Ach, als je zat van d'r bent, laat je d'r toch gewoon leeglopen?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:47 schreef incel het volgende:
Hebben jullie dat wel eens gehad? Je bent gewoon aan het daten en op een gegeven moment heb je een chick en het gaat eigenlijk wel lekker. En dan voor je het weet heb je een relatie en zit je er aan vast? Terwijl het eigenlijk helemaal niet eens je bedoeling was. Je dacht gewoon van oh zij is wel lekker en niet te oud dus ik ga haar wel even proberen te zetten en dan blijkt het opeens dat je het fucking goed met elkaar kan vinden en wil je haar niet meer kwijt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:53 schreef Durmada het volgende:
Als ze maar geen scheten laten, zeg ik altijd maar. Dat is anti-opwindend, zelfs voor een 18-jarige.
Ik hoop maar dat het verzonnen is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:08 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe nu verder?
Ik zou nog meer verzonnen toppa's openen.
18 jaar lijkt me nogal ranzig, zo oud. Na 18 jaar gaat je opblaaspop nogal meuren en uitvallen vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:53 schreef Durmada het volgende:
Als ze maar geen scheten laten, zeg ik altijd maar. Dat is anti-opwindend, zelfs voor een 18-jarige.
Opblaaspop klinkt wat ordinair.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 15:39 schreef Cupfighter het volgende:
Oefenmeisje, wat een denigrerende term zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |