Ik woon in Den Haag. Ben (zoals een aantal fokkers weten) misschien niet een breiende oma, maar je kan altijd een knuffel komen halenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:37 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Dankje @:oma-Nijn
Ik mis mijn oma zo. ik mis haar knuffels!
Ook al ben ik 42 jaar?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag. Ben (zoals een aantal fokkers weten) misschien niet een breiende oma, maar je kan altijd een knuffel komen halen![]()
Natuurlijk. Ik bijna 63. Heb chufi gekust, D., pullup, Deisyy, Superbadeend, sodeknetters, noturna, Tonja, espriquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik bijna 63. Heb chufi gekust, D., pullup, Deisyy, Superbadeend, sodeknetters, noturna, Tonja, espriOhh en soury
en nog een aantal
We need to protect you at all cost!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik bijna 63. Heb chufi gekust, D., pullup, Deisyy, Superbadeend, sodeknetters, noturna, Tonja, espriOhh en soury
en nog een aantal
Dat zijn er maar weinig...quote:
🥰 Niet boven mij eindigen...quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:33 schreef WillemsJ het volgende:
Ik ken je dan niet @:oma-Nijn, maar wil je ontzettend bedanken! Doet mij écht goed <3
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Monaco.
Je hebt nog tot zaterdag 6 juni 2026 00:00 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Zal wel 12:29 zaterdag zijn
Gezien de finansies vind ik het woord "keuze" wat sterk uitgedrukt.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:03 schreef chufi het volgende:
En FP2
[ afbeelding ]
Succes met jullie keuzes
Daar hebben we allemaal mee te makken..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gezien de finansies vind ik het woord "keuze" wat sterk uitgedrukt.
Tnx voor de uitslagen. Ivm met verhuizing dochterlief geen moer meegekregen 🤣quote:
Jullie staan toch al bovenaan ,...quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx voor de uitslagen. Ivm met verhuizing dochterlief geen moer meegekregen 🤣
Hij is weer openquote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah, de manager is al dicht. Anders had ik ook 4x Audi gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |