Ik vraag me af of dat ook nodig is, ik las ergens dat ze een batterij capaciteit hebben van minstens 3kwh.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:16 schreef Sabata het volgende:
[..]
Grotere energy store kost tijd geld en verbouwing aan de auto, een geknepen elektromotor is binnen de arabische pauze te regelen. Niet ideaal idd, maar het is tenminste iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |