Heftig, arme Janquote:Jan Smit en vrouw Liza Plat zetten na 14 jaar punt achter hun huwelijk
Jan Smit (40) en zijn vrouw Liza Plat (44) gaan scheiden. Dat bevestigt het management van de zanger vrijdag tegenover RTL Boulevard. Het stel was veertien jaar getrouwd. Een reden voor de breuk is nog niet bekendgemaakt.
Vorig jaar stond Jan Smit nog uitgebreid stil bij hun trouwdag. ‘Vandaag vieren wij de liefde! 11 november blijft voor ons altijd een bijzondere dag. Al 14 jaar mag ik deze schoonheid officieel mijn vrouw noemen’, schreef hij op Instagram bij een foto van het stel.
Smit en Liza Plat stapten in 2011 in het huwelijksbootje. Ze hebben samen twee kinderen: dochter Emma en zoon Senn. Plats dochter Fem, uit een eerder huwelijk, ziet de zanger als zijn eigen dochter.
Smit vraagt om rust en privacy voor zijn gezin.
Dus die dochter Fem heeft zich om laten bouwen tot man en Jantje Smit heeft zich om laten bouwen tot vrouw.quote:Plats dochter Fem, uit een eerder huwelijk, ziet de zanger als zijn eigen dochter.
Beetje poetsen na een cafébrand en we kunnen weer hunnie nichtje/tante pakken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:24 schreef Zipportal het volgende:
Volendamse ziekte werd hunnie fataal. @:powerloungen
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus die dochter Fem heeft zich om laten bouwen tot man en Jantje Smit heeft zich om laten bouwen tot vrouw.
Dat weet ik nu nog met die gastendoekjes ja. Die wist echt alles wat daar in huis was.quote:
Cocaine is one hell of a drug.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:34 schreef Cockwhale het volgende:
[..]![]()
Ze houden er maar rare rollenspellen aan over daar in Volendam.
Met z'n zus weer zeker. Die heeft ie ook wel eens gepaald volgens mij, met z'n Volendamse palinkje.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:42 schreef Durmada het volgende:
Ik dacht laatst Jan al te zien met een andere vrouw. Maar ik wist niet zeker of het écht Jan was.
Monique bohhh vies dingquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Met z'n zus weer zeker. Die heeft ie ook wel eens gepaald volgens mij, met z'n Volendamse palinkje.
Mwah Moniek zou ik ook wel herkennenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Met z'n zus weer zeker. Die heeft ie ook wel eens gepaald volgens mij, met z'n Volendamse palinkje.
Dit is geillllllllllquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:40 schreef Zipportal het volgende:
Jan volgt Daphne Govers op Instagram. @:poepz0r @:de_boswachter
18000000
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:42 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat weet ik nu nog met die gastendoekjes ja. Die wist echt alles wat daar in huis was.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:07 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dikke beat
Hoezo? Die heeft haar waarschijnlijk gewoon ingeruild voor een jongere versie.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:18 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://www.ad.nl/sterren(...)%2Fwww.google.com%2F
[..]
Heftig, arme Jan
Dit meneer Smit gaf vanaf 2020 de voorkeur aan een single leven in Spanje. Bijzonder dat Miss Smit dit nog zolang heeft volgehouden.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoezo? Die heeft haar waarschijnlijk gewoon ingeruild voor een jongere versie.
Of versies…
Hoe weet je dit allemaal?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit meneer Smit gaf vanaf 2020 de voorkeur aan een single leven in Spanje. Bijzonder dat Miss Smit dit nog zolang heeft volgehouden.
Blijkbaar is het bij de derde wintersport dit jaar zonder skiën, dus tijdens het apresskiën weer fout gegaan.
Monique van André pikte veel maar Lisa van Jan nog meer… en ik denk dat ze genoeg bewijs en tijd om haar financiële zaken op orde te krijgen heeft gepakt. En nu is het klaar, Jantje gaat nat.
En Jantje mag nu op de schaam bank gaan zitten want Jantje komt niet meer weg met ik heb geen jeugd gehad….
En dat heeft team Lisa de afgelopen jaren geslikt, uitgespeeld en klaar. Papa Jantje had dus last van zijn kids en hun vriendjes… en kreeg alle ruimte om zijn ding te doen.
So as you there on comt, so com you there too weather off.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 21:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoezo? Die heeft haar waarschijnlijk gewoon ingeruild voor een jongere versie.
Of versies…
Er bestaat ook nog gewoon zoiets als een open relatiequote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit meneer Smit gaf vanaf 2020 de voorkeur aan een single leven in Spanje. Bijzonder dat Miss Smit dit nog zolang heeft volgehouden.
Blijkbaar is het bij de derde wintersport dit jaar zonder skiën, dus tijdens het apresskiën weer fout gegaan.
Monique van André pikte veel maar Lisa van Jan nog meer… en ik denk dat ze genoeg bewijs en tijd om haar financiële zaken op orde te krijgen heeft gepakt. En nu is het klaar, Jantje gaat nat.
En Jantje mag nu op de schaam bank gaan zitten want Jantje komt niet meer weg met ik heb geen jeugd gehad….
En dat heeft team Lisa de afgelopen jaren geslikt, uitgespeeld en klaar. Papa Jantje had dus last van zijn kids en hun vriendjes… en kreeg alle ruimte om zijn ding te doen.
Dit.quote:
Daar was ze toch uitgegooid?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uit de Jan Smit app group natuurlijk.
Dat mocht ze willen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ootje is Yvonne Coldeweijer. Wist je dat niet?
Net zo trouw als zijn vader.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 14:11 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Splijtzwam Senn. Toen begon de ellende.
Ze lijken ook allemaal op elkaar in Volendam...quote:Op vrijdag 13 maart 2026 17:42 schreef Durmada het volgende:
Ik dacht laatst Jan al te zien met een andere vrouw. Maar ik wist niet zeker of het écht Jan was.
Teh foque?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 00:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volendam is net als Urk zo'n oord waar de pers bij criminele verdachten de voornaam moet afkorten ipv de achternaam.quote:Op woensdag 18 maart 2026 01:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Breaking, Jantje heeft al een ander. Corine Smit, getrouwd met ene Jan Smit uit het dorp…
Maar dat komt door Liza, de vrouw van dikke Jantje. Dat hoorde ik weer van Gerda, de moeder van Jantje.
Liza had spatjes en die dikke villa, zonder gastendoekjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |