Laatste was tegen Botic op Rosmalen. Echt bizar..quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 23:54 schreef chufi het volgende:
Eindelijk weer eens een overwinning voor Griekspoor
Zou mij niets verbazen als dit nog fout gaat, hoe goed hij ook speelt. Geen enkel breakpoint tegen gekregen deze wedstrijd, maar dat zal nu wel komen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Als Tallon deze pot nog verliest zullen er wel wat meer dingen sneuvelen dan een racket
Zo'n pot is het ook wel weer jaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen als dit nog fout gaat, hoe goed hij ook speelt. Geen enkel breakpoint tegen gekregen deze wedstrijd, maar dat zal nu wel komen.
Dusquote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen als dit nog fout gaat, hoe goed hij ook speelt. Geen enkel breakpoint tegen gekregen deze wedstrijd, maar dat zal nu wel komen.
Ja, je kan je klok erop gelijk zetten.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo'n pot is het ook wel weer ja
Het viel me nog mee dat het geen dubbele fout wasquote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, je kan je klok erop gelijk zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |