quote:Hoi Raymond.....jou ken ik ook.....niet zo goed, ik heb je 1 keer gezien. Maar Tineke ken ik wel langer dan vandaag! En ik dacht dat je Tineke niet meer zag???????
Op zondag 20 april 2003 23:18 schreef ice-cold het volgende:
He mensen Ik heb ff zitten kijken op t forum. Maar t valt me op dat jullie allemaal een hele andere mening hebben. Sommige positief, andere negatief... Nou kan ik best wel tegen een beetje kritiek maar sommige van jullie maken t wel een beetje te... Een mening ok... maar als je iemand probeert af te branden terwijl je zelf echt geen leven hebt. Vind je jezelf niet een beetje zielig? hm? charmed angel oftewel Miranda en als je zegt dat je Tineke kent of andere .. zorg dan dat t waar is Want Tineke kent je niet en ik ook niet tenminste niet de laatste 10 jaarof zo. Dus kappen met dat gezeik van je. Daarmee bedoel ik, voor als het niet begrijpt, geen leugens meer... Voor iedereen die TI2 wel waarderen.... greetz Raymond TI2
Ik dacht dat je nu achter MARLIES aanzit?
quote:Wie zegt dat ik zit te janken man! Dat gezeik altijd. Kan je niet tegen een beetje kritiek? Volgens mij ben je nog geen eens de echte Raymond. Met je 2 reactie
Op zondag 20 april 2003 22:47 schreef ice-cold het volgende:
He charmed angel... volgens mij heb je gewoon een hekel aan Tineke. Maar ik weet ook dat wat je zegt niet waar is ... Sorry maar je info is echt al een jaar oud dus doe maar niet zo fucked up want je ben overal al aan t janken... What the fuck is the matter with you ??????????? Heb je echt zo n zielig leven dat je je jankgedrag voor een beetje aandacht gebruikt??? Get a LIFE ...
Ik heb geen hekel aan Tineke. Maar ik mag haar dus echt niet. Ik ken haar al bijna 10 jaar.
En ik heb een fatastisch leven! Beter dan de jouwe denk ik zo! Zeker als je achter Marlies aanzit! Ik vind Tineke dan toch echt wel een stuk knapper hoor! Ik heb het niet verknald met mijn vriend op de 1 of andere manier. Jij wel (als je Raymond ben)! Ik ben verloofd, ik heb een koophuis, 2 katten een geweldig salaris.......en ga bijna trouwen (kan ik van jou niet zeggen
)
Dus een leven heb ik al......nu jij nog
quote:Laat ik het zo zeggen....ik weet veel.......
Op zondag 20 april 2003 23:35 schreef ice-cold het volgende:
Marlies is een lieverd... inderdaad Maarje denkt dat je alles weet dat staat me niet aan.
quote:Marlies is zeker een lieve meid (maar niet knap.....
Op zondag 20 april 2003 23:35 schreef ice-cold het volgende:
Marlies is een lieverd... inderdaad Maarje denkt dat je alles weet dat staat me niet aan.
Maar echt ik weet meer dan je denkt........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |