abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220409902
Gefeliciteerd @Cat-astrophe hele fijne dag, hopelijk kan je wat eerder naar huis en zingen ze mooie liedjes voor je *O* *O* *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_220409910
Kent u dat?
Een slagroom bekertje dat open staat in de koelkast, je wil kijken of het nog goed is, het zit wel een beetje vastgeplakt... mmm beetje wrikken en ja hij komt los.
Over je gezicht, haar, bril, trui, broek, 3/4 keukenvloer onder de vette slagroom, deuren keukenkastjes en vriezer/ koelkast deuren onder de slagroomspatten.

Weet je hoe vet dit allemaal is :X :'( o|O
pi_220409940
Oei. |:)
  maandag 23 maart 2026 @ 06:23:06 #254
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220410135
Gefeliciteerd @Cat-astrophe *O*

Gister drukke dag alsnog.
Ontbijt was met Amerikaanse pannenkoeken, gebakken ei, broodjes, croissant, aardbeien, een beetje "danish" gebak, donut en n-zoenen ( wat is het goede woord? Hier heten ze tegenwoordig schuimbollen )

Tijdens het uitbuiken kwam chefs broer met gezin en taart langs O+ even schakelen, maar heel gezellig . Daarna uit eten met z'n tweeën. Fijn. Chef was wel wat overprikkeld na alle drukte, dus kort gehouden en vroeg weer thuis.. alles bij elkaar een fijne dag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220410148
Goedemorgen!

Gefeliciteerd Cat *O*
Blues alles schoongekregen voordat je ging slapen? Of de boel de boel gelaten?

Hier werden we om half vijf uit bed gepiept door Mooitje, en om nadat die weer terug was naar haar mand en liefste weer terug bij mij in bed was en toch onrustbarend gepiep bij de mooitjes. Die bleken ontsnapt, nou ja, de helft dan. Dus dan maar allemaal losgelaten en erachteraan redderen met lapjes en dweiltjes en toen viel de stroom uit en was het pikkedonker. Nou ja. Alles kwam goed. Er was geen pup door een kabel geknaagd maar dweilwater in een stopcontact gekomen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220410151
quote:
7s.gif Op maandag 23 maart 2026 06:29 schreef sigme het volgende:

Hier werden we om half vijf uit bed gepiept door Mooitje, en om nadat die weer terug was naar haar mand en liefste weer terug bij mij in bed was en toch onrustbarend gepiep bij de mooitjes. Die bleken ontsnapt, nou ja, de helft dan. Dus dan maar allemaal losgelaten en erachteraan redderen met lapjes en dweiltjes en toen viel de stroom uit en was het pikkedonker. Nou ja. Alles kwam goed. Er was geen pup door een kabel geknaagd maar dweilwater in een stopcontact gekomen.
Oei is alles nu in orde?
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220410160
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 00:11 schreef Blues het volgende:
Kent u dat?
Een slagroom bekertje dat open staat in de koelkast, je wil kijken of het nog goed is, het zit wel een beetje vastgeplakt... mmm beetje wrikken en ja hij komt los.
Over je gezicht, haar, bril, trui, broek, 3/4 keukenvloer onder de vette slagroom, deuren keukenkastjes en vriezer/ koelkast deuren onder de slagroomspatten.

Weet je hoe vet dit allemaal is :X :'( o|O
He bah -O-

Ik gooide laatste een kapo bekertje slagroom in de (lege) kliko, die was toch niet helemaal. Zes weken later besloot ik de bodem van de kliko toch maar schoon te maken }:|

Gefeliciteerd Cat!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220410275
Gisterochtend
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 23 maart 2026 @ 07:31:01 #259
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220410294
*O* van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieve @Cat-astrophe *O*

Dat je maar een hele ouwe Bep mag worden :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220410420
Gefeliciteerd @Cat-astrophe! *O* hele fijne dag gewenst vandaag!
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 08:04:54 #261
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220410429
Gefeliciteerd Cat
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 maart 2026 @ 08:05:12 #262
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220410432

Gefeliciteerd Cat *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 08:06:14 #263
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220410438
Gelukkig na Orban en Fico geen derde gek aan het roer in Centraal Europa.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220410657
Gefeliciteerd Cat *O*
  maandag 23 maart 2026 @ 09:06:53 #265
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220410660
Gefeliciteerd Cat *O*
Spoilers!
pi_220410663
Mogge!

Iew @Blues zoveel viezigheid en dan zo laat nog moeten opruimen

Ook niet fijn @sigme wat een gedoe op de vroege ochtend. De mooitjes hebben laten zien dat ze in een ander nachthok moeten na deze eerste uitbraak.

De dag gisteren was super maar dat moet niet wekelijks hebben. Heel slecht geslapen, veel pijn en dat is nog lang niet over. Blij dat ik niet de boten hoef. Vanmiddag hopelijk lekker op de bank in de zon
We have far more in common than that which devides us..
pi_220411450
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 06:39 schreef Clubsoda het volgende:

He bah -O-

Ik gooide laatste een kapo bekertje slagroom in de (lege) kliko, die was toch niet helemaal. Zes weken later besloot ik de bodem van de kliko toch maar schoon te maken }:|

Gefeliciteerd Cat!
Ik ben wat eerder begonnen schoon te maken :D :X
Vanochtend meteen met heet water met een drup afwasmiddel de vloer met keukendeur (is zo'n balkonnetje) open gemopt.
Spetters schoongemaakt. Die zaten werkelijk overal *G* :')

Nu 'pekt' het niet meer ook. Had gisteravond laat/vannacht toen we naar bed wilden (wie controleert dan ook slagroom voor ze naar bed gaat 8)7 ) handdoek en theedoek die er hingen overheen gegooid en als schaatsend ff het ergste weggeschaatst _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220411518
@Blues _O-
Geen pilletje op voorraad?
We have far more in common than that which devides us..
pi_220411533
quote:
7s.gif Op maandag 23 maart 2026 06:29 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Gefeliciteerd Cat *O*
Blues alles schoongekregen voordat je ging slapen? Of de boel de boel gelaten?

Hier werden we om half vijf uit bed gepiept door Mooitje, en om nadat die weer terug was naar haar mand en liefste weer terug bij mij in bed was en toch onrustbarend gepiep bij de mooitjes. Die bleken ontsnapt, nou ja, de helft dan. Dus dan maar allemaal losgelaten en erachteraan redderen met lapjes en dweiltjes en toen viel de stroom uit en was het pikkedonker. Nou ja. Alles kwam goed. Er was geen pup door een kabel geknaagd maar dweilwater in een stopcontact gekomen.
Pfoe :o Je hebt best wel nachtdiensten tegenwoordig he!
pi_220411538
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 09:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Iew @:blues zoveel viezigheid en dan zo laat nog moeten opruimen

Ook niet fijn @:sigme wat een gedoe op de vroege ochtend. De mooitjes hebben laten zien dat ze in een ander nachthok moeten na deze eerste uitbraak.

De dag gisteren was super maar dat moet niet wekelijks hebben. Heel slecht geslapen, veel pijn en dat is nog lang niet over. Blij dat ik niet de boten hoef. Vanmiddag hopelijk lekker op de bank in de zon
Hersteldagen :*
pi_220411547
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:
@:blues _O-
Geen pilletje op voorraad?
Doosjes vol ;)

Niet dat het altijd helpt trouwens... laatste jaren met die gekke darmen/stoma zijn er vaak onbekende oorzaken waardoor hij wekelijks wel 1 of 2 dagen morfine nodig heeft en veel op bed ligt omdat het dan niet te harden is in zijn buik en stoma-opening ;(
pi_220411562
Het is weer maandag geworden :o Eerste werkloze week alweer voorbij. Had bijna elke dag wel iets 'te doen', deze week helemaal leeg in de agenda.
g doet nu boodschappen voor 3 dagen, ik ga er straks uit met de fiets naar de bieb en meteen even kijken met camera bij de ooievaars hoe het ervoor staat daar.
Ik zag eergister met wandelen langs de vijver, dat de futen ook aan het 'baltsen' zijn. Waarbij ze hun koppies steeds buigen naar elkaar en als ze elkaar raken een O+ vormen. Dus op terugweg daar ook langs :D
pi_220411570
Cat van harte *G* Ouwe bep van fles :D

En @Barreltje je chef heeft nog wel een weg te gaan :*
pi_220411573
6 >:)
pi_220411599
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Doosjes vol ;)

Niet dat het altijd helpt trouwens... laatste jaren met die gekke darmen/stoma zijn er vaak onbekende oorzaken waardoor hij wekelijks wel 1 of 2 dagen morfine nodig heeft en veel op bed ligt omdat het dan niet te harden is in zijn buik en stoma-opening ;(
Ach -O-
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')