abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220331339
Zoon van kennissen zilver. Wel de snelste afdaling in de 2e run maar net niet goed genoeg voor goud
We have far more in common than that which devides us..
pi_220331569
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 14:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Drukke tijden dus korter lontje.
Sorry, wereld!

Ik doe wel aan zelfzorg en coping:
bezoekje Leonidas in het voormalige douanekantoor :9
Daarna lachend langs twee tankstations waar de file tot op straat stond. Meteen kunnen tanken bij mijn vaste pomp (jammer dat de benzine inmiddels 1.75/l is).
Lachend langs pomp 4 (met file) naar huis.

Binnenkort nog een actie: lampjes van knipperlichten herverdelen :7
Afpakken van automobilisten die de knipper naar rechts aanzetten en vervolgens de rotonde driekwart nemen (hallo noodstop }:| )
En uitdelen aan de club die zonder richting aan te geven de auto vanuit een parkeerhaven de weg opgooit (hallo bijna-noodstop, echt TOP als je 40 rijdt :r )

En nu weekend *O*
Tijd voor de 30 appjes van drie werkgroepen waar ik niet in zit.
Ik tankte gisteren voor ¤2,119 }:| bij de goedkoopste hier in de stad.
*O* voor de Leonidas!
En o|O voor de knipperlichtidioten :(
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 15:38:21 #28
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220331775
Tijdens rijles is me geleerd nooit te vertrouwen op mensen die rechtsaf richting aan geven op een rotonde.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220331793
Mooie bij Keonidas was dat we een goed gesprek hadden over chocolade, ik een grootste doos uitzocht om te vullen en me gedeeltelijk door haar liet adviseren.
En toen draaide zich zich om want de toonbank bleek te klein voor al hun opties en daar stond nog meer. En heb ik nu onder meer een blauwe bonbon _O_
En bonbons met vlierbes, dragonfruit, kers, aardbei, rabarber ( :9~ ), bergamot, manons in alle smaken etc etc :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220331839
Is dat voor de rest van het jaar Cat? Of is de doos fini met Pasen.

Aan de overkant is een groep mensen aan het werk “NL doet “ met een plantsoen ofwel ontmoetingsplaats te verfraaien en reinigen.
Staat er nb een hele grote banner van de vvd bij te wapperen.
Sinds wanneer is het sociale gebeuren partijgebonden? :%
pi_220331878
Ben ik de enige bij wie de gebruikelijke bullshit poespas niet zo hoeft en die het voor zichzelf in zn eigen kop recht geluld krijgt om het een goed idee te vinden om zich op de laatste werkdag ziek te melden zodat de eerder genoemde bullshit mij niet ten deel valt?

:@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
pi_220331895
Ooh…ik ben zó benieuwd waarmee Blues allemaal wordt verrast! 😉
pi_220331903
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 15:54 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige bij wie de gebruikelijke bullshit poespas niet zo hoeft en het voor zichzelf in zn eigen kop recht geluld krijgt om het een goed idee te vinden om zich op de laatste werkdag ziek te melden zodat de eerder genoemde bullshit mij niet ten deel valt?

:@
Tja…tis persoonlijk hoe je afscheid wil nemen.
Zó veel smaken.
pi_220331933
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 15:54 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige bij wie de gebruikelijke bullshit poespas niet zo hoeft en die het voor zichzelf in zn eigen kop recht geluld krijgt om het een goed idee te vinden om zich op de laatste werkdag ziek te melden zodat de eerder genoemde bullshit mij niet ten deel valt?

:@
Mijn vader gaat gillend op de loop voor poespas en heeft leidinggevenden HEEL duidelijk gemaakt dat er niet gepoespasd ging worden op zijn laatste dag. Ook niet toch een heel klein beetje. En zeker niet stiekem toch.

Ziekmelden is wel echt een heel laf zwaktebod. Zeker op je laatste dag.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220331992
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 15:16 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik tankte gisteren voor ¤2,119 }:| bij de goedkoopste hier in de stad.
*O* voor de Leonidas!
En o|O voor de knipperlichtidioten :(
Mijn diesel is van ¤1,30 (gaat nog 4% korting af) naar ¤1,70 (minus 4%) gegaan. Was maandag 110 euro kwijt bij de pomp :o
La derecha oprime, la izquierda libera
  vrijdag 13 maart 2026 @ 16:14:45 #36
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220332059
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 15:48 schreef AnneX het volgende:
Is dat voor de rest van het jaar Cat? Of is de doos fini met Pasen.
Wat denk je zelf? :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 13 maart 2026 @ 16:15:46 #37
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220332086
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 15:54 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige bij wie de gebruikelijke bullshit poespas niet zo hoeft en die het voor zichzelf in zn eigen kop recht geluld krijgt om het een goed idee te vinden om zich op de laatste werkdag ziek te melden zodat de eerder genoemde bullshit mij niet ten deel valt?

:@
Dit is niet echt normaal gedrag nee.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 13 maart 2026 @ 16:18:26 #38
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220332142
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 15:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mooie bij Keonidas was dat we een goed gesprek hadden over chocolade, ik een grootste doos uitzocht om te vullen en me gedeeltelijk door haar liet adviseren.
En toen draaide zich zich om want de toonbank bleek te klein voor al hun opties en daar stond nog meer. En heb ik nu onder meer een blauwe bonbon _O_
En bonbons met vlierbes, dragonfruit, kers, aardbei, rabarber ( :9~ ), bergamot, manons in alle smaken etc etc :9
Keonidas?
pi_220332143
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 15:48 schreef AnneX het volgende:
Is dat voor de rest van het jaar Cat? Of is de doos fini met Pasen.

Aan de overkant is een groep mensen aan het werk “NL doet “ met een plantsoen ofwel ontmoetingsplaats te verfraaien en reinigen.
Staat er nb een hele grote banner van de vvd bij te wapperen.
Sinds wanneer is het sociale gebeuren partijgebonden? :%
18 maart gemeenteraadsverkiezingen, dat is niks anders dan een ‘sociaal’ gebeuren. Maak je jezelf lokaal niet zichtbaar/kenbaar, dan kun je het wel vergeten als partij. :)

Ik betaalde 2,21 euro aan de (normaal en van de goedkoopste in de regio) pomp ;(
pi_220332154
Al is het vaak rete onhandig om geen auto/rijbewijs te hebben, met deze prijzen vind ik het helemaal niet erg. Dan maar af en toe nat worden op de fiets
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 13 maart 2026 @ 16:22:34 #41
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220332163
Diesel in NL tussen 2,11 en 2,50 in de Achterhoek
E10 tussen 2,13 tot 2,42

In D de diesel 2,10 tot 2,25
E10 1,99 tot 2,12
pi_220332166
Uhh is het normaal om je hond in iemand anders zijn voortuin te laten plassen?

Ik werd net nogal kwaad maar volgens die persoon was er niets mis met een 'plasje'.
pi_220332182
quote:
5s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 15:54 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige bij wie de gebruikelijke bullshit poespas niet zo hoeft en die het voor zichzelf in zn eigen kop recht geluld krijgt om het een goed idee te vinden om zich op de laatste werkdag ziek te melden zodat de eerder genoemde bullshit mij niet ten deel valt?

:@
Ik vind dat raar. Je kunt ook gewoon zeggen dat je geen poespas wil?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 16:25:32 #44
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220332188
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Diesel in NL tussen 2,11 en 2,50 in de Achterhoek
E10 tussen 2,40 en 2,13
Hier 2,08 bij de Genossenschaft
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 13 maart 2026 @ 16:30:40 #45
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220332213
Maar goed, sinds zaterdag rij ik weer op stroom, heb een Hyundai Tucson plugin hybride gekocht. Met eigen gemaakte stroom 1- 2 cent de kilometer, gekochte ongeveer 7-8 en dat is nog altijd minder dan de helft van benzine of diesel
pi_220332215
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Keonidas?
Ik wilde sluikreclame voorkomen O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220332221
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wat denk je zelf? :+
Fles weet *)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220332224
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vind dat raar. Je kunt ook gewoon zeggen dat je geen poespas wil?
Ewewewew! Uitspreken wat je wil :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 13 maart 2026 @ 16:42:37 #49
63722 z80
I fink you freaky
pi_220332269
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 14:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Drukke tijden dus korter lontje.
Sorry, wereld!

Ik doe wel aan zelfzorg en coping:
bezoekje Leonidas in het voormalige douanekantoor :9
Daarna lachend langs twee tankstations waar de file tot op straat stond. Meteen kunnen tanken bij mijn vaste pomp (jammer dat de benzine inmiddels 1.75/l is).
Lachend langs pomp 4 (met file) naar huis.

Binnenkort nog een actie: lampjes van knipperlichten herverdelen :7
Afpakken van automobilisten die de knipper naar rechts aanzetten en vervolgens de rotonde driekwart nemen (hallo noodstop }:| )
En uitdelen aan de club die zonder richting aan te geven de auto vanuit een parkeerhaven de weg opgooit (hallo bijna-noodstop, echt TOP als je 40 rijdt :r )

En nu weekend *O*
Tijd voor de 30 appjes van drie werkgroepen waar ik niet in zit.
Als je toch bezig bent. Vul dan meteen even de lampenolie bij.
Verlichting? Nergens voor nodig, ik zie nog genoeg.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220332274
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:42 schreef z80 het volgende:

[..]
Als je toch bezig bent. Vul dan meteen even de lampenolie bij.
Verlichting? Nergens voor nodig, ik zie nog genoeg.
Die zie ik al niet meer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')