Wel handig idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Anders lees ik altijd de uitslagen van chufi
Ik had m al gewisseld, maar de Audi niet ... maar anyway de sprint race levert alleen punten op voor de nummers 123quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef oma-Nijn het volgende:
En dan hoor je om 17.56 dat je coureur niet rijdt![]()
Er is nog gewisseld.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef oma-Nijn het volgende:
En dan hoor je om 17.56 dat je coureur niet rijdt![]()
Er is nog gewisseld.
Wat chufi schrijftquote:
Ja, dat is ook zo, maar toch. Wel leuk dat Max weer een beetje meerijdt en lekker Hammie dwarszitquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:47 schreef chufi het volgende:
Vanavond laat en morgen gaat het echt om de punten )speltechnisch gezien(
Ja die eerste set is nog wel onbereikbaarquote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Technisch is het bijna onmogelijk om iemand van de top 3 in je team te hebben ....
En een verrassende kwali straksquote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die eerste set is nog wel onbereikbaar![]()
Hopen op een mooie race
Nog steeds weinig keus vind ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Technisch is het bijna onmogelijk om iemand van de top 3 in je team te hebben ....
19:00 NL tijd start kreeg ik meequote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:33 schreef RedShoe het volgende:
Niet verkeerd idd. Ik ben benieuwd of ze eerder gaan starten ivm de regen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |