Ik tankte gisteren voor ¤2,119quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Drukke tijden dus korter lontje.
Sorry, wereld!
Ik doe wel aan zelfzorg en coping:
bezoekje Leonidas in het voormalige douanekantoor![]()
Daarna lachend langs twee tankstations waar de file tot op straat stond. Meteen kunnen tanken bij mijn vaste pomp (jammer dat de benzine inmiddels 1.75/l is).
Lachend langs pomp 4 (met file) naar huis.
Binnenkort nog een actie: lampjes van knipperlichten herverdelen
Afpakken van automobilisten die de knipper naar rechts aanzetten en vervolgens de rotonde driekwart nemen (hallo noodstop)
En uitdelen aan de club die zonder richting aan te geven de auto vanuit een parkeerhaven de weg opgooit (hallo bijna-noodstop, echt TOP als je 40 rijdt)
En nu weekend![]()
Tijd voor de 30 appjes van drie werkgroepen waar ik niet in zit.
Tja…tis persoonlijk hoe je afscheid wil nemen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:54 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige bij wie de gebruikelijke bullshit poespas niet zo hoeft en het voor zichzelf in zn eigen kop recht geluld krijgt om het een goed idee te vinden om zich op de laatste werkdag ziek te melden zodat de eerder genoemde bullshit mij niet ten deel valt?
Mijn vader gaat gillend op de loop voor poespas en heeft leidinggevenden HEEL duidelijk gemaakt dat er niet gepoespasd ging worden op zijn laatste dag. Ook niet toch een heel klein beetje. En zeker niet stiekem toch.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:54 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige bij wie de gebruikelijke bullshit poespas niet zo hoeft en die het voor zichzelf in zn eigen kop recht geluld krijgt om het een goed idee te vinden om zich op de laatste werkdag ziek te melden zodat de eerder genoemde bullshit mij niet ten deel valt?
Mijn diesel is van ¤1,30 (gaat nog 4% korting af) naar ¤1,70 (minus 4%) gegaan. Was maandag 110 euro kwijt bij de pompquote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:16 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik tankte gisteren voor ¤2,119bij de goedkoopste hier in de stad.
voor de Leonidas!
Envoor de knipperlichtidioten
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:48 schreef AnneX het volgende:
Is dat voor de rest van het jaar Cat? Of is de doos fini met Pasen.
Dit is niet echt normaal gedrag nee.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:54 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige bij wie de gebruikelijke bullshit poespas niet zo hoeft en die het voor zichzelf in zn eigen kop recht geluld krijgt om het een goed idee te vinden om zich op de laatste werkdag ziek te melden zodat de eerder genoemde bullshit mij niet ten deel valt?
Keonidas?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mooie bij Keonidas was dat we een goed gesprek hadden over chocolade, ik een grootste doos uitzocht om te vullen en me gedeeltelijk door haar liet adviseren.
En toen draaide zich zich om want de toonbank bleek te klein voor al hun opties en daar stond nog meer. En heb ik nu onder meer een blauwe bonbon![]()
En bonbons met vlierbes, dragonfruit, kers, aardbei, rabarber (), bergamot, manons in alle smaken etc etc
18 maart gemeenteraadsverkiezingen, dat is niks anders dan een ‘sociaal’ gebeuren. Maak je jezelf lokaal niet zichtbaar/kenbaar, dan kun je het wel vergeten als partij.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:48 schreef AnneX het volgende:
Is dat voor de rest van het jaar Cat? Of is de doos fini met Pasen.
Aan de overkant is een groep mensen aan het werk “NL doet “ met een plantsoen ofwel ontmoetingsplaats te verfraaien en reinigen.
Staat er nb een hele grote banner van de vvd bij te wapperen.
Sinds wanneer is het sociale gebeuren partijgebonden?
Ik vind dat raar. Je kunt ook gewoon zeggen dat je geen poespas wil?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:54 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige bij wie de gebruikelijke bullshit poespas niet zo hoeft en die het voor zichzelf in zn eigen kop recht geluld krijgt om het een goed idee te vinden om zich op de laatste werkdag ziek te melden zodat de eerder genoemde bullshit mij niet ten deel valt?
Hier 2,08 bij de Genossenschaftquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Diesel in NL tussen 2,11 en 2,50 in de Achterhoek
E10 tussen 2,40 en 2,13
Ik wilde sluikreclame voorkomenquote:
Fles weetquote:
Ewewewew! Uitspreken wat je wilquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind dat raar. Je kunt ook gewoon zeggen dat je geen poespas wil?
Als je toch bezig bent. Vul dan meteen even de lampenolie bij.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Drukke tijden dus korter lontje.
Sorry, wereld!
Ik doe wel aan zelfzorg en coping:
bezoekje Leonidas in het voormalige douanekantoor![]()
Daarna lachend langs twee tankstations waar de file tot op straat stond. Meteen kunnen tanken bij mijn vaste pomp (jammer dat de benzine inmiddels 1.75/l is).
Lachend langs pomp 4 (met file) naar huis.
Binnenkort nog een actie: lampjes van knipperlichten herverdelen
Afpakken van automobilisten die de knipper naar rechts aanzetten en vervolgens de rotonde driekwart nemen (hallo noodstop)
En uitdelen aan de club die zonder richting aan te geven de auto vanuit een parkeerhaven de weg opgooit (hallo bijna-noodstop, echt TOP als je 40 rijdt)
En nu weekend![]()
Tijd voor de 30 appjes van drie werkgroepen waar ik niet in zit.
Die zie ik al niet meerquote:Op vrijdag 13 maart 2026 16:42 schreef z80 het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent. Vul dan meteen even de lampenolie bij.
Verlichting? Nergens voor nodig, ik zie nog genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |