stad in ga, ga ik standaard even lunchen bij de HemaMet mazzel bij het raam zitten
Bakker Bart nog nooit geweest eigenlijk
Komt wel goed! Weet precies wat ik wil en bij de Pipoos hebben ze dat (garens, bij Het Achterpand zijn ze dicht op maandag helaas, maar Pipoos kan ook) en waarschijnlijk meer
@Rene, jij bent mod, kan jij de UserIcons in de OP plakken ? Dank alvastquote:Op maandag 23 maart 2026 09:41 schreef Chandler het volgende:
Moggel stadjers!
Mijn icoontje mag ook toegevoegd worden aan de lijst hoor!
Dan is het aan degene die het nieuwe deel opent. Wat wel kan is dat we de nieuwe OP alvast samenstellenquote:Op maandag 23 maart 2026 10:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi!
Voor mij is de OP ook al een tijdje niet meer te wijzigen dus vandaar dat er niets door mij is toegevoegd. Ook zit ik eigenlijk nooit via laptop,. Maar dat terzijde.
-Eensquote:Op maandag 23 maart 2026 12:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan is het aan degene die het nieuwe deel opent. Wat wel kan is dat we de nieuwe OP alvast samenstellen
De eervolle vermelding is absoluut niet verouderd. Hoe durf je.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:48 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
-EensDie kan her en der wel wat opgepoetst worden / update gebruiken. Onder andere de user icons mooi uitgelijnd met actuele icons. ( en misschien de username erbij ? Makkelijker om je mede-stajder te mentionen )
- Eervolle vermelding is m.i. verouderd
- Muziek gewoon zo houden.
- Uitagenda kan weg, die doet het niet (meer)
- Eurosonic weg, doet het ook niet meer
- Stadjes Tv ook niet werkzaam > weg
Studie en Sport kunnen wel gewoon blijven staan denk ik en Overig, ik kijk/klik er nooit op. Maar weet niet hoe nuttig anderen dit (nog) vinden. Als er iets van gemeentelijke nieuwswaarde is staat dat ook wel op Oog en of Sikkom.
Mijn broodje caprese met een glas sap was erg lekker en luxe voor mijn doenquote:Op maandag 23 maart 2026 10:15 schreef Gibson88 het volgende:
[..]Ach verschil moet er zijn. Misschien dat ik ook wel gewoon pech heb gehad en dat het anders wel gewoon prima in orde is.
[..]
@:Rene, jij bent mod, kan jij de UserIcons in de OP plakken ? Dank alvast
Oh dat wist ik dan weer niet, excuus.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De eervolle vermelding is absoluut niet verouderd. Hoe durf je.
Dat was ons heel actieve user Sebasser die in 2009 is overleden. Hij was ook vaak bij de mini-meets.
Klinkt goed ! Ik vind aarbeien,mango, bananen smoothie doorgaans erg lekker. Maar een cranberrie sap doet het ook erg goed !quote:Op maandag 23 maart 2026 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn broodje caprese met een glas sap was erg lekker en luxe voor mijn doen
Was het zeker! Alleen ze beleggen altijd lullig. Vooraan het papiertje heel veel beleg en dan aan de achterkant niksquote:Op maandag 23 maart 2026 16:02 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Klinkt goed ! Ik vind aarbeien,mango, bananen smoothie doorgaans erg lekker. Maar een cranberrie sap doet het ook erg goed !
Geeft niet, hij wordt nog veel gemist,quote:Op maandag 23 maart 2026 16:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik dan weer niet, excuus.
Wordt absoluut gemistquote:Op maandag 23 maart 2026 16:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geeft niet, hij wordt nog veel gemist,. @:nietzman @:alexxxxx
Dit is de huidige uitagendaquote:Op maandag 23 maart 2026 12:48 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
-EensDie kan her en der wel wat opgepoetst worden / update gebruiken. Onder andere de user icons mooi uitgelijnd met actuele icons. ( en misschien de username erbij ? Makkelijker om je mede-stajder te mentionen )
- Eervolle vermelding is m.i. verouderd
- Muziek gewoon zo houden.
- Uitagenda kan weg, die doet het niet (meer)
- Eurosonic weg, doet het ook niet meer
- Stadjes Tv ook niet werkzaam > weg
Studie en Sport kunnen wel gewoon blijven staan denk ik en Overig, ik kijk/klik er nooit op. Maar weet niet hoe nuttig anderen dit (nog) vinden. Als er iets van gemeentelijke nieuwswaarde is staat dat ook wel op Oog en of Sikkom.
Zondag gezellig op het sontplein gezeten bij de visboer. Zo weird is dat, midden op een parkeerplaatsquote:Op zondag 22 maart 2026 21:24 schreef Rene het volgende:
Was echt druk op de zonnige terrasjes. Konden geen plek vinden bijna
Ah, als ik de autorisaties had gehad zou ik de OP actief bijwerken. Maar helaas, dat kan ik niet.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dit is de huidige uitagenda
https://www.visitgroningen.nl/nl/doen/uitgaan
Ha sowieso dat Rene met de verrekijker paraat heeft gestaanquote:Op maandag 23 maart 2026 18:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zondag gezellig op het sontplein gezeten bij de visboer. Zo weird is dat, midden op een parkeerplaatsmaar hey, zon en goed vreet'n
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |