Daar ga ik dan weer niet vanuit. Even grof gezegd als ik weer aan de vrouw wil kan het wel maar ik wil het NIET. Tenzij ik die ene tegen kom, en dat ik gewoon niet anders kan!quote:Op woensdag 11 maart 2026 07:24 schreef Yara. het volgende:
De dagen van...schiet mij maar af...zullen steeds meer worden.
Ik vind alleen zijn echt een hel.
Whow, dat is ook wel een extremequote:Op woensdag 11 maart 2026 07:28 schreef Donna het volgende:
Heerlijk!
Ik wil nooit weer een relatie. Niet in de komende 10 jaar iig.
Voor iemand die de laatste 30 jaar nooit langer dan 1 maand echt vrijgezel is geweest welquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:36 schreef oppiedoppie het volgende:
Zelf ben ik bijna 12 jaar alleen geweest, beviel prima, maar weer naast iemand liggen en dingen kunnen delen is ook erg fijn. Ben blij dat ik toch nog iemand gevonden heb. Maar snap het wel, die vrijheid. Geniet ervan!
snap ik maar het is niet echt lang imo, dan is het nog lang leve de lolquote:Op woensdag 11 maart 2026 16:02 schreef Chandler het volgende:
Voor iemand die de laatste 30 jaar nooit langer dan 1 maand echt vrijgezel is geweest wel
Haha ja 10 jaar is wel heel specifiek. Ik heb in de afgelopen 15 jaar (op een paar maanden na) een relatie gehad. Mijn hele twintigerjaren en de helft van mijn dertigter jaren zitten in relaties. En dat was toen prima he, begrijp me niet verkeerd.quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:02 schreef Chandler het volgende:
[..]
Daar ga ik dan weer niet vanuit. Even grof gezegd als ik weer aan de vrouw wil kan het wel maar ik wil het NIET. Tenzij ik die ene tegen kom, en dat ik gewoon niet anders kan!(instant verliefd worden ofzoiets).
En wat is alleen? ik ben niet helemaal alleen (gelukkig, anders zou ik ook gek worden) want ik heb mijn zoon van 26 nog in huis, maar echt alleen... oei...
[..]
Whow, dat is ook wel een extremeen waarom specifiek 10 jaar
[..]
Voor iemand die de laatste 30 jaar nooit langer dan 1 maand echt vrijgezel is geweest wel
[..]en het is je gegund..
Liefde vind zijn weg, ik wil het dit keer niet echt 'opzoeken' ofzo, liefst gewoon op vallen, als in struikelen over een steen!maar dan in de positieve stijl!
Precies, wel heel specifiek maar grappig!.quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:19 schreef Donna het volgende:
Haha ja 10 jaar is wel heel specifiek. Ik heb in de afgelopen 15 jaar (op een paar maanden na) een relatie gehad. Mijn hele twintigerjaren en de helft van mijn dertigter jaren zitten in relaties. En dat was toen prima he, begrijp me niet verkeerd.
Maar ik vind het zo echt veel te leuk en kan me niet voorstellen dat ik over een paar jaar ineens een relatie zou willen.
quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:26 schreef Donna het volgende:
Ja ik deel mijn leven echt met mijn beste vriendin dus ik mis absoluut geen maatje nu in de vorm van een man/relatie.
We zijn een soort siamese tweeling geworden haha. Beide vrijgezel, beide hetzelfde co-ouderschap schema. Maar ook met kinderen hangen we altijd bij elkaar.
Als je echt alleen bent is het wel saai kan ik me voorstellen.
Behalve als zij het doet natuurlijkquote:Op woensdag 11 maart 2026 18:00 schreef SemperLibertas het volgende:
Beter leef je als vrijgezel in een relatie want dan heb je het beste van beide werelden
Mensen die dit niet snappen
Zelfde hier, kijk als ik iemand tegenkom die me volledig omver blaast dan ga ik het niet uit de weg, maar verder heb ik niet echt plannen om het vrijgezel zijn te veranderen de komende 10 jaar. Denk niet dat dat ooit veranderd, zulke dingen moet je ook niet bewust gaan opzoeken vind ik. Vind die mensen die op datingapps heel naarstig op zoek naar een relatie zijn altijd wat sneus hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2026 07:28 schreef Donna het volgende:
Heerlijk!
Ik wil nooit weer een relatie. Niet in de komende 10 jaar iig.
Je hoeft niet in een relatie te zitten om dingen te delen met iemand en naast een warm lichaam wakker te wordenquote:Op woensdag 11 maart 2026 16:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
snap ik maar het is niet echt lang imo, dan is het nog lang leve de lol
na een jaar denk ik meestal meh ... zou wel graag iemand hebben om dingen mee te delen en samen in slaap te vallen enzo
Ga anders even op dit soort amoebe's in ofzoquote:Op donderdag 12 maart 2026 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
en nu vind je jezelf heel stoer?
Iets meer initiatief mag wel kerel!quote:Op donderdag 12 maart 2026 15:50 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben nu twee jaar vrijgezel en het bevalt mij prima. Er is wel een vrouw die ik van mijn studententijd ken waar ik nog steeds verliefd op ben. Momenteel heb ik weinig contact met haar gehad, ze sprak me aan op Snapchat en ze zei dat ze me mist, maar ik wacht het af.
Daar ben ik nu niet klaar voor en er is iets gebeurd tussen mij en haar vijf jaar geleden waardoor ik niet durf initiatief te nemen zonder meer zekerheid van haar kant. Ze heeft twee keer de politie gebeld en mij gedreigd met haar advocaat omdat ik tijdens een zware psychose heb bang gemaakt met overdreven veel berichten sturen naar haar.quote:
Ik snap dit nooit zo goed, waarom kan dit niet als je in een relatie zitquote:Op donderdag 12 maart 2026 08:03 schreef bianconeri het volgende:
Ik ben zelf getrouwd, maar tussen eerdere relaties door ook vele jaren alleen geweest.
En dat waren absoluut fantastische jaren, zoals jij ook zegt kun je doen en laten wat je wilt.
Ik ging regelmatig lekker op vakantie, maar ook thuis. Als ik uren wilde gamen, lekker gamen joh. Who cares?
Eten met bord op schoot en lekker filmpje kijken.
Ik zeg altijd maar, ik heb nog geen enkele vrouw ontmoet die mooier is dan mijn vrijheid.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:24 schreef Chandler het volgende:
Zijn er meer mensen die dit ervaren na het hebben gehad van een lange(re) relatie?
Ik ben nu reeds 4 maanden vrijgezel en stiekem bevalt het mij wel, ik kan gaan en staan waar ik wil, mijn geld uitgeven waar ik maar aan wil, geen rekening hoeven houden met m'n partner of kinderen enzovoorts.
Maar aan de andere kant is het zeker fijn om een relatie te hebben. (Je verhaal kwijt kunnen, een arm om je heen, 24/7 seks mogelijkheden)
Dat gezegd is het voor nu even wel lekker! al kijk ik ooit wel weer uit naar een relatie maar voor nu, nee. Ik geniet en begin mijzelf steeds meer terug te vinden. Steeds minder behoefte aan validatie van anderen en meer aan mijn eigen interesses en invulling daarvan!
Al heb ik natuurlijk ook her en der wel een paar dagen van bluh.. schiet mij maar af.. maar die horen er bij.
Herkenbaar? of hoe ervaar(de) jij dit?
Je knipt de rest van mijn reactie weg waarin ik daar over spreek.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:41 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik snap dit nooit zo goed, waarom kan dit niet als je in een relatie zitDoe het regelmatig; zaterdagavond, kind op bed, vrouw op bed en mezelf opsluiten op zolder. Formule 1 op zondagavond? Ook gewoon bord op schoot.
Simpel, omdat je partner ook aandacht van je wil. Tuurlijk is vrije tijd voor jezelf mogelijk binnen de meeste relaties... maar er zijn er ook genoeg die je de gehele dag claimen..quote:Op vrijdag 13 maart 2026 07:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je knipt de rest van mijn reactie weg waarin ik daar over spreek.
Ik doe dat dus ook wel, alleen natuurlijk niet in de mate waarop ik dat als vrijgezel kon doen.
In theorie kan dat, sure. Maar als je thuis komt nu ga je lekker even samen tijd hebben. Vroeger zou ik snel even wat eten pakken, filmpje op en daarna gamen.
Nu heb je tijd samen en ja in de avond doen we ons eigen ding ook wel. Maar is zeker niet zoals vroeger aangezien je toch samen leeft.
En vakanties en dergelijke trekt zij gewoon niet. Buiten dat we financieel dat niet kunnen. (ik moet nu fulltime werken, maar verdien nog veel minder dan toen ik in NL woonde en parttime werkte).
Moet je tegen @DjVero zeggenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 07:54 schreef Chandler het volgende:
[..]
Simpel, omdat je partner ook aandacht van je wil. Tuurlijk is vrije tijd voor jezelf mogelijk binnen de meeste relaties... maar er zijn er ook genoeg die je de gehele dag claimen..
Ik heb ruimte nodig, alleen ruimte.
I knowquote:Op vrijdag 13 maart 2026 07:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Moet je tegen @:djvero zeggen![]()
En ja natuurlijk zit er veel verschil tussen.
Ik wil tijd met mijn vrouw en zij wil ook tijd met mij. Logisch, anders ben je meer huisgenoten die noodgedwongen bij elkaar wonen ofzo.
De mate waarop en de tijd verschilt dan echter.
Ik en mijn vrouw kunnen heel goed ons eigen ding doen en genieten daar ook van, naast de tijd samen.
Maar het is nooit net als vrijgezel zijn.
Ja precies.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 07:58 schreef Chandler het volgende:
En ervaar het zelfde, in 2 relaties geleden kon ik redelijk doen waar ik zin in had (wel met rekening houden) maar mijn vorige relatie was dat vaak niet mogelijk... ze wilde heel vaak dingen samen doen. Vaak leuk maar niet altijd!
Vrijgezel zijn is voor mij leuk omdat je dan vrij bent om echt verliefd te worden, wat toch altijd wel een bijzondere tijd is. De wat korte, maar hevige, ‘relaties’ hebben wel wat vind ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:24 schreef Chandler het volgende:
Zijn er meer mensen die dit ervaren na het hebben gehad van een lange(re) relatie?
Ik ben nu reeds 4 maanden vrijgezel en stiekem bevalt het mij wel, ik kan gaan en staan waar ik wil, mijn geld uitgeven waar ik maar aan wil, geen rekening hoeven houden met m'n partner of kinderen enzovoorts.
Maar aan de andere kant is het zeker fijn om een relatie te hebben. (Je verhaal kwijt kunnen, een arm om je heen, 24/7 seks mogelijkheden)
Dat gezegd is het voor nu even wel lekker! al kijk ik ooit wel weer uit naar een relatie maar voor nu, nee. Ik geniet en begin mijzelf steeds meer terug te vinden. Steeds minder behoefte aan validatie van anderen en meer aan mijn eigen interesses en invulling daarvan!
Al heb ik natuurlijk ook her en der wel een paar dagen van bluh.. schiet mij maar af.. maar die horen er bij.
Herkenbaar? of hoe ervaar(de) jij dit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |