Wat is er zo kut aan dan?quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:02 schreef Näsenbar het volgende:
De navelstreng doorknippen. Daarom vraag ik dat altijd aan een omstander, die vinden dat helemaal mooi om te doen
Spanjaarden zijn nog ergerquote:Op donderdag 12 maart 2026 17:44 schreef halfway het volgende:
Oostblokkers die komen laden![]()
![]()
Snappen niks, kunnen niks en verwachten dat wij gaan ladendikke lul, wij zijn niet de opdrachtgever.
Klinkt erg vervelend ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 20:39 schreef Ridocar het volgende:
Als er een storing is in een kabel en je moet bij de klanten zekeringen geen verwijderen. Hopen dat ze überhaupt opendoen omdat je anders de aansluitkabel kunt opgraven om te knippen. Kun je twintig, dertig, soms veertig keer hetzelfde verhaal afsteken aan de voordeur. De rommel voor of in de meterkast wegzetten, soms een waterontharder die gruwelijk in de weg hangt of creatief geknutselde plankjes. En als alles weer opgelost is de klanten weer terugzetten.
https://www.enexis.nl/sto(...)n-stroomstoringen-op
Wij gooien altijd een knuffel van Elmo naar die ik-hoor-mezelf-graag-praten-en-het-liefst-herhaal-ik-mezelf-drie-keer-want-mijn-mening-is-het-belangrijkste-collega's.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 15:48 schreef JopieKlaassen het volgende:
De dagelijkse standup. Het zou maximaal een kwartier moeten duren, maar vaak genoeg gaan collega’s uitgebreide discussies te voeren. Gelukkig werk ik deels remote en kan ik het dan in ieder geval negeren.
Geen leuke destructieve tests? Nen-normen ken ik niet zo goed, maar bij de ISO normen zitten er wel een paar die altijd wel spectaculair zijn om te doen/ laten doen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |