quote:
Op maandag 30 maart 2026 19:57 schreef Bierscheet het volgende:Alonso en Verstappen zijn de beste chauffeurs die de F1 sinds lang heeft gehad. Ze presteren goed in alle varianten autosport en dat laat duidelijk een buitengewoon racetalent zien.
Er zijn wel meer goede gasten geweest in de afgelopen tijd hoor.
Maar dat acute zitten en snel zijn is wel alleen voor de buitencategorie weggelegd en daar horen die 2 ook wel bij ja.
M. Schumacher was er ook een. Zitten en rammen. Mika en Kimi de Finnen waren ook snel in vanalles.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016