abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 april 2003 @ 18:51:22 #226
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9822209
Tineke is idd 'n beetje 'n doos en die favoriete date van haar (david?) heeft elke ochtend een schorre stem van de drank en sigaretten dus zal ook echt wel zo'n zuiplap zijn die de hele tijd in de kroeg hangt
Kvind het 'n beetje 'n Sjonnie. Snap eigk niet wat ze met Raymond moet. Hij komt op mij over als een wat gevoeligere jongen. Ook wel 'n feestganger, maar toch meer op zoek naar diepgang...

[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 16-04-2003 18:56]

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 16 april 2003 @ 18:54:04 #227
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9822251
quote:
Op woensdag 16 april 2003 18:47 schreef ramses het volgende:
Maar Tim is wel helemaal oke, toch?

Anyway, ik ben wel een beetje afgeknapt op Ralph hoor. Mister Arro (gant)

Die Ralph vind ik ook een kwallebak zeg. Wat een zwaar doorzichtige versiertrucs probeerde hij op Katrien uit. Van die kwajongensstreekjes, 'n beetje puberaal moet ik zeggen. Hij is zo'n jongen die vriendinnetjes meeneemt naar het zwembad en ze dan de hele tijd onder water trekt om zijn liefde te tonen.
Die vragen die hij katrien ook stelde toen ze even apart lagen vond ik ook beschamend kinderachtig. Hij is idd een player, zoals sommige mannen op het eiland al zeiden. Erg doorzichtig.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 16 april 2003 @ 18:58:36 #228
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9822351
quote:
Op maandag 14 april 2003 10:37 schreef SmashBro het volgende:
Dat stukje van Reshum in de leader elke keer (heel kwaad "Jeetje!" roepen)... Daar is ze echt een doos.
Ik ben benieuwd wanneer dat komt. Het lijkt daar nl. alsof Reshum naar de mannenkant van het eiland gaat en wat rellen schopt. En rellen zijn gooooeeeed
pi_9822733
Het is met Raymond net als met Stefano uit GTST: goeie kop, maar knokig/scharminkelig lichaam.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
  woensdag 16 april 2003 @ 21:04:59 #230
521 ruby
Hell yeah!
pi_9825551
quote:
Op woensdag 16 april 2003 18:47 schreef ramses het volgende:
Anyway, ik ben wel een beetje afgeknapt op Ralph hoor. Mister Arro (gant)
Ik snap ook niet dat die Katrien daar zo opgewonden van wordt. Die vent wordt zo geil van zich zelf, bah.
Persoonlijk vind ik dat lichaam te veel van het goede en ten tweede is het gebit net een kerkhof.

Maar goed, smaken verschillen.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_9831780
Heeft er iemand al meer info omtrent andere ontwikkelingen, ben verschrikkelijk nieuwsgierig wat er allemaal nog gaat gebeuren, bekijk regelmatig de Belgische site (bedankt voor de link)???
succes is een keuze
  donderdag 17 april 2003 @ 16:48:54 #232
521 ruby
Hell yeah!
pi_9841743
Twee van die verleidsters staan deze week in de Panorama, te weten: Anna en Bibiënne. Ze worden omschreven als beroepsverleidsters.
pi_9843017
quote:
Op woensdag 16 april 2003 21:04 schreef ruby het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat die Katrien daar zo opgewonden van wordt. Die vent wordt zo geil van zich zelf, bah.
Persoonlijk vind ik dat lichaam te veel van het goede en ten tweede is het gebit net een kerkhof.

Maar goed, smaken verschillen.

Ja inderdaad lelijk gebit...bluuh
Helemaal eens met jullie
Had liever Katrien met Kim gezien, die is wel
Talk sense to a fool and he calls you foolish
  donderdag 17 april 2003 @ 18:58:20 #234
521 ruby
Hell yeah!
pi_9844417
Ik vind eigenlijk geen van die verleiders aantrekkelijk. Er zit nou echt geen vent tussen waarvan ik denk: jah, die mag er zeker zijn...

En die Kim vind ik een pruimenbekje hebben.

pi_9881694
*schopje*

Vanavond weer een nieuwe afelevering. helaas kan ik het niet zien.....verjaardag

pi_9885362
begonnen
b o a r d e n : k i t e / s n o w / w a k e
  zaterdag 19 april 2003 @ 20:33:54 #237
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_9886328
Nou die filmpjes zijn niet echt al te erg
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
pi_9886750
ennn....daar gaat nummer 1....

en wtf is er met cindy aan de hand??

zaterdag 19 april 2003 @ 21:00:07 #239
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9886766
Als je de spoilers leest, weet je dat

Enne: dit seizoen is echt stukken spannender dan 't vorige. Ik kijk al uit naar de volgende aflevering! De aflevering op dinsdag, is dat nou een herhaling?
En waarom heeft Cindy ruzie met de anderen?

pi_9886802
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 21:00 schreef SEMTEX het volgende:
Als je de spoilers leest, weet je dat

Enne: dit seizoen is echt stukken spannender dan 't vorige. Ik kijk al uit naar de volgende aflevering! De aflevering op dinsdag, is dat nou een herhaling?
En waarom heeft Cindy ruzie met de anderen?

ooow fakk wie wat waar welke pagina...ik moet het weten gewoon!

en inderdaad, leuker seizoen dan het vorige...

en die roddel....deel dat dan met ons

ok, duidelijk

[Dit bericht is gewijzigd door Shogen op 19-04-2003 21:08]

zondag 20 april 2003 @ 11:25:06 #241
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_9892942
Die filmpjes die ze lieten zien waren inderdaad niet al te heftig. Alleen die scene van Cindy dan, maar die heeft verder helemaal niets gedaan. Moest eigenlijk wel een beetje lachen om de reactie van Tim op Kartiens filmpje. Die jongen had vooraf duidelijk alleen gedacht dat het een test voor hém zou worden. Dat Katrien er met iemand van door zou gaan was duidelijk niet bij hem opgekomen!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  zondag 20 april 2003 @ 11:58:34 #242
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_9893273
quote:
Op woensdag 16 april 2003 17:44 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Enne welke achtergrond info willen jullie dan hebben? Dat ze elke week met een ander staat te zoenen? (das waar)

Waar gaat ze zoal uit eigenlijk?
pi_9893299
Kon het gister niet zien, vanavond zit ik voor de buis! (herhaling)
#geen
pi_9893648
quote:
Op zondag 20 april 2003 11:58 schreef KingCold het volgende:

[..]

Waar gaat ze zoal uit eigenlijk?

VOF Cardan (Spijkenisse)
Y-land (Spijkenisse)

Die 2 in ieder geval, wat ze op vrijdag doet....geen idee

zondag 20 april 2003 @ 15:07:48 #245
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_9896137
quote:
Op zondag 20 april 2003 11:25 schreef Hik het volgende:
Die filmpjes die ze lieten zien waren inderdaad niet al te heftig. Alleen die scene van Cindy dan, maar die heeft verder helemaal niets gedaan. Moest eigenlijk wel een beetje lachen om de reactie van Tim op Kartiens filmpje. Die jongen had vooraf duidelijk alleen gedacht dat het een test voor hém zou worden. Dat Katrien er met iemand van door zou gaan was duidelijk niet bij hem opgekomen!
Ja hij is absoluut niet echt snugger. Maar die katrien is ook wel heel lomp en lelijk.
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
pi_9898585
Shit nu weet ik dat Cindy zwanger is en zij en James het eiland zullen verlaten

Ik ga niet meer lezen in dit topic ben veel te nieuwsgierig

#geen
  zondag 20 april 2003 @ 21:11:54 #247
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_9902535
Katrien wil gewoon van Tim af.

De reacties op de filmpjes zijn wel een stuk heftiger dit keer (bij de mannen dan), veel leuker om naar te kijken. .

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_9904477
He charmed angel... volgens mij heb je gewoon een hekel aan Tineke. Maar ik weet ook dat wat je zegt niet waar is ... Sorry maar je info is echt al een jaar oud dus doe maar niet zo fucked up want je ben overal al aan t janken... What the fuck is the matter with you ??????????? Heb je echt zo n zielig leven dat je je jankgedrag voor een beetje aandacht gebruikt??? Get a LIFE ...
pi_9904596
quote:
Op zondag 20 april 2003 17:25 schreef DuchessX het volgende:
Shit nu weet ik dat Cindy zwanger is en zij en James het eiland zullen verlaten

Ik ga niet meer lezen in dit topic ben veel te nieuwsgierig

Waaaaat? Waar staat dat? En wanneer is het op tv?
Back in business.
pi_9905251
He mensen Ik heb ff zitten kijken op t forum. Maar t valt me op dat jullie allemaal een hele andere mening hebben. Sommige positief, andere negatief... Nou kan ik best wel tegen een beetje kritiek maar sommige van jullie maken t wel een beetje te... Een mening ok... maar als je iemand probeert af te branden terwijl je zelf echt geen leven hebt. Vind je jezelf niet een beetje zielig? hm? charmed angel oftewel Miranda en als je zegt dat je Tineke kent of andere .. zorg dan dat t waar is Want Tineke kent je niet en ik ook niet tenminste niet de laatste 10 jaarof zo. Dus kappen met dat gezeik van je. Daarmee bedoel ik, voor als het niet begrijpt, geen leugens meer... Voor iedereen die TI2 wel waarderen.... greetz Raymond TI2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')