Ja, een rechtse regering is er nou eenmaal niet om het de burgers naar de zin te maken. Dat kost maar onnodig geld.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:52 schreef raptorix het volgende:
En vooral weer een hoop paniek paniek berichten waarbij de verantwoorlijkheid vooral niet bij de overheid ligt, of het nou om het riool, pinnen of de energie gaat, en burger moet het maar regelen, ga je eigen fucking maatregelen nemen ik betaal genoeg voor, anders verhuis ik wel naar een pauperland.
Denk dat jij op die hoogte alleen de drol van de minister president voorbij ziet komenquote:Op woensdag 11 maart 2026 21:44 schreef mschol het volgende:
op 5 hoog maak ik mij er niet echt zorgen om
Ik woon vlak bij een beek waar een riool-overstort in zit, kan in geval van nood dus de beek als riool gebruikenquote:Op woensdag 11 maart 2026 21:52 schreef raptorix het volgende:
En vooral weer een hoop paniek paniek berichten waarbij de verantwoorlijkheid vooral niet bij de overheid ligt, of het nou om het riool, pinnen of de energie gaat, en burger moet het maar regelen, ga je eigen fucking maatregelen nemen ik betaal genoeg voor, anders verhuis ik wel naar een pauperland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |