abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220390721
Voor de zekerheid even gereserveerd in het pannenkoek restaurant.
Druk druk..
Hoor ik net dat het Nationale Pannenkoekendag is w/
pi_220390752
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:49 schreef AnneX het volgende:
Voor de zekerheid even gereserveerd in het pannenkoek restaurant.
Druk druk..
Hoor ik net dat het Nationale Pannenkoekendag is w/
Oeh jaloers (ver fietsen en in mijn uppie, nah)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220391039
Avond! Wij zijn op de terugweg van een midweekje Parijs. Inclusief twee dagen Disney. C. nam me mee om te vieren dat we 20 jaar samen waren afgelopen woensdag O+

pi_220391043
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 17:53 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oeh jaloers (ver fietsen en in mijn uppie, nah)
Ja hè…als het woord eenmaal gevallen is dan móet ik pannenkoeken.
Zelf bak ik niet (meer).
Als buren bakten voor de kinderen en vriendjes, was er voor mij ook eentje :Y)
pi_220391049
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 18:27 schreef Candaasje het volgende:
Avond! Wij zijn op de terugweg van een midweekje Parijs. Inclusief twee dagen Disney. C. nam me mee om te vieren dat we 20 jaar samen waren afgelopen woensdag O+

[ link | afbeelding ]
imgbb veilig
Gefeliciteerd @Candaasje *;
pi_220391138
Wat een leuke verrassing @Candaasje en gefeliciteerd *O*

Pannenkoeken bakken doe ik ook niet @AnneX Niet eetbaar die dingen van mij.

Net alle boodschappen voor dit weekend uitgepakt en ingeruimd. T ruikt hier heerlijk naar draadjesvlees. Het lees was nogal dik dus wat langer dan normaal in de slowcooker, al viel het net al uit elkaar :9~
We have far more in common than that which devides us..
pi_220391647
Wat heerlijk @Candaasje! En gefeliciteerd met het jubileum *O*
pi_220391866
Pff ik had de film “Barbie” opgenomen, dat duurde 5 minuten _O-
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 20 maart 2026 @ 20:14:48 #134
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220391962
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff ik had de film “Barbie” opgenomen, dat duurde 5 minuten _O-
Neeee, gewoon kijken joh. Hij is heerlijk maatschappijkritisch O+
Spoilers!
pi_220391988
Ja, Barbie is tof O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220391996
T is sowieso veel te roze voor mij :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_220392027
Dat is part of the deal O-) My job is beach O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220392237
Afgezet. Misschien ooit nog eens maar nu niet.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 20 maart 2026 @ 22:26:34 #139
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220392851
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Afgezet. Misschien ooit nog eens maar nu niet.
Ik vond het ook zwaar tegenvallen helaas (in de bioscoop gezien, we keken er echt naar uit)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220393482
Hi Barbies O+.
pi_220393799
Ik vond het een heerlijke film. Binnenkort krijg ik er ook een shirt van :D
pi_220393850
Gisteren een proeverij gegeven, was eg leuk.
Wel weer pas na middernacht thuis en nu alweer onderweg voor bezorgen (en tussendoor nog een boekenclub :+)
pi_220394616
Sterkte en veel plezier @Sarabi :D

Dank allen! Was erg leuk. Vooral Parijs zelf en Disney O+ , Versailles was leuk voor een keer. Het is echt indrukwekkend hoeveel grootheidswaanzin die koningen hadden, maar binnen is er door de revolutie natuurlijk niet heel veel authentieks overgebleven. En hier was het wel écht filelopen. Daarbij; mijn eigen tuin vind ik nu al mooier, ondanks dat er nog veel aangeplant moet worden :6

Disney was voor mij 24 jaar geleden (toen was het Studio Park nog in aanbouw). Hoewel mijn animatiehart echt wel wat moeite heeft met de hyperkapitalistisch visie achter het huidige bedrijf Disney, vond ik het heel fijn weer even in die animatiewereld te kunnen duiken O+ De (musical) shows, de parades en de afsluitende show waren een mooie ode aan ook de klassiekere films O+ O+

Sommige attracties waren wel wat verouderd (en dan toch lange wachtrijen, maar ik denk dat dat ook een deel ‘nostalgie’ was zoals de Efteling ook kent) maar ze hadden ook veel fantastische, nieuwere animatronics en ik vind hun thematisering ook bij veel achtbanen goed gedaan. (Dat je in een mijnkarretje zit en halverwege naast je opeens een geit de was op ziet eten bij een mijnwerkershutje :D ).

En dat je gewoon de hele dag met Mickey- oren op je hoofd kunt lopen is natuurlijk ook een plus :+ O+ :
(Ik voel die haarband nog zitten :') )


Hoeft mij echt niet elk jaar, maar ik vond het een heel leuke ervaring. En dat C. geregeld had dat we een nachtje in het ‘Mickey’ hotel (New Port Bay) met uitzicht op de vijver sliepen, was natuurlijk heel romantisch O+
pi_220394620
Ik kon Barbie ook zeer waarderen :Y

Qua boodschap lag het er soms wel errrrug dik bovenop, maar al die leuke details (de voetjes, al dat plastic meubilair) waren echt pure nostalgie O+
pi_220394702
Mogge!

Ik speelde vroeger wel met Barbie’s maar ik ben van ver voor de tijd dat ze haar eigen meubilair had. Ik maakte alles van lego en bambino en de “muren van haar huis was een klein rood koffertje (@AnneX en @Blues weten vast wel wat ik bedoel 😂). Haar kleren maakte ik zelf, meestal gehaakt en wij gingen op 30 april vaak een dagje naar Duitsland en dan mochten we iets uitzoeken en ik koos dan altijd een kledingstuk voor Barbie. Ik heb haar trouwens nog steeds, ze woont op de vensterbank van mijn slaapkamer
We have far more in common than that which devides us..
pi_220394798
Nooit een Barbie gehad of gewild maar ik vond de film wel tof.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220395060
Mogguh.
Moeders vond mij té oud voor poppen.Hup weg!
Verder heb ik niks met roze en Barbies.
Ook niet met pretparken als Disney of de Efteling.

De verslagen en belevenissen van Lucky en Candaasje zijn leuk om te lezen.
En dan vraag ik mij af wat mij mankeert, dat ik dat niet zo beleven kan.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 maart 2026 @ 11:40:01 #148
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220395077
Ik had wel genoten van de Barbie-film

Groeten uit Kootwijk. Niet langs de Radio dit keer. Vanuit Otterlo via Kootwijk(erzand) naar Garderen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220395086
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:36 schreef AnneX het volgende:
Mogguh.
Moeders vond mij té oud voor poppen.Hup weg!
Verder heb ik niks met roze en Barbies.
Ook niet met pretparken als Disney of de Efteling.

De verslagen en belevenissen van Lucky en Candaasje zijn leuk om te lezen.
En dan vraag ik mij af wat mij mankeert, dat ik dat niet zo beleven kan.
Lijkt me niet toch? Iedereen is anders, heeft zijn/haar eigen hobby’s en interesses?

De ene wordt dol van fotografie, de ander van animstiefilms, weer een ander duikt in de wereld van het brouwen van bier of verzamelt briefgeld, sommigen vinden weer van alles wat een beetje leuk… zoveel smaken en wensen O+
pi_220395092
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 11:36 schreef AnneX het volgende:
Mogguh.
Moeders vond mij té oud voor poppen.Hup weg!
Verder heb ik niks met roze en Barbies.
Ook niet met pretparken als Disney of de Efteling.

De verslagen en belevenissen van Lucky en Candaasje zijn leuk om te lezen.
En dan vraag ik mij af wat mij mankeert, dat ik dat niet zo beleven kan.
Oh, ik sta aan jouw kant hoor :Y
Pretparken vind ik vreselijk, het idee alleen al :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')