Welk nummer?quote:Billy left his home with a dollar in his pocket
And a head full of dreams
He said somehow, someway
It's gotta get better than this
Patti packed her bags
Left a note for her mama
She was just seventeen
There were tears in her eyes
When she kissed her little sister goodbye
Stand 2026:quote:
Ik pas…quote:Op zondag 5 april 2026 08:16 schreef camilero het volgende:
Nou, ik hoop dat deze vraag vandaag of morgen beantwoord wordt, anders wordt het een beetje eieren na pasen....
Wat is het vandaag?quote:Op zondag 5 april 2026 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet wel wie, maar de wat weet ik nie.
quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:48 schreef iggyinthehouse het volgende:
Easter van Patty Smith group
ik zag het in BTN (because the night)
quote:Spotlights, my life live up
My fingers tremble, don't ever stop
I sit, refrain the questions in the eyes
I'm wide awake, I wonder why
Is this for real or just a lie?
Don't you know I'd be the one that cries?
met?quote:Op vrijdag 10 april 2026 09:54 schreef PPL het volgende:
Omdat het een vervolgvraag is: Patty & Shift?
quote:
quote:Toen MTV de clip voor het eerst uitzond, was nog niet meteen duidelijk hoe blijvend de impact zou zijn.van
groeide echter uit tot een icoon dat het beeld van de jaren tachtig definitief zou kleuren.
, een van de meest gedistingeerde figuren uit de popmuziek, stond strak in beeld: een wit dinerjack, zwarte pantalon en bijpassende stropdas. Achter hem fungeerden vijf verveeld kijkende fotomodellen in minirok als zijn band. Op het hoogtepunt van MTV’s invloed nestelde de clip zich in het collectieve geheugen. Toch was het onthaal destijds niet onverdeeld positief. Feministische organisaties riepen de zender op de video te weren.
zei daarover in een interview uit 1994: ‘Die dames zijn pas in de clip gemonteerd toen ik de studio al uit was; ik heb ze nooit ontmoet. Maar ik moet er sindsdien wel mee leven.’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |