De race is morgen pasquote:Op zaterdag 14 maart 2026 19:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, dat wordt hier weer een dijker qua punten
Ja, maar heb er niet veel vertrouwen in.. dat Mario Kartenquote:
Oh nee, maar ik vond dat interview erg grappig.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:57 schreef chufi het volgende:
Ok op de pc is Max niet altijd meer de beste, maar wie boeit MAX als niemand hem in zn team kan hebben ..
Denk dat iedereen zo een beetje hetzelfde team heeft want veel is er niet mogelijk met die inflatie .... kosten gaan omhoog maar het budget not ...quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:22 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh nee, maar ik vond dat interview erg grappig.
We hebben gewoon geen best team.
ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Ja, maar heb er niet veel vertrouwen in.
Nee, dat budget..quote:Op zaterdag 14 maart 2026 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat iedereen zo een beetje hetzelfde team heeft want veel is er niet mogelijk met die inflatie .... kosten gaan omhoog maar het budget not ...
Hij heeft wel mooie humor vaak.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 23:00 schreef cinderloom het volgende:
[..]
ik ook niet.
De auto, de regels én zijn mindset zit hem op dit moment niet mee.
Ik snap wel waarom dat hij klaagt. Maar dat geeft geen mind boost tijdens de race vrees ik.
Zo schattigquote:
Het is niet helemaal de F1 die ik gewend wasquote:
Er waren wat leuke gevechten, alleen jammer dat het met Mario Kart wasquote:Op zondag 15 maart 2026 12:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is niet helemaal de F1 die ik gewend was
Mario is wel helemaal leukquote:Op zondag 15 maart 2026 15:00 schreef D. het volgende:
[..]
Er waren wat leuke gevechten, alleen jammer dat het met Mario Kart was
Deze ronde:quote:Op zondag 8 maart 2026 10:13 schreef D. het volgende:
1 _UserName_ 327
2 chufi 309
3 D. 309
4 Zorro 309
5 RedShoe 309
6 oma-Nijn 299
7 Prisha 287
8 WillemsJ 287
9 Sabata 258
10 pullup 249
11 DerRabbit 225
Het valt me nog alles mee.quote:Op zondag 15 maart 2026 22:54 schreef D. het volgende:
Punten!
Vorige ronde:
[..]
Deze ronde:
1 _UserName_ 667
2 oma-Nijn 611
3 WillemsJ 599
4 chufi 570
5 D. 570
6 Zorro 570
7 RedShoe l 570
8 Prisha 564
9 pullup 510
10 Sabata 506
11 DerRabbit 480
6e in de sprintracequote:Op maandag 16 maart 2026 19:29 schreef WillemsJ het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Piastri 3 WK punten heeft?
Hij kwam beide races niet eens in actie...
Ons wonderkindquote:
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Japan.
Je hebt nog tot zaterdag 28 maart 2026 03:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Oh, ook al geweestquote:
Een kleine week, want de voetbalmanager is zaterdag alweer aan de beurt.quote:Op maandag 30 maart 2026 09:45 schreef RedShoe het volgende:
Toch iets wat het niet heeft overleefd![]()
Ze hebben gelukkig nog een week of 4/5 om het te fixen.
Werk aan de winkel dusquote:Op maandag 30 maart 2026 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een kleine week, want de voetbalmanager is zaterdag alweer aan de beurt.
Die kan hier niet zoveel aan veranderen vrees ik, dit zit wat dieper in de broncode.quote:
ohhh gelukkig. Je zit niet met de handen in het haar in elk gevalquote:Op maandag 30 maart 2026 13:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee nee.
De backend doet het wel dus ik heb keurig de punten ingevoerd.
Hoeveel punten is Lindblad waard en hoeveel Beermans?quote:Op maandag 30 maart 2026 13:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee nee.
De backend doet het wel dus ik heb keurig de punten ingevoerd.
Ja jammer, daar kan ik nu ook niet meer bij. Gisteravond met invoeren nog wel.quote:Op maandag 30 maart 2026 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel punten is Lindblad waard en hoeveel Beermans?
Ach. Ik ken de puntenvoet niet uit mijn hoofd helaas.quote:Op maandag 30 maart 2026 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja jammer, daar kan ik nu ook niet meer bij. Gisteravond met invoeren nog wel.
Fout
Deze pagina is momenteel niet beschikbaar
Even afwachten dus.
De pagina met de punteninstellingen werkt dan weer wel zie ik nu.quote:Op maandag 30 maart 2026 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach. Ik ken de puntenvoet niet uit mijn hoofd helaas.
Dat zijn 59 dure puntenquote:Op maandag 30 maart 2026 14:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De pagina met de punteninstellingen werkt dan weer wel zie ik nu.
LIN: race 39, quali 42
BEA: quali 22
dan zet ik toch eerder aan de Aston Martins te denken haha.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Deze ronde:quote:Op zondag 15 maart 2026 22:54 schreef D. het volgende:
1 _UserName_ 667
2 oma-Nijn 611
3 WillemsJ 599
4 chufi 570
5 D. 570
6 Zorro 570
7 RedShoe l 570
8 Prisha 564
9 pullup 510
10 Sabata 506
11 DerRabbit 480
Lekker bezig en dat zonder zakjapannerquote:Op maandag 30 maart 2026 18:39 schreef pullup het volgende:
Hij doet ut
En beter ook want ik ben meer dan 100 plekken gestegen
Ja wat zou die nu voor nieuwe hobby hebben?quote:Op maandag 30 maart 2026 18:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lekker bezig en dat zonder zakjapanner
Plaatsje gezakt weer. Ik had niet anders verwacht.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:30 schreef D. het volgende:
Punten!
Vorige ronde:
[..]
Deze ronde:
1 oma-Nijn 983
2 WillemsJ 971
3 chufi 950
4 D. 950
5 Zorro 950
6 pullup 884
7 _UserName_ 879
8 RedShoe 859
9 DerRabbit 811
10 Prisha 797
11 Sabata 700
Die gaat banden testen voor RB.quote:Op maandag 30 maart 2026 18:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja wat zou die nu voor nieuwe hobby hebben?
Het is een borrel gewordenquote:Op maandag 30 maart 2026 18:45 schreef pullup het volgende:
En Huize Oma_Nijn heeft weer een taartje verdiend hoor
zal wel 17:59 op zaterdag wordenquote:De volgende ronde is de GP van Miami.
Je hebt nog tot zaterdag 2 mei 2026 00:00 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Ik ving iets op over regen ?quote:Op donderdag 30 april 2026 20:13 schreef WillemsJ het volgende:
Daar gaan we weer, mocht de race doorgaan.
Ja en hevige onweersbuien...quote:
Ja en Amerikanen shijten dan in hun broek en gelasten dan een race af ...quote:Op donderdag 30 april 2026 20:32 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ja en hevige onweersbuien...
vrijdag en zaterdag prachtig weer, rond de 30 graden en zondag einde dag (16:00 begint in Miami tijd de race) verwachten ze de buien met onweer.
Veel updates, dus ben benieuwd wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Verstandig idd ... nu dat er weer nieuwe regels zijn ...
Dat zal wel zijn om die nieuwe regelsquote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:06 schreef RedShoe het volgende:
De training duurt anderhalf uur trouwens ipv een uur.
Klopt.quote:
Oh, wat gezelligquote:Op vrijdag 1 mei 2026 16:06 schreef RedShoe het volgende:
De training duurt anderhalf uur trouwens ipv een uur.
Training is nu.quote:
Hier nog een paar... Of we wakker blijven is weer een ander dilemmaquote:
De kroeg ging altijd later dicht ...quote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier nog een paar... Of we wakker blijven is weer een ander dilemma
Half 11 ga ik nog wel reddenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 20:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hier nog een paar... Of we wakker blijven is weer een ander dilemma
Dat was vroegerquote:
Het begin moet lukken. Anders lees ik altijd de uitslagen van chufiquote:
Wel handig idd.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 22:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Anders lees ik altijd de uitslagen van chufi
Ik had m al gewisseld, maar de Audi niet ... maar anyway de sprint race levert alleen punten op voor de nummers 123quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef oma-Nijn het volgende:
En dan hoor je om 17.56 dat je coureur niet rijdt![]()
Er is nog gewisseld.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef oma-Nijn het volgende:
En dan hoor je om 17.56 dat je coureur niet rijdt![]()
Er is nog gewisseld.
Wat chufi schrijftquote:
Ja, dat is ook zo, maar toch. Wel leuk dat Max weer een beetje meerijdt en lekker Hammie dwarszitquote:Op zaterdag 2 mei 2026 18:47 schreef chufi het volgende:
Vanavond laat en morgen gaat het echt om de punten )speltechnisch gezien(
Ja die eerste set is nog wel onbereikbaarquote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Technisch is het bijna onmogelijk om iemand van de top 3 in je team te hebben ....
En een verrassende kwali straksquote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die eerste set is nog wel onbereikbaar![]()
Hopen op een mooie race
Nog steeds weinig keus vind ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Technisch is het bijna onmogelijk om iemand van de top 3 in je team te hebben ....
19:00 NL tijd start kreeg ik meequote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:33 schreef RedShoe het volgende:
Niet verkeerd idd. Ik ben benieuwd of ze eerder gaan starten ivm de regen.
Klopt. Race begint 3 uur eerder.quote:
Was ff kort in de aanbiedingquote:
Ik ben gewoon fanquote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 18:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ff kort in de aanbieding
Trouwens het lijkt er op dat de race op het publieke Viaplay kanaal te zien is ..
Nee, hij heeft vaak gelijk. Het is geen jankHam 😅quote:Op zondag 3 mei 2026 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben gewoon fan![]()
Tenzij hij weer eens een keer gaat zeuren over van alles en nog wat
Neequote:
Dat was het zekerquote:
Ik had Colapintoquote:Op maandag 4 mei 2026 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
Volgens mij heb ik het redelijk gedaan met Bortoleto, Bearman, Cadillac en Audi. Toch maar eens kijken wat Colapinto verder kan nog, die lijkt toch wel beter dan wat hij eerder liet zien.
Ik las het. Iets met strafsecondenquote:
Deze ronde:quote:Op maandag 30 maart 2026 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
1 oma-Nijn 983
2 WillemsJ 971
3 chufi 950
4 D. 950
5 Zorro 950
6 pullup 884
7 _UserName_ 879
8 RedShoe 859
9 DerRabbit 811
10 Prisha 797
11 Sabata 700
Plaatsje gewisseld met pullupquote:Op maandag 4 mei 2026 22:51 schreef D. het volgende:
Punten!
Vorige ronde:
[..]
Deze ronde:
1 oma-Nijn 1387
2 chufi 1272
3 WillemsJ 1208
4 D. 1187
5 Zorro 1187
6 RedShoe 1181
7 _UserName_ 1164
8 pullup 1146
9 Prisha 1082
10 DerRabbit 1041
11 Sabata 985
quote:Op maandag 4 mei 2026 22:55 schreef chufi het volgende:
Ja Oma heeft de Williams die het eindelijk weer eens goed deden..
Ze staat gewoon op 1
Die liet het ook wel zien in de training en sprintkwalificatie, maar ik durfde niet. Lafheid wordt bestraft met een matige score.quote:
Geen idee. Ik wacht nog op de uitkomst van hetgeen @yvonne achter de schermen aan het bespreken is.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 09:51 schreef pmponer het volgende:
Hey wat grappig een f1 topic buiten het f1 subforum. Is het hier gezelliger? @:vosss
2 plekken hier gekelderd door die stomme Hulk.quote:
Ik twijfelde nog tussen Hulk en Bort...toch voor de laatste gekozen toen.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 13:42 schreef pullup het volgende:
[..]
2 plekken hier gekelderd door die stomme Hulk.
Nog niet eens een drama in de totale lijst zowaar maar ik moet wel wat doen voor de volgende ronde
Ik had Bort juist ... en hoopte slim te zijn door hem te wisselen voor Hulkquote:Op dinsdag 5 mei 2026 16:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog tussen Hulk en Bort...toch voor de laatste gekozen toen.
Ik hoopte ook slim te zijnquote:Op dinsdag 5 mei 2026 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had Bort juist ... en hoopte slim te zijn door hem te wisselen voor Hulk
Morgen de 24uur om 12 uur.... helaasquote:Op vrijdag 15 mei 2026 13:42 schreef RedShoe het volgende:
Max is aan het racen op de Nurburgring. Q3 nu.
https://www.youtube.com/live/-shbaSI6GTk?is=YoLdzoT9h7QO6kqV
Dit soort tijden vind ik beter dan zo vroeg.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
18:30 geloof ik ... 1 training dan Sprint Quali en zaterdag Sprint en race Kwali
Zondag 22 uur , maar maandag vrij dus dat is te doenquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dit soort tijden vind ik beter dan zo vroeg.
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Canada.
Je hebt nog tot zaterdag 23 mei 2026 17:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Oke. Waarom is dat?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
En gewoon op het publieke Viaplay kqnaal te volgen
Arm beest..quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:13 schreef chufi het volgende:
Ah toch wat extra tijd omdat een bosmarmot Albon deed crashen dus een fout van de FIA.......
Het beste van het beste, maar ik zou nog even de resultaten van de sprint kwalies afwachtenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:10 schreef oma-Nijn het volgende:
En dames en heren, wat kopen we deze ronde?😅
Drie keer bijna erafquote:
En Norris profiteert daarvan.quote:
Waar 2 honden vechten om een been...quote:
Het vervelende is dat sommigen dat wel hebbenquote:
Extra taart voor de schoonfamquote:Op maandag 25 mei 2026 11:49 schreef D. het volgende:
Ik zie nu pas dat @:oma-nijn op 1 staat
https://managers.fok.nl/f1/f1-2026
Alleen Sainz in de top 10quote:
Ik was voor Lindblad gegaan dit keerquote:Op maandag 25 mei 2026 12:18 schreef pullup het volgende:
Ik heb voor die Cola gekozen deze keer. Dat was een goed gokje
Grappig, vorige x stonden we tweede, met dezelfde score als nummer 1.quote:Op maandag 25 mei 2026 11:49 schreef D. het volgende:
Ik zie nu pas dat @:oma-nijn op 1 staat
https://managers.fok.nl/f1/f1-2026
Altijd welkom.quote:
Dan heb je nu nog meer geld over .... Ik was 4 plaatsen gezakt na mn aankopen deze week...quote:Op maandag 25 mei 2026 15:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Grappig, vorige x stonden we tweede, met dezelfde score als nummer 1.
Ja, ik begreep het verschil niet. De vorige x al nietquote:Op maandag 25 mei 2026 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je nu nog meer geld over .... Ik was 4 plaatsen gezakt na mn aankopen deze week...
Deze ronde:quote:Op maandag 4 mei 2026 22:51 schreef D. het volgende:
1 oma-Nijn 1387
2 chufi 1272
3 WillemsJ 1208
4 D. 1187
5 Zorro 1187
6 RedShoe 1181
7 _UserName_ 1164
8 pullup 1146
9 Prisha 1082
10 DerRabbit 1041
11 Sabata 985
Toch nog wat plaatsjes gestegenquote:Op maandag 25 mei 2026 21:29 schreef D. het volgende:
Punten!
Vorige ronde:
[..]
Deze ronde:
1 oma-Nijn 1730
2 chufi 1578
3 RedShoe 1559
4 pullup 1558
5 D. 1543
6 WillemsJ 1537
7 _UserName_ 1464
8 Zorro 1464
9 Prisha 1400
10 DerRabbit 1345
11 Sabata 1204
Beterschapquote:Op maandag 25 mei 2026 21:16 schreef WillemsJ het volgende:
De punten zijn er @:D.
Ik ben te lui om nu te posten, voel me even niet lekker en ga voor nu slapen om morgen fris en fruitig weer op mijn baas te zitten!
Ohhhhh... 5 seconden?quote:
Ik woon in Den Haag. Ben (zoals een aantal fokkers weten) misschien niet een breiende oma, maar je kan altijd een knuffel komen halenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 15:37 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Dankje @:oma-Nijn
Ik mis mijn oma zo. ik mis haar knuffels!
Ook al ben ik 42 jaar?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag. Ben (zoals een aantal fokkers weten) misschien niet een breiende oma, maar je kan altijd een knuffel komen halen![]()
Natuurlijk. Ik bijna 63. Heb chufi gekust, D., pullup, Deisyy, Superbadeend, sodeknetters, noturna, Tonja, espriquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik bijna 63. Heb chufi gekust, D., pullup, Deisyy, Superbadeend, sodeknetters, noturna, Tonja, espriOhh en soury
en nog een aantal
We need to protect you at all cost!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik bijna 63. Heb chufi gekust, D., pullup, Deisyy, Superbadeend, sodeknetters, noturna, Tonja, espriOhh en soury
en nog een aantal
Dat zijn er maar weinig...quote:
🥰 Niet boven mij eindigen...quote:Op donderdag 28 mei 2026 19:33 schreef WillemsJ het volgende:
Ik ken je dan niet @:oma-Nijn, maar wil je ontzettend bedanken! Doet mij écht goed <3
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Monaco.
Je hebt nog tot zaterdag 6 juni 2026 00:00 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Zal wel 12:29 zaterdag zijn
Gezien de finansies vind ik het woord "keuze" wat sterk uitgedrukt.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:03 schreef chufi het volgende:
En FP2
[ afbeelding ]
Succes met jullie keuzes
Daar hebben we allemaal mee te makken..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gezien de finansies vind ik het woord "keuze" wat sterk uitgedrukt.
Tnx voor de uitslagen. Ivm met verhuizing dochterlief geen moer meegekregen 🤣quote:
Jullie staan toch al bovenaan ,...quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx voor de uitslagen. Ivm met verhuizing dochterlief geen moer meegekregen 🤣
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |