hele idee van dit topic,quote:Op donderdag 19 maart 2026 14:14 schreef Innisdemon het volgende:
Zoiets. Maar dan met 34" curved monitoren. Ik ga geen echte foto maken, want dan weet je meteen waar ik werk
[ afbeelding ]
moet zeggen, ziet er nog leuk uit om in te werken wel toch?quote:Op donderdag 19 maart 2026 14:14 schreef Innisdemon het volgende:
Zoiets. Maar dan met 34" curved monitoren. Ik ga geen echte foto maken, want dan weet je meteen waar ik werk
[ afbeelding ]
flexibele werkplekken ook?quote:Op donderdag 19 maart 2026 14:20 schreef Edding345 het volgende:
[ afbeelding ]
Oke ff serieus ik zit in een open kantoortuin net als post #2
Ja hoor. Maar dat komt voor 80% door de collega's. Die maken het werk toch het leukst.quote:Op donderdag 19 maart 2026 14:32 schreef kree het volgende:
[..]
moet zeggen, ziet er nog leuk uit om in te werken wel toch?
zeker waarquote:Op donderdag 19 maart 2026 15:09 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar dat komt voor 80% door de collega's. Die maken het werk toch het leukst.
BIj ons is het credo ' productie gaat voor'quote:Op donderdag 19 maart 2026 14:33 schreef kree het volgende:
[..]
flexibele werkplekken ook?
want ook dat wij hebben we, maar is groep uitvoerenden dus is vechten soms om plekje om ff administratie bij te werken en computer vrij.
Ik stop nog net geen rattengif in hun koffiequote:Op donderdag 19 maart 2026 15:09 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar dat komt voor 80% door de collega's. Die maken het werk toch het leukst.
Duinen bij Katwijk/Wassenaar? LDM??quote:Op donderdag 19 maart 2026 13:34 schreef kree het volgende:
Oke voor de duidelijkheid, het hoeft niet een foto van jezelf te zijn of wat je doet.
Maar iets van je werk, wat werk voor jullie leuk maakt..
TS start
[ link | afbeelding ]
In de duinen vooral en drinkwater productie, nu is dit totaal niet waar ik de hele dag in rondloop, want werk speelt zich af in Putten en pompen, maar wel waar ik dan door mag rijden enzo.
in dit geval zou ik meer aan 1000 woorden hebben denk ik zoquote:Op donderdag 19 maart 2026 16:47 schreef blomke het volgende:
Een foto zegt meer dan 1000 woorden:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
in dit geval zou ik meer aan 1000 woorden hebben denk ik zo
Dit is de rotor van een stoomturbine die uit de stator wordt gehesen t.b.v. inspectie en onderhoud. De rotor bestaat uit een as (gekoppeld aan de generator, niet op de foto) waarop schoepen staan gemonteerd t.b.v. de (in dit geval) hoge- & middendruk stoom uit de stoomketel. Daardoor gaat (in bedrijf) de rotor draaien t/m 3000 rpm.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
in dit geval zou ik meer aan 1000 woorden hebben denk ik zo
Haha ja 1000 misschien wel erg veel. Maar snap nu al een stuk beter waar ik naar kijkquote:Op donderdag 19 maart 2026 17:02 schreef blomke het volgende:
[..]
Dit is de rotor van een stoomturbine die uit de stator wordt gehesen t.b.v. inspectie en onderhoud. De rotor bestaat uit een as (gekoppeld aan de generator, niet op de foto) waarop schoepen staan gemonteerd t.b.v. de (in dit geval) hoge- & middendruk stoom uit de stoomketel. Daardoor gaat (in bedrijf) de rotor draaien t/m 3000 rpm.
Als je goed kijkt, zie je die schoepen verbonden aan de as en aan elkaar. Er zijn ook meerdere secties: de hoge druk sectie (met de kleinste schoepen) en de middendruk die ook weer in twee secties is verdeeld. Daartussen zit een overstroomklep (niet op de foto) die de stoom over de LD-/MD-secties verdeeld.
Zit ik al op 103??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja zeker wat nu dunea is dusquote:Op donderdag 19 maart 2026 16:49 schreef blomke het volgende:
[..]
Duinen bij Katwijk/Wassenaar? LDM??
haha mooi man, het grovere werk, tis wel wat aannemers hier dan plaatsen enzo trouwens.quote:Op donderdag 19 maart 2026 16:47 schreef blomke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:06 schreef Tjoent het volgende:
Er moet toch iemand ofwel een vrouw, deze grap even maken
ik zei niet dat het alleen "technische" beroepen hoefden te zijn he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ook dat? tja als dat je vak is? ik veroordeel het niet hoor?
Maar oke neem aan dat je dit niet serieus bedoelt?Do what you love, love what you do!
Het is een grapjequote:Op donderdag 19 maart 2026 17:22 schreef kree het volgende:
[..]
ik zei niet dat het alleen "technische" beroepen hoefden te zijn he?
Dus ook dat? tja als dat je vak is? ik veroordeel het niet hoor?
Maar oke neem aan dat je dit niet serieus bedoelt?
ja dat snapte ik welquote:
Geen bordeel eeeh oordeel !quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:25 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat snapte ik wel
Maakt niet uit, maar alsnog zou het prima zo kunnen zijn dat er iemand hier is die dat wel als beroep heeft?
wie zijn wij om daar over te oordelen dan?
Sorry voor de topicvervuilingquote:Op donderdag 19 maart 2026 17:27 schreef kree het volgende:
maargoed het topic ging niet over wat we van iemand vonden of vinden?
het ging erom laat eens zien in een foto ai of niet of vertel eens wat je doet voor werk?
maakt niet uit toch, vond het grappig.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:28 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Sorry voor de topicvervuiling![]()
Verder kan ik je niet helpen. Ik ben met pensioen.
Nee joh we zijn bloedserieus hier. Verboden te Lachen, maar dan echtquote:Op donderdag 19 maart 2026 15:15 schreef kree het volgende:
wat ik me altijd afvraag. want heb momenten dat we elkaar ons rot lachen zo als uitvoerend over van alles.
hebben ze dat op kantoor ook?
Daar zou ik doodgaanquote:Op donderdag 19 maart 2026 17:39 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Nee joh we zijn bloedserieus hier. Verboden te Lachen, maar dan echt
Foeiquote:Op donderdag 19 maart 2026 17:41 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik nam je in de zeik. Wordt wat af gelachen hier hoor.
Noem je dat werk?quote:Op donderdag 19 maart 2026 14:14 schreef Innisdemon het volgende:
[ afbeelding ]
nou je zegt dat, maar als ik op hoofdkantoor kom dan weet ik alweer neit hoe snel ik er weg moet zijn?quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:39 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Nee joh we zijn bloedserieus hier. Verboden te Lachen, maar dan echt
+1quote:Op donderdag 19 maart 2026 14:14 schreef Innisdemon het volgende:
[ afbeelding ]
NS?quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:42 schreef Filosoofert het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe het plannen/werkvoorbereiden
mss als je wil want ben heel benieuwd? kun je er globaal beetje uitleggen wat je daar dan doet enzo?quote:
mechanische tak?quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit temidden van dergelijke industrie, en ik werk zelf niet in de chemie, maar wij engineeren en bouwen dit soort installaties of gedeeltes daarvan.
corus ja? be er ook geweest met school trouwens.quote:
Zie freq omvormers vooral. haha en hele serie relais / plc, maar wat doen ze?quote:Op donderdag 19 maart 2026 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu een serieuze foto:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Mechanisch maar ook chemisch technologisch. Ik zit in projectmanagement.quote:
Yep, kom zelf al jaren niet echt meer in de cleanrooms, misschien 1 a 2x per jaar. Maar voorheen zat ik dagelijks in mijn witte pakje.quote:
Klasse, heb ook in die sector gewerkt als piping engineer in Duitsland en in Nederland destijd bij Comprimo dat werd overgenomen door Stork later Jacobs en is nu in Australische handen. Mooi om van een P&i een installatie(Lay-out) te maken maar dan wel achter de tekentafel om je eigen ontwerp als fieldengineer te mogen begeleiden en daarmee ook betrokken bent in het veld met detail engineering.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit temidden van dergelijke industrie, en ik werk zelf niet in de chemie, maar wij engineeren en bouwen dit soort installaties of gedeeltes daarvan.
Helaas ben ik op 63 jarige leeftijd afgelopen jaar volledig afgekeurd. Heb 18 jaar als piping engineer gewerkt maat stopte wegens diverse omstandigen. Het verdwijnen van de tekentafel, iso 9001, PED en vele andere methodieken die werden overgenomen vanuit de VS dacht ik, laat ik eens wat anders gaan doen. Bedacht mij toen ondanks enorme terugval mbt salaris ik ga mijn kinderdroom maar eens waarmaken.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:27 schreef kree het volgende:
maargoed het topic ging niet over wat we van iemand vonden of vinden?
het ging erom laat eens zien in een foto ai of niet of vertel eens wat je doet voor werk?
Is jammer. Techneuten met zoveel ervaring in design en uitvoering zijn waardevol voor de samenleving.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:12 schreef Cherni het volgende:
[..]
Helaas ben ik op 63 jarige leeftijd afgelopen jaar volledig afgekeurd. Heb 18 jaar als piping engineer gewerkt maat stopte wegens diverse omstandigen. Het verdwijnen van de tekentafel, iso 9001, PED en vele andere methodieken die werden overgenomen vanuit de VS dacht ik, laat ik eens wat anders gaan doen.
Wellicht helpt dit nog verder: een dwarsdoorsnede van een (iets andere) stoomturbine (IP = Midden Druk), met het huis waar de rotor in draait en de Lage Druk (LP) turbine. Die LP is als diabolo uitgevoerd: de LD-stoom stroomt twee tegengestelde kanten op. Iemand een idee van de reden daarvoor?:quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Haha ja 1000 misschien wel erg veel. Maar snap nu al een stuk beter waar ik naar kijk
Waarschijnlijk niet als ze onder narcose zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:19 schreef Candaasje het volgende:
Mijn patiënten blaffen en miauwen overigens
Dat is inderdaad niet de bedoeling neequote:Op vrijdag 20 maart 2026 18:22 schreef blomke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet als ze onder narcose zijn?
Ik heb hier volgens mij nog wel foto’s van Flexicoker Pernis waar mijn vader ooit heel actief aan het intwerp gewerkt heeft.quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:06 schreef Tjoent het volgende:
Er moet toch iemand ofwel een vrouw, deze grap even maken
Ow je bent stadsgids ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
ja hoop is anders geworden nu. thanks toch om het ff te delen?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:12 schreef Cherni het volgende:
[..]
Helaas ben ik op 63 jarige leeftijd afgelopen jaar volledig afgekeurd. Heb 18 jaar als piping engineer gewerkt maat stopte wegens diverse omstandigen. Het verdwijnen van de tekentafel, iso 9001, PED en vele andere methodieken die werden overgenomen vanuit de VS dacht ik, laat ik eens wat anders gaan doen. Bedacht mij toen ondanks enorme terugval mbt salaris ik ga mijn kinderdroom maar eens waarmaken.
En dan krijg je dit en in mijn gedachte rij ik nog altijd een loc. 1700 en 1800. Mis mijn laatste functie wel. En een foto plaatsen van mjn huiskamer dat nu mijn "Werkplek" is doe ik maar niet😀
Bekijk deze YouTube-video
was ook doel niet ofzo. maar leuk om ff te zien wat the deedquote:Op vrijdag 20 maart 2026 13:12 schreef Cherni het volgende:
[..]
Helaas ben ik op 63 jarige leeftijd afgelopen jaar volledig afgekeurd. Heb 18 jaar als piping engineer gewerkt maat stopte wegens diverse omstandigen. Het verdwijnen van de tekentafel, iso 9001, PED en vele andere methodieken die werden overgenomen vanuit de VS dacht ik, laat ik eens wat anders gaan doen. Bedacht mij toen ondanks enorme terugval mbt salaris ik ga mijn kinderdroom maar eens waarmaken.
En dan krijg je dit en in mijn gedachte rij ik nog altijd een loc. 1700 en 1800. Mis mijn laatste functie wel. En een foto plaatsen van mjn huiskamer dat nu mijn "Werkplek" is doe ik maar niet😀
Bekijk deze YouTube-video
politiek ja?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:43 schreef Hanca het volgende:
Wat voor mij het meest op werk lijkt, vindt plaats in deze zaal:
[ afbeelding ]
Ik onderhoud tuinen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:21 schreef kree het volgende:
[..]
wat doe je daarin voor werk? als ik ff mag vragen?
als in hoveniers werk dus?quote:
Jaquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:31 schreef [quote]
[b]Op zaterdag 21 maart 2026 20:30 schreef kree het volgende:
[..]
als in hoveniers werk dus?
Ik heb dit echt paar jaar als vakantie baantje gedaan.... vroeger, met zeggen meest relaxte werk enzo ooit en vond dat vest leuk.
Leuk om te horenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:31 schreef kree het volgende:
zeg maar was hulpje van dus toen, maar ik vond het leuk
zeker. en meen ik echt.quote:
Ja, in principe ga ik verder als commissielid, er is een kleine kans dat ik binnenkort nog raadslid kan worden (dat hangt van de coalitieonderhandelingen af).quote:
mijn zusje geweest in lokale politiek.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, in principe ga ik verder als commissielid, er is een kleine kans dat ik binnenkort nog raadslid kan worden (dat hangt van de coalitieonderhandelingen af).
Zwarte of witte monitoren 👀 ?quote:Op donderdag 19 maart 2026 14:14 schreef Innisdemon het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat voor beroep? biologieleraar ofzo?quote:
Taxidermistquote:Op zondag 22 maart 2026 09:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat is dat voor beroep? biologieleraar ofzo?
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 15:43 schreef Hanca het volgende:
Wat voor mij het meest op werk lijkt, vindt plaats in deze zaal:
[ afbeelding ]
Prachtig!! Nederland of buitenland?quote:Op zondag 22 maart 2026 11:08 schreef Managarm het volgende:
Doe wat onderhoud aan terreinen (deze is van mijn buurman).
[ afbeelding ]
Mooi werkomgeving toch?
Portugal, in Nederland was ik computer programmeur. Nu knappen we huizen op en verhuren we ze (ik heb er overigens een topicreeks over) en doe dit erbij.quote:
Geweldig. Het binnenland van Portugal is erg ruig en mooi (maar droog??)! Bij Alcobaca in de buurt?quote:Op zondag 22 maart 2026 12:40 schreef Managarm het volgende:
[..]
Portugal, in Nederland was ik computer programmeur. Nu knappen we huizen op en verhuren we ze (ik heb er overigens een topicreeks over) en doe dit erbij.
Fundão, Castelo Branco, meer richting de Spaanse grens, maar op dezelfde hoogte ongeveer.quote:Op zondag 22 maart 2026 12:41 schreef blomke het volgende:
[..]
Geweldig. Het binnenland van Portugal is erg ruig en mooi (maar droog??)! Bij Alcobaca in de buurt?
Interessant.quote:Op zondag 22 maart 2026 19:07 schreef Sport_Life het volgende:
Ik doe iets met het spoor, heel simpel gezegd maak ik berekeningen en rapporteer daarover.
Nou om eerlijk te zijn hebben wij ook panden in A'dam Z/O met witte monitoren.quote:Op maandag 23 maart 2026 09:54 schreef Utopica het volgende:
[..]
De omschrijving past ook bij mijn werk, maar wij hebben witte monitoren
Wat doe jij met die apparatuur?quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:40 schreef SEMTEX het volgende:
Ik doe iets met medische apparatuur. Mijn bedrijf maakt de apparatuur die @:candaasje gebruikt.
Welke provincie?quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:40 schreef SEMTEX het volgende:
Ik doe iets met medische apparatuur. Mijn bedrijf maakt de apparatuur die @:candaasje gebruikt.
Het is maar wat je mooi vindt.quote:Op donderdag 26 maart 2026 12:25 schreef raptorix het volgende:
Gewoon kantoortuin, maar wel op 24 hoog op de Zuidas, dus prachtig uitzicht.
Het gebouw is zelf heel prettig, je hebt er heel veel informele huiskamerachtige ruimtes waar je gewoon lekker kunt relaxen, een ander leuk iets is dat het gebouw iets van 20.000 kunstwerken bevatquote:Op donderdag 26 maart 2026 13:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is maar wat je mooi vindt.
Ik heb dat nooit begrepen, wij hadden helemaal geen tijd om even ergens rustig te relaxen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gebouw is zelf heel prettig, je hebt er heel veel informele huiskamerachtige ruimtes waar je gewoon lekker kunt relaxen, een ander leuk iets is dat het gebouw iets van 20.000 kunstwerken bevat
Wat doe je dan voor werk?quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:26 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen, wij hadden helemaal geen tijd om even ergens rustig te relaxen.
Same, maar dan zonder blanke kinderen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:14 schreef Chandler het volgende:
[ afbeelding ]
Hier loop ik de hele dag tussen![]()
![]()
De meeste mensen gaan naar hun werk om te werken en niet om te relaxen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gebouw is zelf heel prettig, je hebt er heel veel informele huiskamerachtige ruimtes waar je gewoon lekker kunt relaxen, een ander leuk iets is dat het gebouw iets van 20.000 kunstwerken bevat
Sommige mensen werken zo efficient dat ze 2 dagen per week naar kantoor komen om te relaxen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:55 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De meeste mensen gaan naar hun werk om te werken en niet om te relaxen.
Ik ga nooit naar kantoor koekoek genotquote:Op donderdag 26 maart 2026 14:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sommige mensen werken zo efficient dat ze 2 dagen per week naar kantoor komen om te relaxen.
Heb ik ook lang niet gedaan, het maakt me allemaal niet zoveel uit.quote:Op donderdag 26 maart 2026 15:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar kantoor koekoek genot
LOL, welke school dan? buiten Nederland? of ISK?quote:Op donderdag 26 maart 2026 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Same, maar dan zonder blanke kinderen.
Vmbo in de Randstad.quote:Op donderdag 26 maart 2026 16:11 schreef Chandler het volgende:
[..]
LOL, welke school dan? buiten Nederland? of ISK?
Ooh...quote:
Jij bent de eigenaar?quote:Op woensdag 25 maart 2026 16:40 schreef SEMTEX het volgende:
Ik krijg thuis meer voor elkaar dan op kantoor. Daarnaast.... of ik nou op kantoor zit of thuis het werk blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 26 maart 2026 14:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sommige mensen werken zo efficient dat ze 2 dagen per week naar kantoor komen om te relaxen.
Ja voor mij ook, enige wat wel handig is zijn sommige planningsmeetings met het hele team, dat gaat via teams gewoon minder handig.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 08:44 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik krijg thuis meer voor elkaar dan op kantoor. Daarnaast.... of ik nou op kantoor zit of thuis het werk blijft hetzelfde.
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja voor mij ook, enige wat wel handig is zijn sommige planningsmeetings met het hele team, dat gaat via teams gewoon minder handig.
Ik doe IT projecten, en bij de planning bespreken we de moeilijkheid van een issue, dan wil je snel kunnen interacteren, bij teams heb je dan toch vaak dat je snel door elkaar gaat praten, daarnaast wil je soms snel zaken op een bord uittekenen.quote:
Dat ligt niet aan teams maar aan de mens.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 09:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik doe IT projecten, en bij de planning bespreken we de moeilijkheid van een issue, dan wil je snel kunnen interacteren, bij teams heb je dan toch vaak dat je snel door elkaar gaat praten, daarnaast wil je soms snel zaken op een bord uittekenen.
Negatief! Geen collega'squote:Op maandag 23 maart 2026 10:40 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn hebben wij ook panden in A'dam Z/O met witte monitoren.
Zouden we stiekem collega's zijn? Om niet al te veel weg te geven: wij hebben in Leeuwarden net een nieuw kantoor in gebruik genomen.......
Ben je in je het echte leven ook zo betweterig?quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:01 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan teams maar aan de mens.
Goede koffie is wel belangrijk ja, ik moest een tijdje terug bij Google langs, en die hebben gewoon 2 barristas staanquote:Op vrijdag 27 maart 2026 15:01 schreef JopieKlaassen het volgende:
Mijn werkplaats is afwisselend thuis en een kantoortuin. De klant waar ik nu fulltime voor werk heeft op zich een prettig gebouw met goede koffie. Dat is ook wel eens anders.
Dan hebben wij mogelijk dezelfde werkgeverquote:Op donderdag 19 maart 2026 16:47 schreef blomke het volgende:
[ afbeelding ]
We zitten in dezelfde sector. Maar andere lokatie(s) en employer(s)quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan hebben wij mogelijk dezelfde werkgever
We zitten niet in dezelfde sector, maar mijn werkgever welquote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:16 schreef blomke het volgende:
[..]
We zitten in dezelfde sector. Maar andere lokatie(s) en employer(s)
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Midden in Rotterdam Centrum. Mag niet klagen.
Nou, ik vind het wel ideaal dat je zo uitstapt bij Rotterdam Centraal en zo je kantoor binnenloopt eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Omdat je dan petsen krijgt? Zo te zien heb je alle reden tot klagen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |