abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220373441
Dat was weer.... interessant... *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220373612
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 17:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat was weer.... interessant... *O*
Watte *O*
pi_220373955
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
Stempas mee, op weg naar huis langs stembureau.
Hopelijk vandaag een kortere dag dan gisteren. DRUK! En dan prop ik ook nog een workshop en drie trainingen in vijf werkdagen erbij :')
Nog anderhalve week en dan is het rustiger met prive en werk.

Vol hoofd door alle zaken waar je aan moet denken is vermoeiend :O
Jeetje zeg…wat ben jij druk met van alles.
Vanavond met de benen hoog? Even niks.

Goed Vlindertje dat de oren het weer ‘doen’!

Oh…als de haven van Terschelling instort hebben wij geen weekje daar in juni. Net in het journaal. -O-

MnX moest vroeg weg - dus vroeg gegeten- om live verslag te doen van tellen in een ander stadje.
pi_220373988
Sirenes…twee brandweerwagens: schoorsteenbrand verderop. 🔥
Het is ook oefenavond. Toevallig.
pi_220374080
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 17:33 schreef Blues het volgende:

[..]
Watte *O*
Stembureau werken *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220374111
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Stembureau werken *O*
Oh jij ook! ^O^
Was het een bonte stoet? :D
pi_220374163
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:57 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh jij ook! ^O^
Was het een bonte stoet? :D
Het was een bonte stoet!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220374315
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220374502
O+

Hier ook op een vrouw gestemd, en mijn man ook.
  woensdag 18 maart 2026 @ 19:49:02 #35
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_220374634
Ook een vrouw, en dan ook nog eens een uit een klein dorp. Helaas was er geen een uit mijn dorp mogelijk.
pi_220374933
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 18:36 schreef AnneX het volgende:

[..]
Jeetje zeg…wat ben jij druk met van alles.
Vanavond met de benen hoog? Even niks.

Goed Vlindertje dat de oren het weer ‘doen’!

Oh…als de haven van Terschelling instort hebben wij geen weekje daar in juni. Net in het journaal. -O-

MnX moest vroeg weg - dus vroeg gegeten- om live verslag te doen van tellen in een ander stadje.

Dadelijk nog repetitie van koor2.
Plus overleg met dirigente over ons concert dit weekend (ander koor, zelfde dirigent). Waarbij ik intussen in het Land Der Geheimen ben beland met verrassingsmomenten die in het programma gepast moeten worden maar waarvan zij dus niks mag weten :+

Wordt weer een latertje.

Morgenvroeg starten met extern overleg. Normaal ga ik vooraf al een uurtje naar kantoor. Nu niet :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220374952
quote:
17s.gif Op woensdag 18 maart 2026 19:21 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Bekkie O+
pi_220375913
TV tip een indrukwekkende docu waar we nu naar kijekn:

https://www.tvgids.nl/inf(...)rnramp-van-binnenuit
pi_220376000
Thuis, heerlijk gegeten met de eetclub met social deal in de Witte Villa in Sonsbeek.

Uiteraard ook op een vrouw gestemd en iemand die hier in de wijk is opgegroeid, zag laatst een interview met haar en ze leek me een fijn mens.

Een slapende minimooitje ❤️
We have far more in common than that which devides us..
pi_220376587
Samen met B stemmen geteld. Onze woonplaats had geen tellers meer nodig toen we ons inschreven, dus we zijn in Vlindertje City gaan tellen in een wijk waar vooral DENK gestemd werd. :7

Er waren niet veel stemmen -O-
En wel veel tellers O+
Dus we waren 22:40 al klaar met tellen.
En het kwam uit qua stemmen en stempassen *G*

Burgerplicht gedaan 8-)
En was best gezellig.

We hebben als bedankje sokken gekregen O+
pi_220376626
Sokken! Wat aardig.

Opkomst% was 66% w/ in het grote dorp tegen 60% 4 jaar geleden.
In het wijkcentrum waar wij repeteren siepelde het de hele dag door.
Geen Efteling rijen zoals eerdere jaren gezien.
pi_220376930
Ik lig. Het was geen enerverende dag. Ik had mijn portie enerverend de vorige keer al gehad voor de komende 10 verkiezingen dus vandaag was perfect.

Desalniettemin waren we best laat klaar en was men op het gemeentehuis zelfs op ons aan het wachten als laatste stembureau. Men als in, team verkiezingen plus burgemeester plus alle partijen plus geïnteresseerde burgers die met zijn alleen een uitslagenfeestje vierden. Allemaal wachtend op ons :D
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 19 maart 2026 @ 02:13:55 #43
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220376977
Groeten vanaf de bushalte.
Van 5 naar 8. Het kan wel!

Later vandaag meer. Meer dan ik had verwacht
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 19 maart 2026 @ 06:46:02 #44
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220377125
Morguh!

Uitslagen niet enorm schokkend vind ik, ( behalve de winnende partij in het haagse) wat vind men er van in NL?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220377144
Nou, GL weer de grootste hier en Volt nieuw met een zetel. Ik vind het wel mooi :)

De akelige eigenwijze boomer is dus niet terug gekeerd, @Lucky_Strike? *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220377277
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 06:58 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, GL weer de grootste hier en Volt nieuw met een zetel. Ik vind het wel mooi :)
Ja hier was ik ook van gecharmeerd :Y

Voor de rest ook meer dan prima voor ons durp wmb, ik blijf verbaasd dat de VVD niet meer wint. Al schijnt dat helemaal niet altijd zo te zijn geweest, ik verwacht het toch ieder jaar weer.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator donderdag 19 maart 2026 @ 07:57:55 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220377302
In Emmen, waar landelijk 50% PVV heeft gestemd is de uitslag toch wel fijn. Lokale partij "Wakker Emmen" (ze hadden die naam al voordat de term wappie bestond) de grootste, gevolgd door CDA en PvdA (zonder GL ^O^ ) Daarna komen FvD en VVD.

Ik snap niet waarom je lokaal op een partij zou stemmen die niet eens een lokaal persoon op de poster heeft staan maar een kamerlid.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220377311
Mogge

Hier ook best blij met de uitslag

Maar blijf het bijzonder vinden dat forum 3 zetels heeft met een voorzitter die je niet in de buurt van je dochter wilt hebben
We have far more in common than that which devides us..
pi_220377356
Goede opkomst, lokale partijen kunnen een meerderheid vormen ^O^

Bedenk me net dat mijn overleg dadelijk op het gemeentehuis is (andere stad). Eens kijken of er nog sporen van een feestje te zien zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220377366
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 06:58 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, GL weer de grootste hier en Volt nieuw met een zetel. Ik vind het wel mooi :)

De akelige eigenwijze boomer is dus niet terug gekeerd, @:Lucky_Strike? *O*
Die was er inderdaad niet. We hadden een geweldig team, het werkte echt lekker. Ik had wel een heel mondige teller, die kon ook alleen maar negatieve dingen zeggen het eerste uur. Maar die kon toch lekker doorwerken, ze had echt de vaart er in.

Maar de uitslag :r Forum de grootste op ons stembureau met 20%. VVD de grootste in de gemeente, die krijgen 4 zetels. Maar doordat Forum de restzetel krijgt, zijn er ook 4 zetels voor hen :r :r :r :r :r
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')