abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 09:31:15 #1
18653 crew  D.
pi_220337733
eejjjjjjjj 8-)

Traditie!

Ja, ook dit jaar weer een 40+ subleague voor de Fok! Formule 1-manager.
We zijn inmiddels van start gegaan en vol verwachting kijken we naar de verrichtingen van onze coureurs.

Omdat onderstaand verhaal nog steeds van toepassing is, bij deze in de recycling:

Zit jij op het puntje van je stoel of lig je languit op de bank om de race te volgen en wil je deze beleving een extra dimensie geven? Of kijk je niet, maar ben je evengoed competitief ingesteld, of gewoon te porren voor een spelletje?

Doe dan mee!

De F1 manager in het kort? Om te beginnen krijg je een beperkt budget waarmee je een team moet samenstellen. (2 rijders, een motor en een chassis). Na iedere race krijg je punten en geld. Met dit verdiende geld kun je de onderdelen van je team weer upgraden, en daarmee hopelijk de volgende race nog beter scoren. Een uitgebreide uitleg staat hier.

Meld je hier aan voor de Formule 1-manager.

En, om onderlinge resultaten makkelijker te vergelijken, én het daarnaast op te nemen tegen 'de rest' is het wel zo leuk om je ook aan te melden voor 'onze' 40+ subleague.

Aanmelden doe je hier. Stuur D. voor het benodigde wachtwoord aub even een DM.

Iedereen is welkom!

Hoe doen we het als 40+ subleague?
Onze resultaten vind je hier

En heb jij jouw team al geoptimaliseerd voor de komende race?
Aanpassen kan tot 1 minuut voor de 3e training van het raceweekend en dat doe je hier

pi_220342686
Nou, dat wordt hier weer een dijker qua punten :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 20:00:06 #3
18653 crew  D.
pi_220343413
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 19:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, dat wordt hier weer een dijker qua punten :P
De race is morgen pas :Y
pi_220344172
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:00 schreef D. het volgende:

[..]
De race is morgen pas :Y
Ja, maar heb er niet veel vertrouwen in.. dat Mario Karten :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zaterdag 14 maart 2026 @ 20:57:20 #5
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220344197
Ok op de pc is Max niet altijd meer de beste, maar wie boeit MAX als niemand hem in zn team kan hebben ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220344492
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:57 schreef chufi het volgende:
Ok op de pc is Max niet altijd meer de beste, maar wie boeit MAX als niemand hem in zn team kan hebben ..
Oh nee, maar ik vond dat interview erg grappig.
We hebben gewoon geen best team.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zaterdag 14 maart 2026 @ 21:46:54 #7
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220344721
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:22 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Oh nee, maar ik vond dat interview erg grappig.
We hebben gewoon geen best team.
Denk dat iedereen zo een beetje hetzelfde team heeft want veel is er niet mogelijk met die inflatie .... kosten gaan omhoog maar het budget not ... -O-
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220345415
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Ja, maar heb er niet veel vertrouwen in.
ik ook niet.

De auto, de regels én zijn mindset zit hem op dit moment niet mee.
Ik snap wel waarom dat hij klaagt. Maar dat geeft geen mind boost tijdens de race vrees ik.
  zaterdag 14 maart 2026 @ 23:48:21 #9
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220345746
straks is het uur u
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 15 maart 2026 @ 08:02:16 #10
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220346404
Spannende race zo
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 15 maart 2026 @ 08:09:50 #11
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220346536
Nou ja ... hoe dan... geen McLarens meer in de race ,,, en Bortoletto ook al niet ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 15 maart 2026 @ 08:10:27 #12
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220346546
Nou kom op Kimi
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 15 maart 2026 @ 08:31:38 #13
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220346825
Het is wel elke week weer een verrassing ,,,
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 15 maart 2026 @ 08:37:59 #14
442280 Prisha
Moonshine!
pi_220346893
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Kon vorige week niet meekijken maar nu wel. Dat batterij gedoe….kweenie hoor.
Antonelli gaat wel leuk trouwens.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 15 maart 2026 @ 08:38:56 #15
442280 Prisha
Moonshine!
pi_220346901
Voor de punten is het voor mij nog ruk. Team maar gelaten voor wat het is deze ronde. Zet niet-echt zoden aan de dijk.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 15 maart 2026 @ 08:51:56 #16
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220347101
Zo dan die Ferraris,,,..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 15 maart 2026 @ 08:52:08 #17
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220347106
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 21:46 schreef chufi het volgende:

[..]
Denk dat iedereen zo een beetje hetzelfde team heeft want veel is er niet mogelijk met die inflatie .... kosten gaan omhoog maar het budget not ... -O-
Nee, dat budget.. :D
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zondag 15 maart 2026 @ 08:53:28 #18
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220347120
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 23:00 schreef cinderloom het volgende:

[..]
ik ook niet.

De auto, de regels én zijn mindset zit hem op dit moment niet mee.
Ik snap wel waarom dat hij klaagt. Maar dat geeft geen mind boost tijdens de race vrees ik.
Hij heeft wel mooie humor vaak.
Voorlopig haalt hij weer in als een malle.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zondag 15 maart 2026 @ 09:24:02 #19
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220347559
Max out ronde 46 ,,,
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 15 maart 2026 @ 09:42:36 #20
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220347797
Felis voor Kimi

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 15 maart 2026 @ 09:46:53 #21
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220347844
Ah traantjes van Kimi...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 15 maart 2026 @ 10:16:52 #22
442280 Prisha
Moonshine!
pi_220348054
quote:
99s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:46 schreef chufi het volgende:
Ah traantjes van Kimi...
Zo schattig O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 10:19:18 #23
18653 crew  D.
pi_220348062
Kimi *O*

F1 -O-
  zondag 15 maart 2026 @ 12:45:44 #24
442280 Prisha
Moonshine!
pi_220348767
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 10:19 schreef D. het volgende:
Kimi *O*

F1 -O-
Het is niet helemaal de F1 die ik gewend was :o
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Redactie Frontpage zondag 15 maart 2026 @ 12:47:53 #25
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220348773
Vorige ronde had ik geluk met Lindblad en Bortoleto, ditmaal had ik Bottas en Bearman, met al die uitvallers gok ik dat dat wel goed is uitgepakt. Volgende ronde eens zien wat ik met Alpine kan :7
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 15:00:43 #26
18653 crew  D.
pi_220349651
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:45 schreef Prisha het volgende:

[..]
Het is niet helemaal de F1 die ik gewend was :o
Er waren wat leuke gevechten, alleen jammer dat het met Mario Kart was :Y
  zondag 15 maart 2026 @ 21:44:07 #27
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220352504
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:00 schreef D. het volgende:

[..]
Er waren wat leuke gevechten, alleen jammer dat het met Mario Kart was :Y
Mario is wel helemaal leuk O+ :+
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 15 maart 2026 @ 22:26:04 #28
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220352721
Punten!
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 22:54:52 #29
18653 crew  D.
pi_220352844
Punten!

Vorige ronde:

quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2026 10:13 schreef D. het volgende:

1 _UserName_ 327
2 chufi 309
3 D. 309
4 Zorro 309
5 RedShoe 309
6 oma-Nijn 299
7 Prisha 287
8 WillemsJ 287
9 Sabata 258
10 pullup 249
11 DerRabbit 225
Deze ronde:

1 _UserName_ 667
2 oma-Nijn 611
3 WillemsJ 599
4 chufi 570
5 D. 570
6 Zorro 570
7 RedShoe l 570
8 Prisha 564
9 pullup 510
10 Sabata 506
11 DerRabbit 480
  Redactie Frontpage maandag 16 maart 2026 @ 06:05:36 #30
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220353345
_O_

2e plek allround, gaat goed zo
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_220353348
twee keer een aankoop die niet kan starten, zucht. denk dat het seizoen al klaar is
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_220353419
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:54 schreef D. het volgende:
Punten!

Vorige ronde:
[..]
Deze ronde:

1 _UserName_ 667
2 oma-Nijn 611
3 WillemsJ 599
4 chufi 570
5 D. 570
6 Zorro 570
7 RedShoe l 570
8 Prisha 564
9 pullup 510
10 Sabata 506
11 DerRabbit 480
Het valt me nog alles mee. :o
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_220353451
Dank weer voor de uitslagen en punten *O*
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Moderator maandag 16 maart 2026 @ 08:58:14 #34
18653 crew  D.
pi_220354117
quote:
88s.gif Op maandag 16 maart 2026 06:05 schreef _UserName_ het volgende:
_O_

2e plek allround, gaat goed zo
Nu volhouden :Y
  Moderator maandag 16 maart 2026 @ 09:02:06 #35
18653 crew  D.
pi_220354151
De subleague staat 11e, maar van alle leagues met 10 of meer leden staan we eerste *O*
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 maart 2026 @ 19:29:32 #36
454306 crew  WillemsJ
pi_220359788
Kan iemand mij uitleggen waarom Piastri 3 WK punten heeft?

Hij kwam beide races niet eens in actie...
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  Moderator maandag 16 maart 2026 @ 19:38:42 #37
18653 crew  D.
pi_220359868
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:29 schreef WillemsJ het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Piastri 3 WK punten heeft?

Hij kwam beide races niet eens in actie...
6e in de sprintrace :Y
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 maart 2026 @ 19:53:57 #38
454306 crew  WillemsJ
pi_220360045
FFS! Heel die sprintrace vergeten... dank @D.
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 maart 2026 @ 19:55:56 #39
454306 crew  WillemsJ
pi_220360065
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  maandag 16 maart 2026 @ 21:08:11 #40
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220360729
Door naar Japan over 1.5 week, de laatste race voor Springbreak


Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Redactie Frontpage dinsdag 17 maart 2026 @ 06:06:31 #41
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220361889
weet niet of ik ga kunnen kijken, dochtertjelief wordt tussen 7 en 8 altijd wakker
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zaterdag 21 maart 2026 @ 10:03:47 #42
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220394526
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 21 maart 2026 @ 10:19:53 #43
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220394624
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 10:03 schreef chufi het volgende:
Max op pole *O*

Bekijk deze YouTube-video
Ons wonderkind _O_
Eén rondje rijden en meteen pole _O_
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 19:46:48 #44
442280 Prisha
Moonshine!
pi_220423776
Dit weekend alweer. Dat wordt weer wikken en wegen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 27 maart 2026 @ 06:45:43 #45
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220440743
1e training zit er op na de 2e

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Redactie Frontpage vrijdag 27 maart 2026 @ 06:49:50 #46
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220440752
Zo eens zien wat VT2 doet, ben er nog niet over uit wat het gaat worden in de manager
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 27 maart 2026 @ 08:02:09 #47
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220441137
En FP2

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 27 maart 2026 @ 08:03:14 #48
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220441144
quote:
Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Japan.

Je hebt nog tot zaterdag 28 maart 2026 03:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 27 maart 2026 @ 08:06:08 #49
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220441166
Succes met puzzelen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220441188
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 maart 2026 08:02 schreef chufi het volgende:
En FP2

[ afbeelding ]
Oh, ook al geweest :D Dank je wel. Was het een beetje vergeten.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  vrijdag 27 maart 2026 @ 09:10:19 #51
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220441487
Niks gezien van de trainingen :P
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 06:56:52 #52
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220449178
Alleen gisterochtend

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 28 maart 2026 @ 07:49:24 #53
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220449429
Max strandt in Q2
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 28 maart 2026 @ 08:03:01 #54
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220449513
Kimi op pole
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 09:22:33 #55
18653 crew  D.
pi_220449932
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 08:03 schreef chufi het volgende:
Kimi op pole

Daar moeten we dan onze vreugde maar uit halen :Y
  zaterdag 28 maart 2026 @ 10:38:03 #56
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220450449
Dit was niks :+ slechte ronde voor mij. Alles op Audi was beter geweest.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220454856
Van ons was ook niet top...
Zitten nu in Limburg. Dat is 3x 6x kut😅
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zondag 29 maart 2026 @ 06:40:27 #58
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220456569
Fijne race allen ..

Ze beginnen iets later dus geen idee of de uitslag straks nog gepost gáát worden..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 29 maart 2026 @ 07:52:03 #59
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220456960
Eindelijk wat actie .. alleen niet zo best voor Bearman,.... die crashte... en last heeft van zn enkel...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 29 maart 2026 @ 08:44:37 #60
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220457444
Dat was het voor vandaag

tot gauw
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220457475
Dat had slechter gekund :P We gaan het zien hoop ik
More elephants stomping on big game hunters please.
  zondag 29 maart 2026 @ 09:20:44 #62
442280 Prisha
Moonshine!
pi_220458612
voor mij een drama dit...rode lantaren komt u maar _O-
Zo'n seizoen is het dus weer
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 29 maart 2026 @ 19:28:59 #63
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220460979
Wel een onderdeel in de top 10, maar verder was het niks.

Nu 5 weken geen race vanwege het schrappen van Saudi-Arabië en Bahrein.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 29 maart 2026 @ 20:04:34 #64
454306 crew  WillemsJ
pi_220461383
Hopelijk een goede score.

Tot over 4 5 weken

[ Bericht 9% gewijzigd door WillemsJ op 29-03-2026 20:11:30 ]
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  FOK!Fotograaf zondag 29 maart 2026 @ 21:29:59 #65
842 Zorro
Z
pi_220462065
De manager is nog niet helemaal bugvrij na de verhuizing geloof ik
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220463998
De manager is kaputt
More elephants stomping on big game hunters please.
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 09:34:34 #67
18653 crew  D.
pi_220464149
quote:
11s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:19 schreef pullup het volgende:
De manager is kaputt
Het lijkt de auto van Max wel |:)
  maandag 30 maart 2026 @ 09:45:06 #68
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220464249
Toch iets wat het niet heeft overleefd :{
Ze hebben gelukkig nog een week of 4/5 om het te fixen.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Redactie Sport maandag 30 maart 2026 @ 10:27:55 #69
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220464628
quote:
4s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:45 schreef RedShoe het volgende:
Toch iets wat het niet heeft overleefd :{
Ze hebben gelukkig nog een week of 4/5 om het te fixen.
Een kleine week, want de voetbalmanager is zaterdag alweer aan de beurt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 30 maart 2026 @ 12:46:10 #70
442280 Prisha
Moonshine!
pi_220465789
arme Pino :o
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 30 maart 2026 @ 12:49:20 #71
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220465826
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Een kleine week, want de voetbalmanager is zaterdag alweer aan de beurt.
Werk aan de winkel dus :Y
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Redactie Sport maandag 30 maart 2026 @ 12:54:37 #72
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220465874
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 12:46 schreef Prisha het volgende:
arme Pino :o
Die kan hier niet zoveel aan veranderen vrees ik, dit zit wat dieper in de broncode.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel maandag 30 maart 2026 @ 13:18:06 #73
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220466133
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 12:46 schreef Prisha het volgende:
arme Pino :o
Nee nee.

De backend doet het wel dus ik heb keurig de punten ingevoerd.
  maandag 30 maart 2026 @ 13:33:14 #74
442280 Prisha
Moonshine!
pi_220466281
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2026 13:18 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Nee nee.

De backend doet het wel dus ik heb keurig de punten ingevoerd.
ohhh gelukkig. Je zit niet met de handen in het haar in elk geval ^O^
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Redactie Sport maandag 30 maart 2026 @ 13:40:39 #75
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220466362
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2026 13:18 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Nee nee.

De backend doet het wel dus ik heb keurig de punten ingevoerd.
Hoeveel punten is Lindblad waard en hoeveel Beermans?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel maandag 30 maart 2026 @ 13:45:11 #76
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220466399
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Hoeveel punten is Lindblad waard en hoeveel Beermans?
Ja jammer, daar kan ik nu ook niet meer bij. Gisteravond met invoeren nog wel.
Fout
Deze pagina is momenteel niet beschikbaar


Even afwachten dus.
  Redactie Sport maandag 30 maart 2026 @ 13:45:39 #77
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220466406
quote:
9s.gif Op maandag 30 maart 2026 13:45 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Ja jammer, daar kan ik nu ook niet meer bij. Gisteravond met invoeren nog wel.
Fout
Deze pagina is momenteel niet beschikbaar


Even afwachten dus.
Ach. Ik ken de puntenvoet niet uit mijn hoofd helaas.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel maandag 30 maart 2026 @ 14:28:39 #78
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220466736
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ach. Ik ken de puntenvoet niet uit mijn hoofd helaas.
De pagina met de punteninstellingen werkt dan weer wel zie ik nu.

LIN: race 39, quali 42
BEA: quali 22
  Redactie Sport maandag 30 maart 2026 @ 14:34:10 #79
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220466777
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2026 14:28 schreef Pino112 het volgende:

[..]
De pagina met de punteninstellingen werkt dan weer wel zie ik nu.

LIN: race 39, quali 42
BEA: quali 22
Dat zijn 59 dure punten :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220467488
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 09:34 schreef D. het volgende:

[..]
Het lijkt de auto van Max wel |:)
dan zet ik toch eerder aan de Aston Martins te denken haha.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator maandag 30 maart 2026 @ 18:30:33 #81
18653 crew  D.
pi_220468784
Punten!

Vorige ronde:
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 22:54 schreef D. het volgende:

1 _UserName_ 667
2 oma-Nijn 611
3 WillemsJ 599
4 chufi 570
5 D. 570
6 Zorro 570
7 RedShoe l 570
8 Prisha 564
9 pullup 510
10 Sabata 506
11 DerRabbit 480
Deze ronde:

1 oma-Nijn 983
2 WillemsJ 971
3 chufi 950
4 D. 950
5 Zorro 950
6 pullup 884
7 _UserName_ 879
8 RedShoe 859
9 DerRabbit 811
10 Prisha 797
11 Sabata 700
pi_220468851
Hij doet ut

En beter ook want ik ben meer dan 100 plekken gestegen :P
More elephants stomping on big game hunters please.
pi_220468856
Audi for tha win
More elephants stomping on big game hunters please.
pi_220468860
En een beetje Lindblad
More elephants stomping on big game hunters please.
pi_220468865
Dank je wel. Hoe dan :o
We hadden niets gewisseld.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_220468871
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:39 schreef pullup het volgende:
Hij doet ut

En beter ook want ik ben meer dan 100 plekken gestegen :P
Lekker bezig en dat zonder zakjapanner :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_220468888
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:41 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Lekker bezig en dat zonder zakjapanner :P
Ja wat zou die nu voor nieuwe hobby hebben? :D
More elephants stomping on big game hunters please.
pi_220468894
En Huize Oma_Nijn heeft weer een taartje verdiend hoor
More elephants stomping on big game hunters please.
  maandag 30 maart 2026 @ 19:11:09 #89
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220469106
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:30 schreef D. het volgende:
Punten!

Vorige ronde:
[..]
Deze ronde:

1 oma-Nijn 983
2 WillemsJ 971
3 chufi 950
4 D. 950
5 Zorro 950
6 pullup 884
7 _UserName_ 879
8 RedShoe 859
9 DerRabbit 811
10 Prisha 797
11 Sabata 700
Plaatsje gezakt weer. Ik had niet anders verwacht. :+
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220470054
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:43 schreef pullup het volgende:

[..]
Ja wat zou die nu voor nieuwe hobby hebben? :D
Die gaat banden testen voor RB. :D
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_220470059
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:45 schreef pullup het volgende:
En Huize Oma_Nijn heeft weer een taartje verdiend hoor
Het is een borrel geworden B:)B
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  maandag 30 maart 2026 @ 21:12:14 #92
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220470267
Nu een maandje rust ....



Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Redactie Frontpage dinsdag 31 maart 2026 @ 05:47:53 #93
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220471568
Auch, zo de boot gemist.. Had ik toch voor Bortoleto en Lindblad moeten gaan. Nu de weg omhoog zien te vinden. 224 allround.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 31 maart 2026 @ 19:32:13 #94
454306 crew  WillemsJ
pi_220476670
Huh, hoe kan ik zo hoog staan? 33e in algemeen klassement en tweede in dit team.. :D
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  maandag 27 april 2026 @ 10:06:40 #95
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220662881
We beginnen er weer aan... ben benieuwd
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 27 april 2026 @ 10:26:47 #96
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220663078
Gaan we weer los?
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220663163
More elephants stomping on big game hunters please.
  woensdag 29 april 2026 @ 13:05:05 #98
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220677515
quote:
De volgende ronde is de GP van Miami.

Je hebt nog tot zaterdag 2 mei 2026 00:00 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
zal wel 17:59 op zaterdag worden
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator woensdag 29 april 2026 @ 14:36:19 #99
18653 crew  D.
pi_220678155
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 10:34 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Goed merk :7
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 18:33:30 #100
18653 crew  D.
pi_220684648
Zin an *O*
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 april 2026 @ 20:13:33 #101
454306 crew  WillemsJ
pi_220685449
Daar gaan we weer, mocht de race doorgaan.
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  donderdag 30 april 2026 @ 20:29:08 #102
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220685544
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:13 schreef WillemsJ het volgende:
Daar gaan we weer, mocht de race doorgaan.
Ik ving iets op over regen ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 april 2026 @ 20:32:23 #103
454306 crew  WillemsJ
pi_220685566
quote:
99s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:29 schreef chufi het volgende:

[..]
Ik ving iets op over regen ?
Ja en hevige onweersbuien...

vrijdag en zaterdag prachtig weer, rond de 30 graden en zondag einde dag (16:00 begint in Miami tijd de race) verwachten ze de buien met onweer.
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  donderdag 30 april 2026 @ 22:20:01 #104
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220686349
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 20:32 schreef WillemsJ het volgende:

[..]
Ja en hevige onweersbuien...

vrijdag en zaterdag prachtig weer, rond de 30 graden en zondag einde dag (16:00 begint in Miami tijd de race) verwachten ze de buien met onweer.
Ja en Amerikanen shijten dan in hun broek en gelasten dan een race af ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 1 mei 2026 @ 08:35:58 #105
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220687677
Goedemorgen, geef ze een ☔ en regenjas. :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:55:41 #106
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220690496
Ik wacht eerst de sprintkwalificatie af 8-)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:03:52 #107
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220690547
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:55 schreef RedShoe het volgende:
Ik wacht eerst de sprintkwalificatie af 8-)
Verstandig idd ... nu dat er weer nieuwe regels zijn ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:06:02 #108
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220690563
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:03 schreef chufi het volgende:

[..]
Verstandig idd ... nu dat er weer nieuwe regels zijn ...
Veel updates, dus ben benieuwd wel.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:06:45 #109
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220690567
De training duurt anderhalf uur trouwens ipv een uur.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:08:31 #110
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220690577
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:06 schreef RedShoe het volgende:
De training duurt anderhalf uur trouwens ipv een uur.
Dat zal wel zijn om die nieuwe regels :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:18:07 #111
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220690642
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:08 schreef chufi het volgende:

[..]
Dat zal wel zijn om die nieuwe regels :+
Klopt.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:41:27 #112
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220691093
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:06 schreef RedShoe het volgende:
De training duurt anderhalf uur trouwens ipv een uur.
Oh, wat gezellig :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:49:10 #113
131703 pullup
smartie
pi_220691145
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:55 schreef RedShoe het volgende:
Ik wacht eerst de sprintkwalificatie af 8-)
Slim, is deze zometeen al?
More elephants stomping on big game hunters please.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:03:24 #114
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220691248
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:49 schreef pullup het volgende:

[..]
Slim, is deze zometeen al?
nu eerst oefenen... en om 22:30 de sprint Qwalies
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 1 mei 2026 @ 18:20:09 #115
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220691416
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 17:49 schreef pullup het volgende:

[..]
Slim, is deze zometeen al?
Training is nu.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:36:28 #116
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220692087
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:28:38 #117
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220692483
Het was toch boeiender dan de afgelopen paar keer om te kijken.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:37:44 #118
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220692566
Ik ben wel benieuwd naar de kwalificatie.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:39:14 #119
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220692580
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:37 schreef RedShoe het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de kwalificatie.
Hier nog een paar... Of we wakker blijven is weer een ander dilemma :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:42:42 #120
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220692598
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:39 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Hier nog een paar... Of we wakker blijven is weer een ander dilemma :P
De kroeg ging altijd later dicht ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:51:08 #121
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220692662
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:39 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Hier nog een paar... Of we wakker blijven is weer een ander dilemma :P
Half 11 ga ik nog wel redden :P
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 22:15:03 #122
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220693277
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:42 schreef chufi het volgende:

[..]
De kroeg ging altijd later dicht ...
Dat was vroeger :P + SF draait met zijn eigen bedrijf veel te veel uren. Soms 7 dagen in de week. Niet echt gezond
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  vrijdag 1 mei 2026 @ 22:15:49 #123
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220693280
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:51 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Half 11 ga ik nog wel redden :P
Het begin moet lukken. Anders lees ik altijd de uitslagen van chufi O+
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 22:22:09 #124
18653 crew  D.
pi_220693310
quote:
4s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:51 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Half 11 ga ik nog wel redden :P
Ik ook :Y
  vrijdag 1 mei 2026 @ 22:25:15 #125
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220693334
Bijna zo laat
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 1 mei 2026 @ 23:03:37 #126
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220693773
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 22:15 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Anders lees ik altijd de uitslagen van chufi O+
Wel handig idd.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 00:02:37 #127
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220694035
Oops ben wat laat
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 09:26:49 #128
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220694588
Na wat gepuzzel, maar weer wat verkocht en gekocht. Nu hopen dat ze allemaal hoog eindigen 8-)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 14:37:45 #129
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220696437
kleine aanpassing gedaan
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 17:54:40 #130
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220697726
Maar goed ... nu voor de punten ... sprinten maar
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:02:38 #131
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220697798
En dan hoor je om 17.56 dat je coureur niet rijdt :D
Er is nog gewisseld.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:07:17 #132
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220697863
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef oma-Nijn het volgende:
En dan hoor je om 17.56 dat je coureur niet rijdt :D
Er is nog gewisseld.
Ik had m al gewisseld, maar de Audi niet ... maar anyway de sprint race levert alleen punten op voor de nummers 123
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:21:29 #133
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220697973
Mercedes lijkt het kwijt te zijn ... of McLaren heeft het weer terug
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:35:53 #134
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220698125
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:41:36 #135
131703 pullup
smartie
pi_220698208
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:02 schreef oma-Nijn het volgende:
En dan hoor je om 17.56 dat je coureur niet rijdt :D
Er is nog gewisseld.
:( Verdorie
More elephants stomping on big game hunters please.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:47:19 #136
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220698280
Vanavond laat en morgen gaat het echt om de punten )speltechnisch gezien(
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:53:59 #137
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220698335
quote:
87s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:41 schreef pullup het volgende:

[..]
:( Verdorie
Wat chufi schrijft :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 18:55:03 #138
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220698351
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:47 schreef chufi het volgende:
Vanavond laat en morgen gaat het echt om de punten )speltechnisch gezien(
Ja, dat is ook zo, maar toch. Wel leuk dat Max weer een beetje meerijdt en lekker Hammie dwarszit }) *O*
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:30:00 #139
131703 pullup
smartie
pi_220698570
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 18:53 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Wat chufi schrijft :P
Ja maar toch....
More elephants stomping on big game hunters please.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:42:50 #140
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220698677
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:30 schreef pullup het volgende:

[..]
Ja maar toch....
Technisch is het bijna onmogelijk om iemand van de top 3 in je team te hebben ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:43:58 #141
131703 pullup
smartie
pi_220698691
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:42 schreef chufi het volgende:

[..]
Technisch is het bijna onmogelijk om iemand van de top 3 in je team te hebben ....
Ja die eerste set is nog wel onbereikbaar ^O^

Hopen op een mooie race
More elephants stomping on big game hunters please.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:51:02 #142
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220698751
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:43 schreef pullup het volgende:

[..]
Ja die eerste set is nog wel onbereikbaar ^O^

Hopen op een mooie race
En een verrassende kwali straks
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 19:56:03 #143
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220698789
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:42 schreef chufi het volgende:

[..]
Technisch is het bijna onmogelijk om iemand van de top 3 in je team te hebben ....
Nog steeds weinig keus vind ik.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 20:00:20 #144
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220698835
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 19:56 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Nog steeds weinig keus vind ik.
Ja klopt .... momenteel een onoverbrugbaar gat van een paar miljoen naar de middenmoot
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 22:47:39 #145
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220700532
Max gaat lekker.... Nu Q3 en de pole pakken
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:07:23 #146
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220700739
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:08:16 #147
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220700748
netjes van Max
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:33:18 #148
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220701069
Niet verkeerd idd. Ik ben benieuwd of ze eerder gaan starten ivm de regen.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 04:38:39 #149
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220701989
:
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:33 schreef RedShoe het volgende:
Niet verkeerd idd. Ik ben benieuwd of ze eerder gaan starten ivm de regen.
19:00 NL tijd start kreeg ik mee :Y
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 3 mei 2026 @ 06:33:14 #150
131703 pullup
smartie
pi_220702122
quote:
99s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:08 schreef chufi het volgende:
netjes van Max
Zeker
More elephants stomping on big game hunters please.
  zondag 3 mei 2026 @ 09:28:56 #151
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220702507
quote:
88s.gif Op zondag 3 mei 2026 04:38 schreef _UserName_ het volgende:
:
[..]
19:00 NL tijd start kreeg ik mee :Y
Klopt. Race begint 3 uur eerder.

twitter
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zondag 3 mei 2026 @ 15:34:00 #152
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220705261
Het is echt pokken weer daar in Miami .... F2 nu
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 3 mei 2026 @ 18:01:33 #153
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220706486
Een mooie race allemaal.. Oke, we hebben Max niet, maar ik hoop dat hij ze helemaal naar huis rijdt >:)
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zondag 3 mei 2026 @ 18:30:33 #154
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220706704
Iedereen een vermakelijke race toegewenst
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 3 mei 2026 @ 18:42:53 #155
131703 pullup
smartie
pi_220706848
Zet hem op Max
More elephants stomping on big game hunters please.
  zondag 3 mei 2026 @ 18:47:51 #156
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220706909
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:42 schreef pullup het volgende:
Zet hem op Max
Jij hebt hem al? :o _O-
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zondag 3 mei 2026 @ 18:51:06 #157
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220706959
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:47 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Jij hebt hem al? :o _O-
Was ff kort in de aanbieding :+

Trouwens het lijkt er op dat de race op het publieke Viaplay kanaal te zien is ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 3 mei 2026 @ 18:56:07 #158
131703 pullup
smartie
pi_220707021
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:47 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Jij hebt hem al? :o _O-
Ik ben gewoon fan :+

Tenzij hij weer eens een keer gaat zeuren over van alles en nog wat
More elephants stomping on big game hunters please.
  zondag 3 mei 2026 @ 19:00:52 #159
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220707094
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:51 schreef chufi het volgende:

[..]
Was ff kort in de aanbieding :+

Trouwens het lijkt er op dat de race op het publieke Viaplay kanaal te zien is ..
_O-
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zondag 3 mei 2026 @ 19:01:35 #160
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220707109
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 18:56 schreef pullup het volgende:

[..]
Ik ben gewoon fan :+

Tenzij hij weer eens een keer gaat zeuren over van alles en nog wat
Nee, hij heeft vaak gelijk. Het is geen jankHam 😅
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zondag 3 mei 2026 @ 19:05:40 #161
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220707198
Max zorgt weer voor vermaak
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 3 mei 2026 @ 19:09:00 #162
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220707261
Laat die regen maar komen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 3 mei 2026 @ 19:25:18 #163
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220707546
SC duurt Amerikaans lang ... ah eindelijk
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 3 mei 2026 @ 19:52:16 #164
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220707913
Yeahhhhh *O* *O* heerlijk
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zondag 3 mei 2026 @ 20:04:13 #165
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220708072
Nog geen regen -O-
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zondag 3 mei 2026 @ 20:41:11 #166
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220708543
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 3 mei 2026 @ 20:42:15 #167
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220708565
Toch nog wel een leuke race
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 21:00:35 #168
18653 crew  D.
pi_220708822
Nou, dat was weer 3x niets met mijn team _O-
  zondag 3 mei 2026 @ 21:06:36 #169
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220708925
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:00 schreef D. het volgende:
Nou, dat was weer 3x niets met mijn team _O-
1x 0 hier
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 3 mei 2026 @ 21:07:16 #170
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220708931
En verder nog even afwachten of er nog straffen volgen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 3 mei 2026 @ 21:12:52 #171
131703 pullup
smartie
pi_220708981
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 21:00 schreef D. het volgende:
Nou, dat was weer 3x niets met mijn team _O-
Nee :(

Johan zou zeggen: "Als je niet start ken je ook niet winnen natuurlijk :( " :{
More elephants stomping on big game hunters please.
  zondag 3 mei 2026 @ 21:28:36 #172
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220709123
quote:
99s.gif Op zondag 3 mei 2026 20:42 schreef chufi het volgende:
Toch nog wel een leuke race
Dat was het zeker
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Redactie Frontpage maandag 4 mei 2026 @ 05:21:03 #173
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220710424
Volgens mij heb ik het redelijk gedaan met Bortoleto, Bearman, Cadillac en Audi. Toch maar eens kijken wat Colapinto verder kan nog, die lijkt toch wel beter dan wat hij eerder liet zien.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  maandag 4 mei 2026 @ 21:00:36 #174
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220716247
En weer 3 weken rust .. op naar Canada

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 4 mei 2026 @ 21:09:44 #175
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220716319
quote:
88s.gif Op maandag 4 mei 2026 05:21 schreef _UserName_ het volgende:
Volgens mij heb ik het redelijk gedaan met Bortoleto, Bearman, Cadillac en Audi. Toch maar eens kijken wat Colapinto verder kan nog, die lijkt toch wel beter dan wat hij eerder liet zien.
Ik had Colapinto :)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:17:43 #176
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220716395
quote:
4s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:09 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Ik had Colapinto :)
Die is nog een plekje gestegen .. :Y
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 4 mei 2026 @ 21:19:47 #177
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220716405
quote:
99s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:17 schreef chufi het volgende:

[..]
Die is nog een plekje gestegen .. :Y
Ik las het. Iets met strafseconden
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 4 mei 2026 @ 21:40:47 #178
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220716597
quote:
4s.gif Op maandag 4 mei 2026 21:19 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Ik las het. Iets met strafseconden
Max 5 en LeClerc 20 ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator maandag 4 mei 2026 @ 22:51:11 #179
18653 crew  D.
pi_220717165
Punten!

Vorige ronde:
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:30 schreef D. het volgende:
[..]

1 oma-Nijn 983
2 WillemsJ 971
3 chufi 950
4 D. 950
5 Zorro 950
6 pullup 884
7 _UserName_ 879
8 RedShoe 859
9 DerRabbit 811
10 Prisha 797
11 Sabata 700
Deze ronde:

1 oma-Nijn 1387
2 chufi 1272
3 WillemsJ 1208
4 D. 1187
5 Zorro 1187
6 RedShoe 1181
7 _UserName_ 1164
8 pullup 1146
9 Prisha 1082
10 DerRabbit 1041
11 Sabata 985
  maandag 4 mei 2026 @ 22:55:59 #180
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220717196
Ja Oma heeft de Williams die het eindelijk weer eens goed deden..

Ze staat gewoon op 1
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 4 mei 2026 @ 22:58:05 #181
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220717217
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:51 schreef D. het volgende:
Punten!

Vorige ronde:
[..]
Deze ronde:

1 oma-Nijn 1387
2 chufi 1272
3 WillemsJ 1208
4 D. 1187
5 Zorro 1187
6 RedShoe 1181
7 _UserName_ 1164
8 pullup 1146
9 Prisha 1082
10 DerRabbit 1041
11 Sabata 985
Plaatsje gewisseld met pullup 8-)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 4 mei 2026 @ 23:05:49 #182
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220717287
Colapinto was zeker een goede keus
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:21:07 #183
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220718417
quote:
99s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:55 schreef chufi het volgende:
Ja Oma heeft de Williams die het eindelijk weer eens goed deden..

Ze staat gewoon op 1
:D chufi in mijn nek. *O*
Ja, eigenlijk altijd armoe aankoop omdat we weinig budget hebben :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Redactie Sport dinsdag 5 mei 2026 @ 09:23:59 #184
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220718430
quote:
99s.gif Op maandag 4 mei 2026 23:05 schreef chufi het volgende:
Colapinto was zeker een goede keus
Die liet het ook wel zien in de training en sprintkwalificatie, maar ik durfde niet. Lafheid wordt bestraft met een matige score.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 5 mei 2026 @ 09:51:59 #185
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220718620
Hey wat grappig een f1 topic buiten het f1 subforum. Is het hier gezelliger? @vosss
Drop you like an ill, bad habit
pi_220718659
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 09:51 schreef pmponer het volgende:
Hey wat grappig een f1 topic buiten het f1 subforum. Is het hier gezelliger? @:vosss
Geen idee. Ik wacht nog op de uitkomst van hetgeen @yvonne achter de schermen aan het bespreken is.

Zag gisteren alweer de nodige zuigposts van een niet nader te noemen persoon in F1, maar heb mij maar ingehouden en geen TR's gezet, hoewel die daar zeker op zijn plaats zouden zijn geweest wegens overtreden art.3 van de f1 policy.

Dus tot ik iets hoor van yvonne post ik nergens over F1.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  dinsdag 5 mei 2026 @ 13:42:52 #187
131703 pullup
smartie
pi_220720405
quote:
4s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:58 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Plaatsje gewisseld met pullup 8-)
2 plekken hier gekelderd door die stomme Hulk.

Nog niet eens een drama in de totale lijst zowaar maar ik moet wel wat doen voor de volgende ronde
More elephants stomping on big game hunters please.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 16:49:38 #188
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220721478
quote:
8s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 13:42 schreef pullup het volgende:

[..]
2 plekken hier gekelderd door die stomme Hulk.

Nog niet eens een drama in de totale lijst zowaar maar ik moet wel wat doen voor de volgende ronde
Ik twijfelde nog tussen Hulk en Bort...toch voor de laatste gekozen toen.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  dinsdag 5 mei 2026 @ 17:32:25 #189
131703 pullup
smartie
pi_220721796
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 16:49 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Ik twijfelde nog tussen Hulk en Bort...toch voor de laatste gekozen toen.
Ik had Bort juist ... en hoopte slim te zijn door hem te wisselen voor Hulk
More elephants stomping on big game hunters please.
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 20:02:06 #190
18653 crew  D.
pi_220723096
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 17:32 schreef pullup het volgende:

[..]
Ik had Bort juist ... en hoopte slim te zijn door hem te wisselen voor Hulk
Ik hoopte ook slim te zijn |:)
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:42:59 #191
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220801323
Max is aan het racen op de Nurburgring. Q3 nu.


https://www.youtube.com/live/-shbaSI6GTk?is=YoLdzoT9h7QO6kqV
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 23:52:39 #192
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220805832
quote:
4s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 13:42 schreef RedShoe het volgende:
Max is aan het racen op de Nurburgring. Q3 nu.


https://www.youtube.com/live/-shbaSI6GTk?is=YoLdzoT9h7QO6kqV
Morgen de 24uur om 12 uur.... helaas -O-

[ Bericht 8% gewijzigd door chufi op 17-05-2026 18:44:40 ]
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:40:10 #193
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220857735
Morgen gaat het feest weer beginnen 8-)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:43:50 #194
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220857761
quote:
4s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:40 schreef RedShoe het volgende:
Morgen gaat het feest weer beginnen 8-)
18:30 geloof ik ... 1 training dan Sprint Quali en zaterdag Sprint en race Kwali
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:50:06 #195
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220857794
quote:
99s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:43 schreef chufi het volgende:

[..]
18:30 geloof ik ... 1 training dan Sprint Quali en zaterdag Sprint en race Kwali
Dit soort tijden vind ik beter dan zo vroeg.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:26:35 #196
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220858026
quote:
4s.gif Op donderdag 21 mei 2026 21:50 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Dit soort tijden vind ik beter dan zo vroeg.
Zondag 22 uur , maar maandag vrij dus dat is te doen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 22 mei 2026 @ 14:19:33 #197
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220861264
quote:
Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Canada.

Je hebt nog tot zaterdag 23 mei 2026 17:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:32:32 #198
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220862218
De training begint om 18.30 uur.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:17:32 #199
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220862414
We zitten er klaar voor. Als Max rijdt zoals tijdens de 24 uur vorige week.
Maar ja, past niet in het budget :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:21:27 #200
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220862425
quote:
4s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:32 schreef RedShoe het volgende:
De training begint om 18.30 uur.
En gewoon op het publieke Viaplay kqnaal te volgen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:24:28 #201
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220862435
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:21 schreef chufi het volgende:

[..]
En gewoon op het publieke Viaplay kqnaal te volgen
Oke. Waarom is dat?
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:26:21 #202
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220862441
quote:
4s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:24 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Oke. Waarom is dat?
Om klanten te werven ? De Qualies zijn op aanvraag ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:05:46 #203
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220862737
Twee rode vlaggen verder...
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:07:06 #204
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220862755
quote:
4s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:05 schreef RedShoe het volgende:
Twee rode vlaggen verder...
En de tijd stopt niet
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:13:27 #205
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220862820
Ah toch wat extra tijd omdat een bosmarmot Albon deed crashen dus een fout van de FIA.......
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:19:45 #206
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220862861
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 19:13 schreef chufi het volgende:
Ah toch wat extra tijd omdat een bosmarmot Albon deed crashen dus een fout van de FIA.......
Arm beest..
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:47:47 #207
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220863110
3e rode vlag.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:48:07 #208
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220863115
Maar we rijden nog 1 minuut
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 19:50:31 #209
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220863147
proefstarten



nieuwe timing site :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:10:34 #210
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220863300
En dames en heren, wat kopen we deze ronde?😅
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:16:48 #211
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220863343
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:10 schreef oma-Nijn het volgende:
En dames en heren, wat kopen we deze ronde?😅
Het beste van het beste, maar ik zou nog even de resultaten van de sprint kwalies afwachten
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:30:30 #212
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220864126
Die nu beginnen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:35:52 #213
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220864153
max hard
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:37:43 #214
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220864167
en de rest ook weer harder..... waar stopt dit ...?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:41:43 #215
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220864195
Ai Ai Alfonsi ... -O-
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:47:18 #216
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220864238
Jep red flag.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 23:36:06 #217
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220864641
Hier de einduitslag van de Sprint Kwalis

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 22 mei 2026 @ 23:36:59 #218
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220864650
Hier moeten we het mee doen ... Speel ze en maak de juiste keuzes
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 22 mei 2026 @ 23:40:08 #219
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220864675
Mogelijk toch een leuke sprint-race elk team op een startrij (1-4) met RB op rij 4
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  FOK!Fotograaf zaterdag 23 mei 2026 @ 17:53:50 #220
842 Zorro
Z
pi_220869248
Bijna vergeten, nog net een Wilde Wissel uitgevoerd :)

Zal dus wel compleet verkeerd uitpakken _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:59:54 #221
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220869301
Vermakelijke sprintrace
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_220869421
Ze zijn weer begonnen ^O^
More elephants stomping on big game hunters please.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:34:47 #223
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220869686
En klaar ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:35:22 #224
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220869694
Antonelli lekker bezig :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:43:12 #225
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220869772
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:35 schreef chufi het volgende:
Antonelli lekker bezig :+
Drie keer bijna eraf :+
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 18:55:00 #226
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220869874
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:43 schreef RedShoe het volgende:

[..]
Drie keer bijna eraf :+
tegen Russell :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 23 mei 2026 @ 19:20:54 #227
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220870081
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 18:55 schreef chufi het volgende:

[..]
tegen Russell :+
En Norris profiteert daarvan.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:35:28 #228
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220870764
quote:
4s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 19:20 schreef RedShoe het volgende:

[..]
En Norris profiteert daarvan.
Waar 2 honden vechten om een been... :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:39:22 #229
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220870788
Hoe kreeg Max ooit zn 1e overwinning ?? Ja 2 Mercedesen die elkaar in de weg zaten .... :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:59:05 #230
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220871441
Mooie kwalificatie allen.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:02:40 #231
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220871479
Nu om het echie
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:45:33 #232
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220871957
Hadjar goed bezig
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:03:07 #233
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220872109
Maar Q3 is bepalend

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 24 mei 2026 @ 16:51:53 #234
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220877783
Het regent nu in Montreal ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 24 mei 2026 @ 17:18:27 #235
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220878055
Het mag straks ook regenen van mij.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zondag 24 mei 2026 @ 20:40:34 #236
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220879559
In ieder geval een mooie race..
Ham in de heg, Russel ook. Norris erbij :+
Parkeerplaats voor de jankmuilen :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zondag 24 mei 2026 @ 22:00:33 #237
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220880296
Dat wordt fun :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 24 mei 2026 @ 22:03:32 #238
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220880361
Tis vochtig
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  FOK!Fotograaf zondag 24 mei 2026 @ 22:29:13 #239
842 Zorro
Z
pi_220880940
Mijn wissels pakken nog niet helemaal top uit

En dan zeg ik het erg positief
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Redactie Sport zondag 24 mei 2026 @ 22:39:46 #240
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220881098
Lindbladded
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 24 mei 2026 @ 22:43:00 #241
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220881183
Kom op Mercedes
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 24 mei 2026 @ 22:51:09 #242
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220881356
1 Mercedes out ... :D ach Russell :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 24 mei 2026 @ 22:57:24 #243
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220881476
*O* dag Russell
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zondag 24 mei 2026 @ 23:40:42 #244
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220882052
Hmmm jammer maar ok

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 24 mei 2026 @ 23:55:27 #245
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220882189
Geen hoge score dit weekend.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  zondag 24 mei 2026 @ 23:55:44 #246
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220882192
Wel een mooie wedstrijd.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 00:13:03 #247
454306 crew  WillemsJ
pi_220882301
Hopelijk meer punten dan de race daarvoor
Al hielp Lindblad niet echt.
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  maandag 25 mei 2026 @ 00:28:48 #248
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220882346
quote:
4s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:55 schreef RedShoe het volgende:
Geen hoge score dit weekend.
Nee was echt bagger
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:46:21 #249
18653 crew  D.
pi_220884214
Ik deed ook nog mee :P
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 11:49:03 #250
18653 crew  D.
pi_220884249
Ik zie nu pas dat @oma-Nijn op 1 staat :o

https://managers.fok.nl/f1/f1-2026
  Redactie Sport maandag 25 mei 2026 @ 11:59:15 #251
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220884363
quote:
4s.gif Op zondag 24 mei 2026 23:55 schreef RedShoe het volgende:
Geen hoge score dit weekend.
Het vervelende is dat sommigen dat wel hebben
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 25 mei 2026 @ 12:07:01 #252
131703 pullup
smartie
pi_220884393
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:49 schreef D. het volgende:
Ik zie nu pas dat @:oma-nijn op 1 staat :o

https://managers.fok.nl/f1/f1-2026
Extra taart voor de schoonfam
More elephants stomping on big game hunters please.
  maandag 25 mei 2026 @ 12:10:08 #253
131703 pullup
smartie
pi_220884400
Dat heeft ze mooi stiekem gehouden
More elephants stomping on big game hunters please.
  maandag 25 mei 2026 @ 12:12:04 #254
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220884411
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 00:28 schreef chufi het volgende:

[..]
Nee was echt bagger
Alleen Sainz in de top 10
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 25 mei 2026 @ 12:18:46 #255
131703 pullup
smartie
pi_220884447
Ik heb voor die Cola gekozen deze keer. Dat was een goed gokje
More elephants stomping on big game hunters please.
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 12:25:19 #256
18653 crew  D.
pi_220884485
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:07 schreef pullup het volgende:

[..]
Extra taart voor de schoonfam
quote:
11s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:10 schreef pullup het volgende:
Dat heeft ze mooi stiekem gehouden
Wij waren niet uitgenodigd kennelijk |:)
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 12:26:06 #257
18653 crew  D.
pi_220884491
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:18 schreef pullup het volgende:
Ik heb voor die Cola gekozen deze keer. Dat was een goed gokje
Ik was voor Lindblad gegaan dit keer :P
  maandag 25 mei 2026 @ 12:34:20 #258
131703 pullup
smartie
pi_220884525
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:26 schreef D. het volgende:

[..]
Ik was voor Lindblad gegaan dit keer :P
Die hadden velen gekozen :)
More elephants stomping on big game hunters please.
  maandag 25 mei 2026 @ 15:38:59 #259
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220885864
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:49 schreef D. het volgende:
Ik zie nu pas dat @:oma-nijn op 1 staat :o

https://managers.fok.nl/f1/f1-2026
Grappig, vorige x stonden we tweede, met dezelfde score als nummer 1.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  maandag 25 mei 2026 @ 15:39:37 #260
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220885879
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:25 schreef D. het volgende:

[..]
[..]
Wij waren niet uitgenodigd kennelijk |:)
Altijd welkom. *O*
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  maandag 25 mei 2026 @ 16:38:48 #261
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220886247
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:38 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Grappig, vorige x stonden we tweede, met dezelfde score als nummer 1.
Dan heb je nu nog meer geld over .... Ik was 4 plaatsen gezakt na mn aankopen deze week...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 25 mei 2026 @ 17:38:35 #262
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220886538
quote:
99s.gif Op maandag 25 mei 2026 16:38 schreef chufi het volgende:

[..]
Dan heb je nu nog meer geld over .... Ik was 4 plaatsen gezakt na mn aankopen deze week...
Ja, ik begreep het verschil niet. De vorige x al niet 8)7
Nu waren we er achter dat het budget verschil was. We hadden nu niets gekocht.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 20:46:06 #263
454306 crew  WillemsJ
pi_220887838
Ze zijn wel laat met de punten... Niet dat ik goede hoop heb...
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2026 @ 21:16:25 #264
454306 crew  WillemsJ
pi_220888013
De punten zijn er @D.

Ik ben te lui om nu te posten, voel me even niet lekker en ga voor nu slapen om morgen fris en fruitig weer op mijn baas te zitten!
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 21:29:57 #265
18653 crew  D.
pi_220888112
Punten!

Vorige ronde:
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2026 22:51 schreef D. het volgende:

1 oma-Nijn 1387
2 chufi 1272
3 WillemsJ 1208
4 D. 1187
5 Zorro 1187
6 RedShoe 1181
7 _UserName_ 1164
8 pullup 1146
9 Prisha 1082
10 DerRabbit 1041
11 Sabata 985
Deze ronde:

1 oma-Nijn 1730
2 chufi 1578
3 RedShoe 1559
4 pullup 1558
5 D. 1543
6 WillemsJ 1537
7 _UserName_ 1464
8 Zorro 1464
9 Prisha 1400
10 DerRabbit 1345
11 Sabata 1204
  Moderator maandag 25 mei 2026 @ 21:31:01 #266
18653 crew  D.
pi_220888121
@pullup heeft mij buiten de baan ingehaald |:)
  maandag 25 mei 2026 @ 21:43:23 #267
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220888220
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:29 schreef D. het volgende:
Punten!

Vorige ronde:
[..]
Deze ronde:

1 oma-Nijn 1730
2 chufi 1578
3 RedShoe 1559
4 pullup 1558
5 D. 1543
6 WillemsJ 1537
7 _UserName_ 1464
8 Zorro 1464
9 Prisha 1400
10 DerRabbit 1345
11 Sabata 1204
Toch nog wat plaatsjes gestegen 8-)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:49:23 #268
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220888259
Matige score maar nog wel op 2 hier
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  maandag 25 mei 2026 @ 21:55:43 #269
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220888292
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:16 schreef WillemsJ het volgende:
De punten zijn er @:D.

Ik ben te lui om nu te posten, voel me even niet lekker en ga voor nu slapen om morgen fris en fruitig weer op mijn baas te zitten!
Beterschap :*
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  maandag 25 mei 2026 @ 21:56:21 #270
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220888295
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:31 schreef D. het volgende:
@:pullup heeft mij buiten de baan ingehaald |:)
Ohhhhh... 5 seconden? :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  maandag 25 mei 2026 @ 21:57:00 #271
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220888300
Tnx weer voor de uitslagen en punten O+
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  maandag 25 mei 2026 @ 22:03:55 #272
131703 pullup
smartie
pi_220888349
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:31 schreef D. het volgende:
@:pullup heeft mij buiten de baan ingehaald |:)
8-)
More elephants stomping on big game hunters please.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:57:17 #273
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220888724
Op naar Monaco over 11 dagen....


Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 15:37:02 #274
454306 crew  WillemsJ
pi_220891951
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:55 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Beterschap :*
Dankje @oma-Nijn

Ik mis mijn oma zo. ik mis haar knuffels!
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 15:37:34 #275
454306 crew  WillemsJ
pi_220891954
Van plek drie naar zes... Echt, ik beter mijn best doen, heb het halve team nu veranderd.
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:14:54 #276
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220893102
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:37 schreef WillemsJ het volgende:

[..]
Dankje @:oma-Nijn

Ik mis mijn oma zo. ik mis haar knuffels!
Ik woon in Den Haag. Ben (zoals een aantal fokkers weten) misschien niet een breiende oma, maar je kan altijd een knuffel komen halen O+ :*
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 26 mei 2026 @ 20:18:53 #277
454306 crew  WillemsJ
pi_220893951
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 18:14 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Ik woon in Den Haag. Ben (zoals een aantal fokkers weten) misschien niet een breiende oma, maar je kan altijd een knuffel komen halen O+ :*
Ook al ben ik 42 jaar?
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:55:06 #278
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220894180
quote:
17s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:18 schreef WillemsJ het volgende:

[..]
Ook al ben ik 42 jaar?
Natuurlijk. Ik bijna 63. Heb chufi gekust, D., pullup, Deisyy, Superbadeend, sodeknetters, noturna, Tonja, espri O+ Ohh en soury O+ en nog een aantal :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:34:43 #279
442280 Prisha
Moonshine!
pi_220896430
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Natuurlijk. Ik bijna 63. Heb chufi gekust, D., pullup, Deisyy, Superbadeend, sodeknetters, noturna, Tonja, espri O+ Ohh en soury O+ en nog een aantal :P
:wtf:
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 12:28:12 #280
18653 crew  D.
pi_220896974
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:34 schreef Prisha het volgende:

[..]
:wtf:
Ze zag jou over het hoofd |:)

;) :*
  woensdag 27 mei 2026 @ 18:59:21 #281
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220900153
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:34 schreef Prisha het volgende:

[..]
:wtf:
Ahhhh :@ :@ sorry O+
Mijn mini Groot :*
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 27 mei 2026 @ 19:29:22 #282
454306 crew  WillemsJ
pi_220900319
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 20:55 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Natuurlijk. Ik bijna 63. Heb chufi gekust, D., pullup, Deisyy, Superbadeend, sodeknetters, noturna, Tonja, espri O+ Ohh en soury O+ en nog een aantal :P
We need to protect you at all cost!
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:54:45 #283
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220901168
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 19:29 schreef WillemsJ het volgende:

[..]
We need to protect you at all cost!
Dat zijn er maar weinig... O+ ik maak hier een screenshot van :D
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 mei 2026 @ 19:33:20 #284
454306 crew  WillemsJ
pi_220907833
Ik ken je dan niet @oma-Nijn, maar wil je ontzettend bedanken! Doet mij écht goed <3
Welcome to Azeroth Quest Library – your dedicated archive for World of Warcraft quest content.
Explore. Quest. Relive the adventure! Subscribe NOW! - Azeroth Quest Library
  zondag 31 mei 2026 @ 19:15:53 #285
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220931099
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:33 schreef WillemsJ het volgende:
Ik ken je dan niet @:oma-Nijn, maar wil je ontzettend bedanken! Doet mij écht goed <3
🥰 Niet boven mij eindigen... :( })
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  vrijdag 5 juni 2026 @ 08:23:16 #286
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220962986
Eerste vrije training vanmiddag om 13.30 uur.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 13:27:35 #287
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220965331
STart the engines !!!

quote:
Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Monaco.

Je hebt nog tot zaterdag 6 juni 2026 00:00 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.

Zal wel 12:29 zaterdag zijn
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 5 juni 2026 @ 13:32:28 #288
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220965355
Charles is de weg kwijt in Monaco :+ ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 5 juni 2026 @ 14:08:12 #289
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220965584
Hadjar stuurt zn RB in de vangrails :R
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 5 juni 2026 @ 14:08:29 #290
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220965586
Red Flag.
Hadjar vliegt in de muur.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 14:09:16 #291
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220965589
Wordt vrij snel verwijderd.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 14:32:12 #292
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220965742
De resultaten van FP1


[ Bericht 25% gewijzigd door chufi op 05-06-2026 18:19:10 ]
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 5 juni 2026 @ 18:03:08 #293
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220966867
En FP2


Succes met jullie keuzes

[ Bericht 14% gewijzigd door chufi op 05-06-2026 18:14:35 ]
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  FOK!Fotograaf vrijdag 5 juni 2026 @ 18:46:30 #294
842 Zorro
Z
pi_220967050
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:03 schreef chufi het volgende:
En FP2

[ afbeelding ]
Succes met jullie keuzes
Gezien de finansies vind ik het woord "keuze" wat sterk uitgedrukt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 5 juni 2026 @ 19:09:41 #295
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220967173
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:46 schreef Zorro het volgende:

[..]
Gezien de finansies vind ik het woord "keuze" wat sterk uitgedrukt.
Daar hebben we allemaal mee te makken..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 5 juni 2026 @ 19:56:46 #296
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_220967486
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:09 schreef chufi het volgende:

[..]
Daar hebben we allemaal mee te makken..
Tnx voor de uitslagen. Ivm met verhuizing dochterlief geen moer meegekregen 🤣
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  vrijdag 5 juni 2026 @ 19:59:08 #297
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220967510
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 19:56 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Tnx voor de uitslagen. Ivm met verhuizing dochterlief geen moer meegekregen 🤣
Jullie staan toch al bovenaan ,...

Ik heb 1 verhuizing van mn dochter gedaan ... dat was achteraf gezien geen succes... Maar dat lag meer aan haar dat ze naar een andere stad wou na een paar maanden
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  vrijdag 5 juni 2026 @ 22:10:50 #298
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220968349
Puur kijkend naar de training is er maar een optie.
Alles op Audi 8-)
Nu maar hopen dat ze het net zo goed doen als in de training.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')