Wat is dat voor beroep? biologieleraar ofzo?quote:
Taxidermistquote:Op zondag 22 maart 2026 09:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat is dat voor beroep? biologieleraar ofzo?
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:43 schreef Hanca het volgende:
Wat voor mij het meest op werk lijkt, vindt plaats in deze zaal:
[ afbeelding ]
Prachtig!! Nederland of buitenland?quote:Op zondag 22 maart 2026 11:08 schreef Managarm het volgende:
Doe wat onderhoud aan terreinen (deze is van mijn buurman).
[ afbeelding ]
Mooi werkomgeving toch?
Portugal, in Nederland was ik computer programmeur. Nu knappen we huizen op en verhuren we ze (ik heb er overigens een topicreeks over) en doe dit erbij.quote:
Geweldig. Het binnenland van Portugal is erg ruig en mooi (maar droog??)! Bij Alcobaca in de buurt?quote:Op zondag 22 maart 2026 12:40 schreef Managarm het volgende:
[..]
Portugal, in Nederland was ik computer programmeur. Nu knappen we huizen op en verhuren we ze (ik heb er overigens een topicreeks over) en doe dit erbij.
Fundão, Castelo Branco, meer richting de Spaanse grens, maar op dezelfde hoogte ongeveer.quote:Op zondag 22 maart 2026 12:41 schreef blomke het volgende:
[..]
Geweldig. Het binnenland van Portugal is erg ruig en mooi (maar droog??)! Bij Alcobaca in de buurt?
Interessant.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:07 schreef Sport_Life het volgende:
Ik doe iets met het spoor, heel simpel gezegd maak ik berekeningen en rapporteer daarover.
Nou om eerlijk te zijn hebben wij ook panden in A'dam Z/O met witte monitoren.quote:Op maandag 23 maart 2026 09:54 schreef Utopica het volgende:
[..]
De omschrijving past ook bij mijn werk, maar wij hebben witte monitoren
Wat doe jij met die apparatuur?quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:40 schreef SEMTEX het volgende:
Ik doe iets met medische apparatuur. Mijn bedrijf maakt de apparatuur die @:candaasje gebruikt.
Welke provincie?quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:40 schreef SEMTEX het volgende:
Ik doe iets met medische apparatuur. Mijn bedrijf maakt de apparatuur die @:candaasje gebruikt.
Het is maar wat je mooi vindt.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:25 schreef raptorix het volgende:
Gewoon kantoortuin, maar wel op 24 hoog op de Zuidas, dus prachtig uitzicht.
Het gebouw is zelf heel prettig, je hebt er heel veel informele huiskamerachtige ruimtes waar je gewoon lekker kunt relaxen, een ander leuk iets is dat het gebouw iets van 20.000 kunstwerken bevatquote:Op donderdag 26 maart 2026 13:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is maar wat je mooi vindt.
Ik heb dat nooit begrepen, wij hadden helemaal geen tijd om even ergens rustig te relaxen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gebouw is zelf heel prettig, je hebt er heel veel informele huiskamerachtige ruimtes waar je gewoon lekker kunt relaxen, een ander leuk iets is dat het gebouw iets van 20.000 kunstwerken bevat
Wat doe je dan voor werk?quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:26 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen, wij hadden helemaal geen tijd om even ergens rustig te relaxen.
Same, maar dan zonder blanke kinderen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:14 schreef Chandler het volgende:
[ afbeelding ]
Hier loop ik de hele dag tussen![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |