Ja ik ook! Toevallig gisteren een short van 112-nogwat gezien over een aanhouding bij Ossenmarkt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 19:48 schreef Chandler het volgende:
Nee, ik ook niet. Mijn zoon trouwens niet.
Ben wel heel erg benieuwd naar de uitzending!
Jij ook al, al ben ik de ramptoerist op TVquote:Op donderdag 21 mei 2026 11:25 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Toevallig gisteren een short van 112-nogwat gezien over een aanhouding bij Ossenmarkt.
De ramptoerist in mij is behoorlijk nieuwsgierig naar alle actie
Ha nou ik hoef ook niet op televisie hoor. Ik kijk de afleveringen op de televisie welquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:51 schreef Chandler het volgende:
[..]
Jij ook al, al ben ik de ramptoerist op TVik ga er echt niet bij staan. Heb wel wat beters te doen maar ben wel zeer geïnteresseerd als alles op tv komt..
Er gaat niets boven Grunn!!!
Nopla?quote:
What the helly. Is dat een officieuze afkorting of heb je die zelf bedacht?quote:
Gister nog ruzie met een vriendin gemaakt omdat ze het ook gebruikte. Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
What the helly. Is dat een officieuze afkorting of heb je die zelf bedacht?
Ik vind hem dramatisch,.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gister nog ruzie met een vriendin gemaakt omdat ze het ook gebruikte. Verschrikkelijk.
Foei René foei.
quote:Op zaterdag 23 mei 2026 16:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gister nog ruzie met een vriendin gemaakt omdat ze het ook gebruikte. Verschrikkelijk.
Foei René foei.
Zuiderplantsoen?quote:Op zondag 24 mei 2026 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien is het nieuwe zupa dan ook wel iets voor je.
quote:Op zondag 24 mei 2026 18:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zuiderplantsoen?
Woon er wel in de buurt
Jaaa was er gisteren. Uiterst goed vermaakt. En ook enorm arm gewordenquote:Op zaterdag 23 mei 2026 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
Bernouilleplein is ook wel gezellig dezer dagen
Dat is wel waarquote:Op maandag 25 mei 2026 18:34 schreef Rene het volgende:
[..]
Jaaa was er gisteren. Uiterst goed vermaakt. En ook enorm arm geworden
Home? Je bedoelt vast niet de kerk aan de Rijksweg, maar wat dan wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |