abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8714499
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:22 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

Ja oh boe hoe hoe wat erg voor die taliban strijders.

En wat zullen we zeggen van onze paarse regering?
Bouwfraude, hbo fraude, srebrenica, pim fortuyn, wachtlijsten,
asielbeleid en justitie.

Leuke punten om je daar eens in te verdiepen. Als bush volgens jou dan een slecht man is, dan kunnen we beter iedereen van paars tegen de muur zetten.

ik zal er nog wel wat noemen dan:
- het verdrag om geen verdediging aan te leggen tegen ballistische projectielen (raket schild) op de helling zetten/overtreden
- zo'n beetje ruzie zoeken met ieder land dat niet direct ja en amen zegt (oa. China, Duitsland)

en vergelijk dit soorr dingen eens met wat jij opnoemde en waar daar de oorzaak en verantwoordelijkheid lagen en waardie hier liggen.

to climb or not to climb, thats the question
  dinsdag 25 februari 2003 @ 19:32:58 #52
47998 Vredesduif
Vredesoorlog nabij
pi_8714545
Die Mugabe moeten ze een kernbom door z'n strot duwen.
pi_8714567
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:30 schreef BitchNix het volgende:

[..]

ik zal er nog wel wat noemen dan:
- het verdrag om geen verdediging aan te leggen tegen ballistische projectielen (raket schild) op de helling zetten/overtreden
- zo'n beetje ruzie zoeken met ieder land dat niet direct ja en amen zegt (oa. China, Duitsland)

en vergelijk dit soorr dingen eens met wat jij opnoemde en waar daar de oorzaak en verantwoordelijkheid lagen en waardie hier liggen.

Waar is de bron... ik heb nog niets gehoord dat bush internationale verdragen heeft overtreden en dat het ook officieel bevestigd.

En met wie hij ruzie zoekt is zijn zaak. Alhoewel gezegd mag worden dat juist schroeder op het pad van oorlog stond voordat bush naar hem toe kwam.

Maar waarom is dit volgens jou dan een reden waarom bush niet mag stellen dat saddam mee moet werken aan de wapen inspecties? Om te kijken of saddam niet nog meer wapens heeft waar hij mensen mee kan uitmoorden zoals hij het al eerder gedaan heeft?

[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_8714662
Beetje off-topic maar,

wanneer gaan Bush en z'n cowboyclub China eigenlijk eens aanpakken? Die hebben ook atoomwapens, die zijn ook een gevaar voor hun buurlanden (Taiwan), daar worden geen Koerden maar Tibetanen uitgemoord, daar is ook een diktatuur, daar heeft Amnesty International ook nog wel wat dossiertjes van op de plank liggen...

Hè George? Of blijft het een beetje lafjes bij die tweede-divisie tegenstanders? Oh, natuurlijk niet, free enterprise, afzetgebieden. Ja nee, dan ligt het wat anders natuurlijk, haha! Stille diplomatie heet dat dan, en ondertussen een beetje oefenen in een zandbak.

Fuck toch off man

“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
pi_8714765
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:39 schreef Mugger het volgende:
Beetje off-topic maar,

wanneer gaan Bush en z'n cowboyclub China eigenlijk eens aanpakken? Die hebben ook atoomwapens, die zijn ook een gevaar voor hun buurlanden (Taiwan), daar worden geen Koerden maar Tibetanen uitgemoord, daar is ook een diktatuur, daar heeft Amnesty International ook nog wel wat dossiertjes van op de plank liggen...

Hè George? Of blijft het een beetje lafjes bij die tweede-divisie tegenstanders? Oh, natuurlijk niet, free enterpise, afzetgebieden. Ja nee, dan ligt het wat anders natuurlijk, haha! Stille diplomatie heet dat dan, en ondertussen een beetje oefenen in een zandbak.

Fuck toch off man

De wereld staat niets eens achter deze oorlog, waarom zou het dan tegen china gaan als toch iedereen zit te zeiken dat hij alleen machtsgeil is?

Er zijn nog veel en veel meer voorbeelden van landen waarin totale groepen/stammen van mensen worden uitgemoord en waar niemand zich mee bemoeit. Moslims zijn nu eenmaal de meest populaire groep om over te praten als het over ver weg gaat.

[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_8714871
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:41 schreef Nyrem het volgende:
Mugabe: VS moeten ontwapenen
25-02-2003
[..]

prachtig..... om die hypocrisie van Bush zo pijnlijk duidelijk te maken

Fijn dat je je eigen hypocrisie zo duidelijk maakt door Mugabe, een man die nagenoeg in z'n eentje een land dat het Zuiden van Afrika voedde naar een hongersnood dirigeerde te citeren.
pi_8714894
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:39 schreef Mugger het volgende:
Als China Taiwan binnenvalt zullen ze dat echt wel doen, netzo als toen Saddam Koeweit binnenviel.

Het bezit van atoomwapens alleen is geen reden om een land binnen te vallen...

Bovendien zijn er geen Chinese terroristen die het Westen bedreigen...

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_8714930
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:58 schreef Nyrem het volgende:

[..]

als je geen discussie kunt voeren, of iets zinnigs hebt te melden in een topic, rot dan lekker op!?

Dit lieve kijkbuiskindertjes, noemen we een gotspe.
pi_8715000
Onbegrijpelijk wat een zieke geest je moet hebben om Mugabe op te hemelen (en dat zijn hier nogal wat mensen)! Die kerel (een gevaarlijker dictator dan Saddam, maar dat terzijde) probeert stelselmatig grote groepen politieke tegenstanders te verhongeren, saboteert verkiezingen, moedigt het vermoorden van blanke boeren aan, en probeert dit goed te praten met een krom stalinistisch beleid.
It's OK, I Ianded on my head!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 20:05:41 #60
47998 Vredesduif
Vredesoorlog nabij
pi_8715231
doe normaal malloot.

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 25-02-2003 20:17]

pi_8715237
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:54 schreef The_Great_Gonzo het volgende:
Onbegrijpelijk wat een zieke geest je moet hebben om Mugabe op te hemelen (en dat zijn hier nogal wat mensen)! Die kerel (een gevaarlijker dictator dan Saddam, maar dat terzijde) probeert stelselmatig grote groepen politieke tegenstanders te verhongeren, saboteert verkiezingen, moedigt het vermoorden van blanke boeren aan, en probeert dit goed te praten met een krom stalinistisch beleid.
Onder het motto, wat maakt het uit hoeveel mensen mugabe en saddam hebben afgemaakt, bush is degene die de harde aanpak verdient heeft.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 20:11:39 #62
45073 OK_DAN
Opgezoute Mening
pi_8715327
Tuurlijk wil dat soort malloten dat Amerika ontwapent, kunnen ze lekker hun goddelijke gang gaan zonder ook maar aan iets of iemand verantwoording af te leggen. De dag dat het Westen het advies van Afrikaanse en Midden-Oosten dictaturen opvolgt is de dag dat ik m'n keel doorsnijdt.
All the money in the fucking world couldn't buy me one second of trust or one ounce of faith in anything you're about. Fuck you all.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 20:13:12 #63
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_8715365
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 20:05 schreef Vredesduif het volgende:
-edit-
Nee dit is lekker normaal ! Zuivering? Jij bent ziek kerel je moet wat gaan doen hulp gaan zoeken !

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 25-02-2003 20:18]

L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_8715445
-edit-
offtopic.

En de eerste de beste die nu nog over de schreef gaat kan voor lanbge tijd optiefen.
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 25-02-2003 20:19]

pi_8715550
Sluit dit topic dan gewoon. Het voegt sowieso niets toe, vooral als je de alle posts terug leest zul je zien dat er nauwelijks iets informatiefs in staat wat we niet al wisten.
pi_8716529
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:41 schreef Nyrem het volgende:
Mugabe: VS moeten ontwapenen
25-02-2003

prachtig..... om die hypocrisie van Bush zo pijnlijk duidelijk te maken

Ja dan valt zo'n Mugabe wel te pruimen he kameraad
  dinsdag 25 februari 2003 @ 21:12:39 #67
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_8716576
Duimpje voor Mugabe, hij heeft natuurlijk ontzettend veel recht van spreken met zijn democratisering in Zimbabwe en de groeiende welvaart.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  dinsdag 25 februari 2003 @ 21:14:50 #68
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_8716630
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:58 schreef Nyrem het volgende:

[..]

godsamme....echt slim ben je niet he?

Shhhhhh je verneukt je eigen topic!
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
  dinsdag 25 februari 2003 @ 21:16:14 #69
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_8716658
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:43 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

De wereld staat niets eens achter deze oorlog, waarom zou het dan tegen china gaan als toch iedereen zit te zeiken dat hij alleen machtsgeil is?

Er zijn nog veel en veel meer voorbeelden van landen waarin totale groepen/stammen van mensen worden uitgemoord en waar niemand zich mee bemoeit. Moslims zijn nu eenmaal de meest populaire groep om over te praten als het over ver weg gaat.

Het volk was er ook tegen toen Churchil Hitler-Duitsland wou bombarderen. Blij dat ie het toch gedaan heeft....
the speed of sound is defined by the distance from door to computer divided by the time interval needed to close the media player and pull up your pants when your mom shouts "OH MY GOD WHAT ARE YOU DOING"
pi_8716711
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:14 schreef Ludwig het volgende:
Shhhhhh je verneukt je eigen topic!
Nou sorry hoor, maar de eerste twee posts straalden al zoveel domheid uit, dat dit topic vanaf het begin reddeloos verloren was. Robert Mugabe, de held van de vrije wereld.
I intend to live forever, or die trying.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 21:20:40 #71
32871 Ludwig
Seniel, Jong en Snel
pi_8716747
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 21:18 schreef dwerg het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, maar de eerste twee posts straalden al zoveel domheid uit, dat dit topic vanaf het begin reddeloos verloren was. Robert Mugabe, de held van de vrije wereld.

Tja, je moet toch alles doen om het Anti-Bushisme te steunen?! Zucht,...wordt echt moe van die domme anti-Amerikanen die er zelf nog nooit zijn geweest..

woensdag 26 februari 2003 @ 07:52:55 #72
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_8723562
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:45 schreef El_Catalan het volgende:
Mugabe
Hitler

Stalin

Pol Pot

Papa Doc

Mussolini

</sarcasme>

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_8723588
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 18:45 schreef El_Catalan het volgende:
Mugabe
Ik wist dat er hier hersenloze idioten waren, maar dit wordt toch wel eng.
To hell with Kyoto!
pi_8723644
Tja, om nou een van de meest gewetenloze sadisten ter wereld aan je zijde te scharen in je strijd tegen Bush is inderdaad vrij onnozel. Ik zou wat dat betreft Mugabe zelfs nog een treedje hoger plaatsen dan Saddam.

Aan de andere kant is het inhoudelijk wel een interessant punt. Er is tussen de VS en Rusland een bilateraal verdrag afgesloten tot ontmanteling van een aantal kernwapens, maar zou een verdere ontwapeningseis van de VS vanuit de VN een kans maken?

pi_8724973
Mugabe heeft wel gelijk maar als hij toch naar anderen kijkt kan hij beter ook naar zijn handelen kijken en zijn racistische regering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')