abonnement Unibet Coolblue
pi_579841
Wat hebben we geleerd de afgelopen 100 en nog wat dagen? Vooral wat we niet willen zijn: oud worden en niet kunnen pissen. Tsja heren, de prostaat heeft zo zijn eigen wetten en eens zullen we moeten geloven aan de ziekte van de paus.

Het geloven in het grote NIX? Ook weinig verheffend: rondjes fietsen door de kippenstront en voor de vorm onderuit gaan. Een kalende twintiger met gevoel voor cameraas obscuros. Take him away....

Voorts een feestbeest die op de bank "play dead" doet te wezen. Weet veel van toeten, echter niet van blazen. Zielig figuur.

Van die twee grieten weet ik niet zo veel, wie wel? Deugen ze, of juist niet...

Je weet het vaak soms nooit

pi_579878
quote:
Op 24 december 2000 04:02 schreef Ericsson het volgende:

Van die twee grieten weet ik niet zo veel, wie wel? Deugen ze, of juist niet...


Maar ze zijn wel Lekkùhhh....
  Trouwste user 2022 zondag 24 december 2000 @ 04:46:13 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_579892
quote:
Op 24 december 2000 04:02 schreef Ericsson het volgende:
Wat hebben we geleerd de afgelopen 100 en nog wat dagen? Vooral wat we niet willen zijn: oud worden en niet kunnen pissen. Tsja heren, de prostaat heeft zo zijn eigen wetten en eens zullen we moeten geloven aan de ziekte van de paus.

Het geloven in het grote NIX? Ook weinig verheffend: rondjes fietsen door de kippenstront en voor de vorm onderuit gaan. Een kalende twintiger met gevoel voor cameraas obscuros. Take him away....

Voorts een feestbeest die op de bank "play dead" doet te wezen. Weet veel van toeten, echter niet van blazen. Zielig figuur.

Van die twee grieten weet ik niet zo veel, wie wel? Deugen ze, of juist niet...


niet.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 24 december 2000 @ 13:31:05 #4
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_580759
quote:
Op 24 december 2000 04:02 schreef Ericsson het volgende:
Wat hebben we geleerd de afgelopen 100 en nog wat dagen?
Dat je niet aan zo'n programma mee moet doen.

Als je toevallig niet in het straatje van de gemeenschappelijke waarde past, dan wordt je afgemaakt.

pi_580781
Dat ik nooit aan BB mee zou doen.....
pi_583792
De middelmaat is inderdaad ongelofelijk troef. Je ergert je gek en toch volg je het. Is het de proleet in ons, of is het zelfkastijding. Ik kom er niet uit.
Je weet het vaak soms nooit

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')