abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220377389
Goedemorgen!
Uitslag in mijn gemeente is wel ok. D66 heeft de wind in de zeilen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220377408
En kijk, zo mooi is de wereld hier:


Het deed mij denken aan dit kunstwerk:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220377421
EHRMAGER GLPVDA GEWONNEN :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220377886
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Die was er inderdaad niet. We hadden een geweldig team, het werkte echt lekker. Ik had wel een heel mondige teller, die kon ook alleen maar negatieve dingen zeggen het eerste uur. Maar die kon toch lekker doorwerken, ze had echt de vaart er in.

Maar de uitslag :r Forum de grootste op ons stembureau met 20%. VVD de grootste in de gemeente, die krijgen 4 zetels. Maar doordat Forum de restzetel krijgt, zijn er ook 4 zetels voor hen :r :r :r :r :r
He bah -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 maart 2026 @ 09:22:07 #55
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220378068


Goedemorgen 8-)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220378621
Goed geflyerd @borisz 👍🏼

Over het opkomst% - 66 % - in onze gemeente met 3 kleine (senioren!) kernen ben ik verheugd.
De lokale partijen hebben meer dan 30% van de stemmen.
Geen fvd w/
Voorlopige uitslag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator donderdag 19 maart 2026 @ 10:34:57 #57
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220378633
quote:
7s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:22 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Uitslag in mijn gemeente is wel ok. D66 heeft de wind in de zeilen.
[ afbeelding ]
Er was nogal wat gedoe in je gemeente? De algoritmen dachten dat ik dat wel interessant vond dus werd er redelijk mee doodgegooid :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220379046
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge

Hier ook best blij met de uitslag

Maar blijf het bijzonder vinden dat forum 3 zetels heeft met een voorzitter die je niet in de buurt van je dochter wilt hebben
Bij onze buurgemeente Velsen heeft FVD veruit de meeste stemmen :{

Onze gemeente VVD op 1 (niet verassend) dan D66 en GL-PvdA.
Er hadden toch nog 403 (waaronder 2 van ons op de 1e vrouw) mens op SP gestemd.
Maar te weinig om in de raad te komen.
pi_220379075
Straks koffie bij onze vriendin en ik zag dat er 2 caches in de buurt van haar huis liggen *O*
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 maart 2026 @ 11:47:49 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220379236
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 11:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Bij onze buurgemeente Velsen heeft FVD veruit de meeste stemmen :{
Die had ik ook niet zien aankomen idd. 🤐. Mijn oude cluppie blijft daar wel stabiel op 6.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 19 maart 2026 @ 13:33:50 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220380514
61% opkomst hier; FNP met 8 stemmen gewonnen van de kerk.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 19 maart 2026 @ 15:02:56 #62
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220381097
0% opkomst hier gok ik...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220381133
Hiero. Waarschijnlijk de laatste Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220381379
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hiero. Waarschijnlijk de laatste Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
Laatste?
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:01:19 #65
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220381559
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hiero. Waarschijnlijk de laatste Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #10
Vanwege de FOK!-trubbels? Of geen zin meer?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:01:29 #66
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220381560
waarom nou weer laatste ?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:05:48 #67
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220381599
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 16:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Gaat t ietsepiets beter met chef?
ik moest hier nog even op reageren..

het lijkt beter te gaan met chef. hij is wat actiever
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gister was hij ook nog te vinden in de gym, dus dat zijn goede tekenen ( vooral als ie niet sport zijn dat GEEN goede tekenen )
dit weekend gaan we de schapen kudde wat verkleinen dus dat vereist nog wel wat van hem, ik ben benieuwd hoe dat gaat gaan..

hij heeft de huisarts nog niet gebeld,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op het werk gaat het bij mij nu ook beter, al is het wel even schakelen van 80 % naar ineens 120 % weer :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220381658
quote:
80s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:01 schreef flipsen het volgende:

[..]
Vanwege de FOK!-trubbels? Of geen zin meer?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:24:15 #69
370431 drakin
vurig typje
pi_220381733
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dan maar een eigen travelsnacksite maken
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220381782
quote:
88s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:24 schreef drakin het volgende:

[..]
Dan maar een eigen travelsnacksite maken
Ja nog ff
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:34:06 #71
370431 drakin
vurig typje
pi_220381793
quote:
15s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja nog ff
Als je er niet te lang mee wacht kun je alle snacks die je hier geplaatst hebt er nog heen verhuizen.

Of heb je ze thuis ook opgeslagen?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220381820
quote:
88s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:34 schreef drakin het volgende:

[..]
Als je er niet te lang mee wacht kun je alle snacks die je hier geplaatst hebt er nog heen verhuizen.

Of heb je ze thuis ook opgeslagen?
Nee. Maar gewoon veel te veel moeite.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 19 maart 2026 @ 16:38:57 #73
370431 drakin
vurig typje
pi_220381828
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee. Maar gewoon veel te veel moeite.
Ctrl + v
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220381840
Beter blijft Fok gewoon bestaan. Maar ja.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220382134
Sneu als Danny droog brood moet eten.
Kan iemand met een hypotheek in de schuldsanering?

Het ruikt hier heerlijk na een middagje sinaasappel marmelade bereiden.
Het werden 6 potten. Of het wat minder vloeibaar wordt is afwachten.
Het was ook wel een mix van wel 3 recepten.
En de afwas |:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')