Eftelingquote:Op zondag 15 maart 2026 19:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Een post over de Efteling is niet compleet zonder @:Hamlapjes te taggen.
Ik nietquote:Op zondag 15 maart 2026 20:31 schreef Yesse het volgende:
Nog 3 dagen en dan ben ik ook in de Efteling
Ooohhh dat lijkt me best tof. Al denk ik dat alle baantje op een gegeven moment saai worden. Wat deed je daar?quote:Op zondag 15 maart 2026 20:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik niet
Wel gewerkt in mijn studietijd. 10,5 jaar.
Hield het park schoon. Stond elke keer op een ander rijk. Kende op een moment alle weggetjes en verstopplekkenquote:Op zondag 15 maart 2026 20:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ooohhh dat lijkt me best tof. Al denk ik dat alle baantje op een gegeven moment saai worden. Wat deed je daar?
Gelukkig ben ik daar al een keer in geweestquote:Op zondag 15 maart 2026 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk is de Baron dan weer gemaakt.
Maar alvast veel plezier
Dat was een flinke studie.quote:Op zondag 15 maart 2026 20:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik niet
Één keer is geen keer natuurlijk. De Baron is een leuke attractie, zeker met De Baron van B&A in de voorshow. Jammer dat de baan te kort is.quote:Op zondag 15 maart 2026 20:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik daar al een keer in geweest
Klopt. 1 studie begonnen en 1 jaar volgehouden. Daarna liep ik nog wat studievertraging opquote:
quote:
Ja ik dacht ik probeer eerst even voorzichtig contact te leggen.quote:Op zondag 15 maart 2026 22:16 schreef zorro28 het volgende:
Ik heb mijn eerste phishingmails nav de Odidolek binnengekregen hoor
Zeker in gebrekkig Nederlands?quote:Op zondag 15 maart 2026 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik probeer eerst even voorzichtig contact te leggen.
Omdat ik in het buitenland woon is het voor mij gewoon wat moeilijker om goed Nederlands te schrijven jaquote:Op zondag 15 maart 2026 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker in gebrekkig Nederlands?
Braboquote:Op zondag 15 maart 2026 20:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik niet
quote:Op maandag 16 maart 2026 04:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!
[ afbeelding ]
We mogen weer!
Al mijn hele levenquote:
Hij is dicht volgende weekquote:Op zondag 15 maart 2026 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Één keer is geen keer natuurlijk. De Baron is een leuke attractie, zeker met De Baron van B&A in de voorshow. Jammer dat de baan te kort is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het automatisch rijden moeten we dus nog maar niet invoeren.quote:Op maandag 16 maart 2026 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gisteren naar het theater geweest. De voorstelling was The music of Harry Potter. Het was prachtig.
Toen ik terug naar huis fietste werd bijna aangereden door een Tesla.Fuck the EBU
quote:Op maandag 16 maart 2026 10:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij is dicht volgende weekGelukkig gaan we in mei nog een keer. Al is mijn favoriet de Vogelrok met Joris & de Draak op 2, Vliegende Hollander op 3 en de Baron op 4. Eigenlijk vind ik ze allemaal leuk. Dit keer wel Max & Moritz voor het eerst doen
Dat kan je eigenlijk pas invoeren op het moment dat al het verkeer dat heeft. Zodat welk voertuig met elkaar kan communiceren. "Hey, ik rijd hier, waar ben jij?" "Hey, ik rijd hier, waar rijd jij?"....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het automatisch rijden moeten we dus nog maar niet invoeren.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Schokkend dit.quote:Op maandag 16 maart 2026 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gisteren naar het theater geweest. De voorstelling was The music of Harry Potter. Het was prachtig.
Toen ik terug naar huis fietste werd bijna aangereden door een Tesla.
quote:Op maandag 16 maart 2026 10:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hij is dicht volgende weekGelukkig gaan we in mei nog een keer. Al is mijn favoriet de Vogelrok met Joris & de Draak op 2, Vliegende Hollander op 3 en de Baron op 4. Eigenlijk vind ik ze allemaal leuk. Dit keer wel Max & Moritz voor het eerst doen
Als @ESF1Gamer op een automatische fiets zat was dit hele incident waarschijnlijk niet gebeurd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het automatisch rijden moeten we dus nog maar niet invoeren.
Dan mag je niet meer lopen of fietsenquote:Op maandag 16 maart 2026 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan je eigenlijk pas invoeren op het moment dat al het verkeer dat heeft. Zodat welk voertuig met elkaar kan communiceren. "Hey, ik rijd hier, waar ben jij?" "Hey, ik rijd hier, waar rijd jij?"....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |