abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220462101
Nee, Max behoort zeker tot de goats in de autosport.
pi_220462524
In april gaan de grote heren met elkaar spreken over een eventuele nieuwe regel verandering las ik vanmiddag ergens. Dan kan de redding van Max worden, anders is hij na dit seizoen denk ik zeker weten vertrokken. Misschien eerder
pi_220462674
Laten we het Max Verstappen expert @vosss vragen :)
  maandag 30 maart 2026 @ 09:37:32 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220464163
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:29 schreef Hetekip het volgende:
Lijkt nu wel gedaan met red bull en verstappen
Zelfde als met Alonso.. geweldige coureur maar kut auto en kut regels!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  maandag 30 maart 2026 @ 11:01:09 #30
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220464887
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2026 22:42 schreef cinderloom het volgende:
In april gaan de grote heren met elkaar spreken over een eventuele nieuwe regel verandering las ik vanmiddag ergens. Dan kan de redding van Max worden, anders is hij na dit seizoen denk ik zeker weten vertrokken. Misschien eerder
Best wel een 'dingetje' als een groot kampioen (nu 4de op eeuwige ranglijst) in de prime van zn leven zegt: ja flikker op met je koningsklasse, ga wat anders doen want dit is niet waarvoor ik op de wereld gezet ben.

Dan mag je wel even gaan nadenken als organisatie.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220469623
Alonso en Verstappen zijn de beste chauffeurs die de F1 sinds lang heeft gehad. Ze presteren goed in alle varianten autosport en dat laat duidelijk een buitengewoon racetalent zien.
  vrijdag 3 april 2026 @ 17:38:11 #32
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220500831
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:57 schreef Bierscheet het volgende:
Alonso en Verstappen zijn de beste chauffeurs die de F1 sinds lang heeft gehad. Ze presteren goed in alle varianten autosport en dat laat duidelijk een buitengewoon racetalent zien.
Er zijn wel meer goede gasten geweest in de afgelopen tijd hoor.
Maar dat acute zitten en snel zijn is wel alleen voor de buitencategorie weggelegd en daar horen die 2 ook wel bij ja.
M. Schumacher was er ook een. Zitten en rammen. Mika en Kimi de Finnen waren ook snel in vanalles.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220877967
Ik denk dat het pas echt pijnlijk wordt als hij wordt geklopt door zijn teamgenoot

Het is nu nog Russel vs Hamilton bij Mercedes vibes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')