Hier had ik het laatst met een buschauffeur over. Hij zei dat men verwacht dat men naar een bushalte kan fietsen. Maar dat geldt ook niet voor iedereen. Je moet ook kunnen fietsenquote:Op woensdag 15 april 2026 06:02 schreef dop het volgende:
Geheel afhankelijk hoe ver of dichtbij er een halte of station in de buurt van je aankomst en vertrek punt is.
Wat dit betreft doen ze het beter in Duitsland. In vrijwel alle grote stations daar hebben ze normale supermarkten in het station, verschillend per station kan je een normale Lidl, Edeka of Rewe vinden met de gebruikelijke prijzen.quote:Op woensdag 15 april 2026 05:32 schreef raptorix het volgende:
waar ik me wel aan erger is dat alles op het station zo belachelijk duur is, waarom kan dat gewoon niet normale supermarkt prijzen zijn?
Ja, je ziet hier wel steeds vaker dat Spar strategisch net buiten het station gaat zitten, bijvoorbeeld op Sloterdijk.quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:33 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Wat dit betreft doen ze het beter in Duitsland. In vrijwel alle grote stations daar hebben ze normale supermarkten in het station, verschillend per station kan je een normale Lidl, Edeka of Rewe vinden met de gebruikelijke prijzen.
Verder eens, sterke post
Ik heb laatst in een nachtbus gezeten.quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Erg veel respect voor de buschauffeurs die de nachtbus besturen. Ik vraag me dat wel eens af wanneer ik 'm zie rijden hoe veilig dit eigenlijk is voor de mensen die de bus besturen.
Dat dusquote:Op vrijdag 17 april 2026 12:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Erg veel respect voor de buschauffeurs die de nachtbus besturen. Ik vraag me dat wel eens af wanneer ik 'm zie rijden hoe veilig dit eigenlijk is voor de mensen die de bus besturen.
Dit dusquote:Op woensdag 15 april 2026 06:02 schreef dop het volgende:
Geheel afhankelijk hoe ver of dichtbij er een halte of station in de buurt van je aankomst en vertrek punt is.
Als je hartje Amsterdam woont zit je idd gebakken met OV.quote:Op dinsdag 21 april 2026 20:48 schreef Karina het volgende:
Maar kan me voorstellen dat op sommige plekken er wat minder OV is of het minder vaak rijdt.
Nederlanders en niet klagen past alleen zo lastigquote:Op dinsdag 21 april 2026 20:51 schreef cinderloom het volgende:
In Nederland mogen we mijn inziens ook niet echt klagen over het spoornetwerk.
Maar het begint ervoor of erna. Hoe kom je op dat station, of hoe kom je vanuit daar weer thuis.
Ik vraag me al lange tijd af of dat nu zo moeilijk is om te organiseren, om dorpen (genoeg) te koppelen aan steden met een station etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |