abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 18 maart 2026 @ 09:03:40 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220370123
.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220370561
Ik heb gestemd in elk geval. Twee stemmen zelfs.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220370655
quote:
6s.gif Op woensdag 18 maart 2026 10:17 schreef sigme het volgende:
Ik heb gestemd in elk geval. Twee stemmen zelfs.
Spijtig dat Pootjes niet mag stemmen ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator woensdag 18 maart 2026 @ 10:33:24 #4
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220370672
Dat mogen menselijke tienermoeders ook niet :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 18 maart 2026 @ 10:35:04 #5
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220370686
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 10:33 schreef derLudolf het volgende:
Dat mogen menselijke tienermoeders ook niet :P
Pootjes is een bejaarde kat :P
Géén tienermoederhond.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220370742
Oh ja, stemmen. Ik moet dat zo ook nog even doen.

Ouders gisteren weer gezien, was fijn O+ . Nu werk, vanmiddag KNO arts (hoera! Kan ik hopelijk erna weer normaal horen en niet meer nat-watje-in-oor gevoel!) en dan daarna weer naar ouders.

Wat een heerlijk weer vandaag ook *O*
  Moderator woensdag 18 maart 2026 @ 10:44:31 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220370756
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 10:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Pootjes is een bejaarde kat :P
Géén tienermoederhond.
Oh ja, nou ja tienermoeder (PVV) of bejaarde (50+) in beide gevallen is men hier blij dat het geen stemrecht heeft denk ik. :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220370798
Volgens mij kan je wel stemgerechtigd tienermoeder zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 maart 2026 @ 10:57:06 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220370862
Na het eten en voordat onze uitslagenborrel begint ga ik stemmen op het stadhuis. Eerste prognose in Haarlem rond 22.30 wrs.

Ma gaat morgen helpen tellen van de stemmen op persoonsniveau. Net zoals in Haarlem wordt vanavond in Velsen alleen op partijniveau geteld.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220370945
Moggel :W

Ben al uit 1 werkapp (waar al die overige secr/doktersass in zitten) *G* App ook verwijderd >:)

Staks stemmen apo en boodschappen samen en dan duik ik de tuin in.
pi_220370971
Zit @Lucky-Strike in het stembureau! Suc6 !
pi_220370996
Ook zo stemmen, even langs een plantenwinkel om te kijken of ze nu iet gezelligs voor op het balkon hebben. Vanmiddag een (hopelijk) korte teamsoverleg en balkon op. Vanavond uiteten met eetclub
We have far more in common than that which devides us..
pi_220371059
Stempas mee, op weg naar huis langs stembureau.
Hopelijk vandaag een kortere dag dan gisteren. DRUK! En dan prop ik ook nog een workshop en drie trainingen in vijf werkdagen erbij :')
Nog anderhalve week en dan is het rustiger met prive en werk.

Vol hoofd door alle zaken waar je aan moet denken is vermoeiend :O
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 18 maart 2026 @ 11:19:24 #14
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220371106
Buenos días }:| Slechte nacht gehad hier, dat gebeurt me eigenlijk nooit. Paar keer wakker en moeilijk in slaap vallen. Kwam vast door te veel etentjes met klanten hehe. En door de stress omdat er vanaf vandaag meerdere dagen gestaakt zou worden in de luchtvaart hier. Gelukkig van de baan op het laatste moment (als in vannacht besloten), dus mijn klanten kunnen gewoon vliegen. Ik zou er erg veel last van hebben gehad deze week met meerdere vluchten voor verschillende klanten/groepjes. Kan ik nu relaxed gaan douchen en kijken hoe het ontbijtbuffet hier is c_/
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220371298
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:19 schreef flipsen het volgende:
Buenos días }:| Slechte nacht gehad hier, dat gebeurt me eigenlijk nooit. Paar keer wakker en moeilijk in slaap vallen. Kwam vast door te veel etentjes met klanten hehe. En door de stress omdat er vanaf vandaag meerdere dagen gestaakt zou worden in de luchtvaart hier. Gelukkig van de baan op het laatste moment (als in vannacht besloten), dus mijn klanten kunnen gewoon vliegen. Ik zou er erg veel last van hebben gehad deze week met meerdere vluchten voor verschillende klanten/groepjes. Kan ik nu relaxed gaan douchen en kijken hoe het ontbijtbuffet hier is c_/
Dan moet jij al die vluchten omzetten etc?
pi_220371451
Ik trof net een kennis die 'een rare dag had'. Druk, chaos, onverwachte zaken.
Ik zeg voor de grap: 'en het is niet eens volle maan.'

Zij: 'o jaaaa! Dat is morgen en hij staat in mijn teken en dat verklaart alles en bladibla!'

Lezer: ik twijfelde al dus even opgezocht: het is morgen geen volle maan _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220371526
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 12:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik trof net een kennis die 'een rare dag had'. Druk, chaos, onverwachte zaken.
Ik zeg voor de grap: 'en het is niet eens volle maan.'

Zij: 'o jaaaa! Dat is morgen en hij staat in mijn teken en dat verklaart alles en bladibla!'

Lezer: ik twijfelde al dus even opgezocht: het is morgen geen volle maan _O-
En ook geen vrijdag de 13e
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 18 maart 2026 @ 12:45:31 #18
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220371678
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Dan moet jij al die vluchten omzetten etc?
Dat moet de luchtvaartmaatschappij doen, maar ik moet wel kijken of dat een beetje goed gaat (en transfers aanpassen, hotelreserveringen eventueel aanpassen, excursies wellicht annuleren et cetera).
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220372002
quote:
80s.gif Op woensdag 18 maart 2026 12:45 schreef flipsen het volgende:

[..]
Dat moet de luchtvaartmaatschappij doen, maar ik moet wel kijken of dat een beetje goed gaat (en transfers aanpassen, hotelreserveringen eventueel aanpassen, excursies wellicht annuleren et cetera).
Herinner me nog het gepuzzel tijdens 9/11 en later de gevolgen van die uitbarsting van de vulkaan op Ijsland.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 18 maart 2026 @ 14:44:50 #20
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220372456
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Herinner me nog het gepuzzel tijdens 9/11 en later de gevolgen van die uitbarsting van de vulkaan op Ijsland.
Never a dull moment 8-)



Kopje KFC koffie om op de trein te wachten, dan anderhalf uur treinen naar Pilar. En dat kost dan... 450 peso. Mijn koffie kostte 2200 peso :P
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220372539
Balen van de slechte nacht @flipsen, maar *O* voor toch geen staking!
En succes @Lucky_Strike!

Ik voelde me even weer helemaal alsof ik in BluesCity was, toen ik door de villawijk naar het ziekenhuis niet-in-eigen-city liep. Heerlijk weer wel om van het busstation daarheen te lopen. Uiteraard wel veel te vroeg, maar ja, dan ben ik in elk geval op tijd :+
  woensdag 18 maart 2026 @ 15:17:15 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220372615
hier maakte de workawayer mijn auto schoon, van binnen EN van buiten..
nu staat ie the shinen joh B-)

hier niet stemmen.. ook niet op de landelijke verkiezingen hier, over twee weken. wel leuk om al het verkiezings geneuzel overal te zien.. ( hier gaan de lijsttrekkers met zn alle ( 10 stuks geloof ik) een paar dagen op retraite en komt als publiciteit naar buiten dat ze samen staan te zingen aan een piano.. hallo jaren 70 O+ )

hier is het weer ook reuze aangenaam, dus het was extra aangenaam dat chef vandaag weer eens z'n slaapkamer uit kwam en we samen een rondje buiten deden O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 18 maart 2026 @ 15:29:11 #23
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220372679
#niet gestemd
pi_220373167
Allemaal fijne dingen @Barreltje! Is er al iets van hulp opgelijnd / gesprekken daarover gevoerd?

Ik kan weer horen O+ en super fijne arts. Nu lekker naar ouders O+
pi_220373283
quote:
7s.gif Op woensdag 18 maart 2026 15:17 schreef Barreltje het volgende:
hier maakte de workawayer mijn auto schoon, van binnen EN van buiten..
nu staat ie the shinen joh B-)

hier niet stemmen.. ook niet op de landelijke verkiezingen hier, over twee weken. wel leuk om al het verkiezings geneuzel overal te zien.. ( hier gaan de lijsttrekkers met zn alle ( 10 stuks geloof ik) een paar dagen op retraite en komt als publiciteit naar buiten dat ze samen staan te zingen aan een piano.. hallo jaren 70 O+ )

hier is het weer ook reuze aangenaam, dus het was extra aangenaam dat chef vandaag weer eens z'n slaapkamer uit kwam en we samen een rondje buiten deden O+
Gaat t ietsepiets beter met chef?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')