Grijs haar bestaat niet. Het lijkt grijs wanneer het mengt met je andere haar wat nog wel kleur heeft.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Niet eens grijs dus maar echt spierwit !!
Voor jou misschien. Ik ben nog liever dood dan kaal, dus dan weten we ook alvast waar de volgende operator last van gaat hebben.quote:
Zodra ik te vergelijken ben met een willekeurige woning op funda pak ik een touw en zoek ik een hoge boom opquote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:11 schreef Hiddendoe het volgende:
Wat is er dan mis met grijs? Kijk een willekeurige woning op Funda en de modernste woningen zijn uitgevoerd in voornamelijk grijs.
Met hier en daar een tintje zwart en wit en chroom.
Moderne tijd? Grijs is neutraal?
Liever een man met grijsof wit haar dan een man die zo stom is om een overkam te gebruiken of (nog erger) een hele goedkope tapijttegel.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:09 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kreeg rond mijn 17e al mijn eerste grijze haren. Verder heeft dat me dat, in mijn ervaring, nooit in de weg gezeten bij mijn geluk met vrouwen dus maak je geen zorgen schatje
.
Een jaar of 10 later werd mijn haar ook dunner en kreeg ik inhammen, dus sindsdien kort/korter/gabber. Bevalt me eigenlijk best prima.
Beneden bedoel je dan toch?quote:
Nou, gooit dat touw maar weer in de kast.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zodra ik te vergelijken ben met een willekeurige woning op funda pak ik een touw en zoek ik een hoge boom op
Oh jaquote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee daar gaat dit topic toch niet over?
Dus jij scheert je oksels en je kruis ook niet?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:19 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik behoor tot de vrouwen die kaal afschuwelijk vinden, ik zie vele liever grijs, wit of een toupet dan kaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker aan het generaliseren?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:08 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een vrouw, en ik heb dus nooit begrepen dat er zoveel mannen zijn die het heel problematisch vonden om kaal te worden.
Mannen zijn nooit zo bezig met hun uiterlijk. Ja natuurlijk wel met het tonen van hun spieren en de wedstrijdjes verpissen enz., maar voor de rest.???
Mannen schamen zich toch ook niet als ze met hun snor of baard vol ei op hun werk verschijnen?
Of hun bierbuiken tonen? Of geen enkel probleem zien om ondergoed een jaar lang te dragen?
Staat hem juist wel goed. Zo ziet hij er wat mannelijker uit. Dus eigenlijk niets om je zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Robbie Jetten heeft ook last van deze aandoening valt me op, al is het bij hem al in een ver gevorderd stadium
Tja. Als je geen argumenten hebt of kunt verzinnen, dan gooi je het maar terug.quote:
Wel eerst kadastraal uitzoeken bij welk perceel die boom hoortquote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zodra ik te vergelijken ben met een willekeurige woning op funda pak ik een touw en zoek ik een hoge boom op
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tja. Als je geen argumenten hebt of kunt verzinnen, dan gooi je het maar terug.
Is dit nu typisch mannelijk? Niet inhoudelijk ingaan, maar meteen de bal terugslaan met een of andere nietszeggende opmerking?
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:21 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dus jij scheert je oksels en je kruis ook niet?What the fuck heeft dat er mee te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees even terug. Jij vindt kaal 'afschuwelijk'.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:22 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
What the fuck heeft dat er mee te maken?
Correct en wat heeft mijn vagien daar mee te maken?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lees even terug. Jij vindt kaal 'afschuwelijk'.
Welke onzin?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:20 schreef Sometimes het volgende:
[..]![]()
Is dat nu typisch vrouwelijk? Een heleboel onzin roepen en dan gaan krabben en bijten omdat je geen "inhoudelijke" reactie krijgt?
Ik denk dat ze gedronken heeftquote:Op zaterdag 14 maart 2026 16:20 schreef Sometimes het volgende:
[..]![]()
Is dat nu typisch vrouwelijk? Een heleboel onzin roepen en dan gaan krabben en bijten omdat je geen "inhoudelijke" reactie krijgt?
Ik vind mensen met grijs haar helemaal niet griezelig.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Apart dat ik in de minderheid ben hier dat ik er zo'n punt van maak, blijkbaar ben ik gewoon heel erg lang knap en jeugdig geweest en is dit nu mijn eerste confrontatie met het ouder worden. Maar het geeft me troost dat iedereen mensen met grijs haar als een griezel ziet. Wat denk jij ervan @:hiddendoe ?
quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:29 schreef Farenji het volgende:
Al heel lang kalend en inmiddels ook steeds grijzer, vooral mijn baard. Ik kan er echt niet wakker van liggen.
Hoe oud/jong ben je dan wel?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 13:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Sinds een jaar valt het me op dat ik een paar witte sprieten in mijn donkere bos haar heb, wat ik echt onwijs kut vind.
Niet eens grijs dus maar echt spierwit !!
Met mijn jeugdige verschijning word ik altijd jonger geschat dan ik ben, maar met witte haren valt natuurlijk niet te ontkennen dat ik een ouwe lul word. Dus het verleiden van een jonge chick waar ik nog altijd op hoopte (maar nog geen energie in heb gestoken) is nu definitief een kansloze missie geworden...
Ik knip ze steeds weg en dat lukt nog met succes, maar het lijken er ook steeds meer te worden waardoor ik de toekomst somber in zie. Ik voel me echt een kneus nu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |