quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Qua Hazes ben ik het wel met haar eens, verder niet boeiend…quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blonde vrouw, haar in een staart, zwart shirt, uit het zuiden.
quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Wales. Doet me aan iemand hier denken.
De naam dub ik nog even overquote:
Justin zit er op 260quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
Drink zelf ook wel glaasje whisky, maar zoveel heb ik niet. Wel een aantal vrienden met ook 100+ flessen, dus kom daar graag
Nu je het zegt. Hij houdt van zichzelf.quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:33 schreef Poefbank het volgende:
Stewardess, ja leuk leuk. Weet je al dat ik uit Wales kom?
Bastaardzoon kan ook. Al zijn ze allebei knapper dan Willy z’n eigen spruiten.quote:
Daar houden wij in Nederland niet zo vanquote:Op woensdag 11 maart 2026 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Hij houdt van zichzelf.
Misschien als we allemaal alles bij elkaar zetten dat we het redden. Maar word een zware avond.quote:
Zou best nog wel eens kunnenquote:Op woensdag 11 maart 2026 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Meneer Wales heeft misschien een beetje last van de camera ofzo
Pffff dat geloof ik meteenquote:Op woensdag 11 maart 2026 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien als we allemaal alles bij elkaar zetten dat we het redden. Maar word een zware avond.
Satijn. Oogt tikje krap. En zo bloot van achter met camera zou ik niet doen.quote:
haha ja dacht hele tijd: oh neeeee pas op bouwvakker.quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Satijn. Oogt tikje krap. En zo bloot van achter met camera zou ik niet doen.
Vroeg ik mij ook al afquote:Op woensdag 11 maart 2026 19:44 schreef RipCity het volgende:
Waarom heeft hij een handtas om terwijl die zit?
En zonder camera?quote:Op woensdag 11 maart 2026 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Satijn. Oogt tikje krap. En zo bloot van achter met camera zou ik niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |