quote:Op maandag 27 april 2026 20:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeker gevrijmarkt! Ik kwam Tara en @:freecell nog tegen, zoals ieder jaar. Echt ieder jaar. En dit keer was @:maok met haar vriend erbij!
En Tara vertelde dat ze @:nietzman nog hadden zien lopen maar dat onze nietzie hun niet zag.
Ik heb jou ook niet gezien. Ik zocht de stand met de Barbies die er ieder jaar is maar nu nietquote:Op dinsdag 28 april 2026 07:35 schreef nietzman het volgende:
Ik zag jou ook niet.
Was ook veel te druk met onsuccesvol zoeken naar Sjors en Sjimmie bordjes.
Ja, was drukquote:Op woensdag 29 april 2026 07:27 schreef Chandler het volgende:
Enige die ik van gezicht/IRL ken is Tara, van heul lang geleden (Groningen mini meet).
Was het trouwens druk op de singels in de middag?in de ochtend (net iets na 6 was het zeeeer goed te doen)
Ik heb wel een idee bij @nietzman maar @Rene niet, jou niet. Geen ideequote:Op woensdag 29 april 2026 08:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, was druk.
Groningen heeft veel minimeets gehad maar je (her)kent alleen Tara,?
Toen waren jij een cz nog niet eens lid!quote:
Zeeeeeker wel. Weer vlak bij het Groninger Museum. Ze had wel een stuk minder dan vorige jaren.quote:Op dinsdag 28 april 2026 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb jou ook niet gezien. Ik zocht de stand met de Barbies die er ieder jaar is maar nu niet.
Ik heb nog gekeken!!!quote:Op donderdag 30 april 2026 07:45 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zeeeeeker wel. Weer vlak bij het Groninger Museum. Ze had wel een stuk minder dan vorige jaren.
Nope, wel de stad in geweest, maar vooral her en der in de binnenstad biertjes gedaan.quote:
Van hier weet ik dat Nietz dreads heeft, nu let ik op mensen met dreadsquote:Op woensdag 29 april 2026 08:08 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee bij @:Nietzman maar @:Rene niet, jou niet. Geen idee
En serieus, die Minimeets waar ik op doel waren rond het jaar 2000-2001..
Bedankt voor de tip. Ik ben vandaag even in Garnwerd wezen neuzenquote:Op donderdag 14 mei 2026 18:41 schreef Chandler het volgende:
Mensen nog plannen voor het weekend?! ik wel ;-)
Zaterdag een garagesale in Garnwerd en zondag in dorpen in Oldambt! We hebben er zin in!
En wat gaan jullie doen? is er verder nog wat in de stad te beleven?
quote:Op woensdag 20 mei 2026 14:16 schreef Gibson88 het volgende:
Iemand hier al wat actie gezien van Bureau Groningen ? Hier om de hoek schijnen ze al te zijn geweest waar een boze meneer tekeer ging dat ie niet gefilmd wilde worden maar ondertussen zelf een live stream aanzette toen ie stoer ging doen( Was bij de Schavuit )
Alleen een paar keer gehoord dat ze ergens bij waren geweestquote:Op woensdag 20 mei 2026 14:16 schreef Gibson88 het volgende:
Iemand hier al wat actie gezien van Bureau Groningen ? Hier om de hoek schijnen ze al te zijn geweest waar een boze meneer tekeer ging dat ie niet gefilmd wilde worden maar ondertussen zelf een live stream aanzette toen ie stoer ging doen( Was bij de Schavuit )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |