Flatbikes van maken.quote:
Zal ik je iets verklappen.quote:Op vrijdag 27 maart 2026 10:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen leuke winkel, je word gigantisch opgelicht als het gaat om onderhoud.
En ze hadden in verleden al behoorlijk wat gezeik omdat de fatbikes die ze verkochten heel makkelijk op te voeren viel.
Ze zijn zelf de veroorzaker van de issue in de stad, want hun zijn ook de gene die deze fatbikes zo goedkoop verkopen.
En daarna bij de eigenaar onder de deur door schuivenquote:
Eerst er even op stampen ....quote:Op maandag 30 maart 2026 13:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En daarna bij de eigenaar onder de deur door schuiven
klopt dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 30 maart 2026 13:20 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Zal ik je iets verklappen.
Elke elektrische fiets is makkelijk op te voeren. Van de Van Moof's tot aan de QMHwheels of Ouxi fatbikes.
Het is niet alsof ze in China bij het product eerst dachten dat ze rekening moesten houden met het overgereguleerde Nederland. Het overgrote deel van de wereldbevolking weet niet eens waar het ligt.
Het rare is dat we in Nederland ook geen steps toestaan. Terwijl er in de rest van Europa dit verbod er niet is. Niet dat er echt een verbod is, er is namelijk vrij weinig wetgeving hierover te vinden. Ik zie een Willem Engel achtige wappie hier nog wel gelijk halen bij een goede rechter, maar goed daar heeft niemand tijd of geld voor.
Moet gewoon kunnen.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
klopt dat zeg ik ook niet.
Ik heb het over de winkel keten la souris, ze hebben in verleden behoorlijk wat aanklachten gehad dat ze fatbikes opvoeren.
En de winkel kenende doen ze dat heel makkelijk (onder de toonbank gedoe!)
Ene model is makkelijker op te voeren dan de ander
https://www.lasourisscoot(...)5km-h-naar-32-34km-h
Dat ook zei ik al eerder.quote:Op maandag 30 maart 2026 15:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen.
Dat ze er (zoveel) geld voor vragen is pas crimineel.
Er vanaf trappen.quote:
quote:Fatbike-bestuurders in Vondelpark vanaf vandaag beboet: "Ik ga hem verkopen"
https://www.at5.nl/artike(...)t-ik-ga-hem-verkopen
Vanaf vandaag is het dan echt zover: fatbikers worden niet meer gewaarschuwd, maar beboet in het Vondelpark. De eerste twee weken van het fatbikeverbod werden de fatbikers nog gewaarschuwd, maar sinds vandaag worden er toch echt boetes uitgedeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |