abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:00:43 #26
18653 crew  D.
pi_220349651
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:45 schreef Prisha het volgende:

[..]
Het is niet helemaal de F1 die ik gewend was :o
Er waren wat leuke gevechten, alleen jammer dat het met Mario Kart was :Y
  zondag 15 maart 2026 @ 21:44:07 #27
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220352504
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:00 schreef D. het volgende:

[..]
Er waren wat leuke gevechten, alleen jammer dat het met Mario Kart was :Y
Mario is wel helemaal leuk O+ :+
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 15 maart 2026 @ 22:26:04 #28
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220352721
Punten!
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 22:54:52 #29
18653 crew  D.
pi_220352844
Punten!

Vorige ronde:

quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:13 schreef D. het volgende:

1 _UserName_ 327
2 chufi 309
3 D. 309
4 Zorro 309
5 RedShoe 309
6 oma-Nijn 299
7 Prisha 287
8 WillemsJ 287
9 Sabata 258
10 pullup 249
11 DerRabbit 225
Deze ronde:

1 _UserName_ 667
2 oma-Nijn 611
3 WillemsJ 599
4 chufi 570
5 D. 570
6 Zorro 570
7 RedShoe l 570
8 Prisha 564
9 pullup 510
10 Sabata 506
11 DerRabbit 480
  Redactie Frontpage maandag 16 maart 2026 @ 06:05:36 #30
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220353345
_O_

2e plek allround, gaat goed zo
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220353348
twee keer een aankoop die niet kan starten, zucht. denk dat het seizoen al klaar is
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_220353419
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:54 schreef D. het volgende:
Punten!

Vorige ronde:
[..]
Deze ronde:

1 _UserName_ 667
2 oma-Nijn 611
3 WillemsJ 599
4 chufi 570
5 D. 570
6 Zorro 570
7 RedShoe l 570
8 Prisha 564
9 pullup 510
10 Sabata 506
11 DerRabbit 480
Het valt me nog alles mee. :o
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_220353451
Dank weer voor de uitslagen en punten *O*
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Moderator maandag 16 maart 2026 @ 08:58:14 #34
18653 crew  D.
pi_220354117
quote:
88s.gif Op maandag 16 maart 2026 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
_O_

2e plek allround, gaat goed zo
Nu volhouden :Y
  Moderator maandag 16 maart 2026 @ 09:02:06 #35
18653 crew  D.
pi_220354151
De subleague staat 11e, maar van alle leagues met 10 of meer leden staan we eerste *O*
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 maart 2026 @ 19:29:32 #36
454306 crew  WillemsJ
pi_220359788
Kan iemand mij uitleggen waarom Piastri 3 WK punten heeft?

Hij kwam beide races niet eens in actie...
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  Moderator maandag 16 maart 2026 @ 19:38:42 #37
18653 crew  D.
pi_220359868
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:29 schreef WillemsJ het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Piastri 3 WK punten heeft?

Hij kwam beide races niet eens in actie...
6e in de sprintrace :Y
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 maart 2026 @ 19:53:57 #38
454306 crew  WillemsJ
pi_220360045
FFS! Heel die sprintrace vergeten... dank @D.
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 maart 2026 @ 19:55:56 #39
454306 crew  WillemsJ
pi_220360065
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  maandag 16 maart 2026 @ 21:08:11 #40
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220360729
Door naar Japan over 1.5 week, de laatste race voor Springbreak


Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  Redactie Frontpage dinsdag 17 maart 2026 @ 06:06:31 #41
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220361889
weet niet of ik ga kunnen kijken, dochtertjelief wordt tussen 7 en 8 altijd wakker
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zaterdag 21 maart 2026 @ 10:03:47 #42
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220394526
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  zaterdag 21 maart 2026 @ 10:19:53 #43
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220394624
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 10:03 schreef chufi het volgende:
Max op pole *O*

Bekijk deze YouTube-video
Ons wonderkind _O_
Eén rondje rijden en meteen pole _O_
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:46:48 #44
442280 Prisha
Moonshine!
pi_220423776
Dit weekend alweer. Dat wordt weer wikken en wegen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 27 maart 2026 @ 06:45:43 #45
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220440743
1e training zit er op na de 2e

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  Redactie Frontpage vrijdag 27 maart 2026 @ 06:49:50 #46
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220440752
Zo eens zien wat VT2 doet, ben er nog niet over uit wat het gaat worden in de manager
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 27 maart 2026 @ 08:02:09 #47
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220441137
En FP2

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 27 maart 2026 @ 08:03:14 #48
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220441144
quote:
Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Japan.

Je hebt nog tot zaterdag 28 maart 2026 03:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 27 maart 2026 @ 08:06:08 #49
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220441166
Succes met puzzelen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_220441188
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 08:02 schreef chufi het volgende:
En FP2

[ afbeelding ]
Oh, ook al geweest :D Dank je wel. Was het een beetje vergeten.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')