Klopt. Race begint 3 uur eerder.quote:
Was ff kort in de aanbiedingquote:
Ik ben gewoon fanquote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ff kort in de aanbieding
Trouwens het lijkt er op dat de race op het publieke Viaplay kanaal te zien is ..
Nee, hij heeft vaak gelijk. Het is geen jankHam 😅quote:Op zondag 3 mei 2026 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben gewoon fan![]()
Tenzij hij weer eens een keer gaat zeuren over van alles en nog wat
Neequote:
Dat was het zekerquote:
Ik had Colapintoquote:Op maandag 4 mei 2026 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
Volgens mij heb ik het redelijk gedaan met Bortoleto, Bearman, Cadillac en Audi. Toch maar eens kijken wat Colapinto verder kan nog, die lijkt toch wel beter dan wat hij eerder liet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |