Succes, veel plezier & sterkte indien nodig!quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:16 schreef AnneX het volgende:
onderweg naar haar laatste dag op de werkplek.
Tranen, lachen, speeches . Afscheid.
Op weg naar een nieuwe fase
De zus van mijn oma heette gewoon zo, die had geen andere naam. Ook tante Zus voor ons.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:43 schreef sigme het volgende:
Mijn oma heeft natuurlijk toen een naam gekregen, maar ze werd altijd 'zus' genoemd, alsof dat haar naam was.
Zij werd dus mijn oma Zus.
Hier ook een oud-tante Zus.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De zus van mijn oma heette gewoon zo, die had geen andere naam. Ook tante Zus voor ons.
Wij hebben heel bewust geen gebonden eps genomen omdat je die zooi echt nooit meer uit je spouw kunt laten halen. (En er zijn nog wel ontwikkelingen gaande in verbetering van het materiaal, dus wij wilden die optie wel open houden). Dus wij hebben glaswol. Geen ambtenaar of leraar hier in huisquote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:24 schreef derLudolf het volgende:
Dus isolatiebedrijf geweest, keurige indruk, voor zover ik het beoordelen kan had ie verstand van zaken. Benieuwd wat het gaat kosten.
Ik had een beetje rommel onderin de spouw "oh dan kunnen er geen steenwol gebruiken maar moeten we gebonden eps gebruiken"
Gevraagd of dat "erg" was, maar dat had sowieso zijn voorkeur. Alleen ambtenaren en leraren namen steenwol
Ook voor de bestelbus uit Hamburg hier in de steenstraat, die keek niet, deed de richtingaanwijzer niet aan maar draaide zo de weg op (wanneer ik 30 seconden eerder op de fiets was gestapt had hij me geraakt) en een aantal meter verderop reed hij, weer zonder richting aan te geven een zijstraat in waarbij 2 andere fietsers in de verdrukking kwamenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
En uitdelen aan de club die zonder richting aan te geven de auto vanuit een parkeerhaven de weg opgooit (hallo bijna-noodstop, echt TOP als je 40 rijdt)
Neem ik mee in mijn rondequote:Op vrijdag 13 maart 2026 14:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ook voor de bestelbus uit Hamburg hier in de steenstraat, die keek niet, deed de richtingaanwijzer niet aan maar draaide zo de weg op (wanneer ik 30 seconden eerder op de fiets was gestapt had hij me geraakt) en een aantal meter verderop reed hij, weer zonder richting aan te geven een zijstraat in waarbij 2 andere fietsers in de verdrukking kwamenin Hamburg zijn toch ook fietsers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |