[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 16-04-2003 18:56]
quote:Die Ralph vind ik ook een kwallebak zeg. Wat een zwaar doorzichtige versiertrucs probeerde hij op Katrien uit. Van die kwajongensstreekjes, 'n beetje puberaal moet ik zeggen. Hij is zo'n jongen die vriendinnetjes meeneemt naar het zwembad en ze dan de hele tijd onder water trekt om zijn liefde te tonen.
Op woensdag 16 april 2003 18:47 schreef ramses het volgende:
Maar Tim is wel helemaal oke, toch?Anyway, ik ben wel een beetje afgeknapt op Ralph hoor. Mister Arro (gant)
quote:Ik ben benieuwd wanneer dat komt. Het lijkt daar nl. alsof Reshum naar de mannenkant van het eiland gaat en wat rellen schopt. En rellen zijn gooooeeeed
Op maandag 14 april 2003 10:37 schreef SmashBro het volgende:
Dat stukje van Reshum in de leader elke keer (heel kwaad "Jeetje!" roepen)... Daar is ze echt een doos.
quote:Ik snap ook niet dat die Katrien daar zo opgewonden van wordt. Die vent wordt zo geil van zich zelf, bah.
Op woensdag 16 april 2003 18:47 schreef ramses het volgende:
Anyway, ik ben wel een beetje afgeknapt op Ralph hoor. Mister Arro (gant)
Maar goed, smaken verschillen.
quote:Ja inderdaad lelijk gebit...bluuh
Op woensdag 16 april 2003 21:04 schreef ruby het volgende:[..]
Ik snap ook niet dat die Katrien daar zo opgewonden van wordt. Die vent wordt zo geil van zich zelf, bah.
Persoonlijk vind ik dat lichaam te veel van het goede en ten tweede is het gebit net een kerkhof.Maar goed, smaken verschillen.
En die Kim vind ik een pruimenbekje hebben.
en wtf is er met cindy aan de hand??
Enne: dit seizoen is echt stukken spannender dan 't vorige. Ik kijk al uit naar de volgende aflevering! De aflevering op dinsdag, is dat nou een herhaling?
En waarom heeft Cindy ruzie met de anderen?
quote:ooow fakk wie wat waar welke pagina...ik moet het weten gewoon!
Op zaterdag 19 april 2003 21:00 schreef SEMTEX het volgende:
Als je de spoilers leest, weet je datEnne: dit seizoen is echt stukken spannender dan 't vorige. Ik kijk al uit naar de volgende aflevering! De aflevering op dinsdag, is dat nou een herhaling?
En waarom heeft Cindy ruzie met de anderen?
en inderdaad, leuker seizoen dan het vorige...
en die roddel....deel dat dan met ons ![]()
ok, duidelijk ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Shogen op 19-04-2003 21:08]
quote:Waar gaat ze zoal uit eigenlijk?
Op woensdag 16 april 2003 17:44 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Enne welke achtergrond info willen jullie dan hebben? Dat ze elke week met een ander staat te zoenen? (das waar)
quote:VOF Cardan (Spijkenisse)
Op zondag 20 april 2003 11:58 schreef KingCold het volgende:[..]
Waar gaat ze zoal uit eigenlijk?
Die 2 in ieder geval, wat ze op vrijdag doet....geen idee
quote:Ja hij is absoluut niet echt snugger. Maar die katrien is ook wel heel lomp en lelijk.
Op zondag 20 april 2003 11:25 schreef Hik het volgende:
Die filmpjes die ze lieten zien waren inderdaad niet al te heftig. Alleen die scene van Cindy dan, maar die heeft verder helemaal niets gedaan. Moest eigenlijk wel een beetje lachen om de reactie van Tim op Kartiens filmpje. Die jongen had vooraf duidelijk alleen gedacht dat het een test voor hém zou worden. Dat Katrien er met iemand van door zou gaan was duidelijk niet bij hem opgekomen!
Ik ga niet meer lezen in dit topic ben veel te nieuwsgierig
De reacties op de filmpjes zijn wel een stuk heftiger dit keer (bij de mannen dan), veel leuker om naar te kijken.
.
quote:Waaaaat? Waar staat dat? En wanneer is het op tv?
Op zondag 20 april 2003 17:25 schreef DuchessX het volgende:
Shit nu weet ik dat Cindy zwanger is en zij en James het eiland zullen verlaten![]()
Ik ga niet meer lezen in dit topic ben veel te nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |