abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 maart 2026 @ 16:21:53 #201
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220467747
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:29 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Die overspeed valt toch wel mee? Wordt groter gemaakt dan het is.

De data die ik zag was er 25 km/u verschil. Lijkt mij meer dat Bearman zich vergist heeft in zijn inhaalactie.

Het is in het verleden vaker gebeurt dat een auto zoveel sneller is dan zijn voorligger.
Zelfs in de Formule E klagen de coureurs over het snelheidsverschil bij de verschillende energiestrategieën, dus het is zeker wel een probleem.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  maandag 30 maart 2026 @ 18:17:11 #202
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220468696
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 11:29 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]

Die overspeed valt toch wel mee? Wordt groter gemaakt dan het is.

De data die ik zag was er 25 km/u verschil.
Bij The Race hadden ze het over een verschil van 50 km/u.
  maandag 30 maart 2026 @ 18:49:31 #203
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220468924
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Alles op rood?
rien ne va plus... het geld is niet meer van u
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie FP maandag 30 maart 2026 @ 18:49:50 #204
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220468929
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:49 schreef ZaZoe het volgende:

[..]
rien ne va plus... het geld is niet meer van u
Die auto dan ook niet meer :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 30 maart 2026 @ 18:50:17 #205
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220468936
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Die auto dan ook niet meer :+
Yep :D
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220469854
quote:
"F1 2026 could and should have been a moment of triumph, but, instead, pandering to the PUMs has resulted in this highly anticipated moment, years in the making, being met with relentless negativity and ridicule.

"The warnings were ignored, but now, with F1’s new reality becoming ever more stark, will stubborn pride win out against the need to make serious and fundamental changes to improve the situation? Will the desire for shallow entertainment outweigh maintaining F1’s position as the pinnacle of motorsport?
https://x.com/thomasmaher(...)S64rYOsfp9l5bhDKm2ug
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220471394
En zullen de kaartjes voor Zandvoort (nu al) doorverkocht worden _O-

En voor mij is is de F1 nu afgelopen.
Ik vernieuw het F1TV (na een maandtje) niet naar een jaar abbo
:W :W :W Aufwiedersehen Formula 1 :W :W :W
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  dinsdag 31 maart 2026 @ 08:57:58 #208
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220472416
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 00:09 schreef -CRASH- het volgende:
En zullen de kaartjes voor Zandvoort (nu al) doorverkocht worden _O-

En voor mij is is de F1 nu afgelopen.
Ik vernieuw het F1TV (na een maandtje) niet naar een jaar abbo
:W :W :W Aufwiedersehen Formula 1 :W :W :W
Helaas wordt Zandvoort meer als volksfeest gezien, daarbij is het de laatste keer.
Dus ik denk dat de kaartjes benut gaan worden.
Drop you like an ill, bad habit
  Redactie Frontpage dinsdag 31 maart 2026 @ 09:16:00 #209
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220472483
Vind dit ook wel een tekende uitspraak van Lando
quote:
“Honestly, some of the racing… like, I didn’t even want to overtake Lewis,” reigning World Champion Lando Norris said after the race.

“It’s just about the battery deploys, and I don’t want it to deploy, but I can’t control it. So I overtake him, and then I have no battery, so he just flies past. This is not racing, this is yo-yoing.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  dinsdag 31 maart 2026 @ 13:55:51 #210
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220473911
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 08:57 schreef pmponer het volgende:

[..]
Helaas wordt Zandvoort meer als volksfeest gezien, daarbij is het de laatste keer.
Dus ik denk dat de kaartjes benut gaan worden.
Fuck dat volksfeest. Ga puur als fan van F1, hoe kut het ook is.
Lekker ergens in de duinen in de GA1. In 1 van de kwali's sowieso in het Scheivlak.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 31 maart 2026 @ 15:02:43 #211
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220474588
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 13:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Fuck dat volksfeest. Ga puur als fan van F1, hoe kut het ook is.
Lekker ergens in de duinen in de GA1. In 1 van de kwali's sowieso in het Scheivlak.
Mag het natuurlijk niet zeggen hier, maar dat Thialf gedoe kan ik niet zo goed tegen, mede door dit soort publiek dat voor de leuke sfeer gaat, is het racen secundair geworden, nog een beetje DTS bij het recept en we krijgen Mariokart voor volwassenen.

Ik baalde altijd als er geen F1 was, maar kan er nu geen traan om laten dat er 2 races zijn afgelast.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 31 maart 2026 @ 15:14:11 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220474661
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 15:02 schreef Tarado het volgende:

[..]
Mag het natuurlijk niet zeggen hier, maar dat Thialf gedoe kan ik niet zo goed tegen, mede door dit soort publiek dat voor de leuke sfeer gaat, is het racen secundair geworden, nog een beetje DTS bij het recept en we krijgen Mariokart voor volwassenen.

Ik baalde altijd als er geen F1 was, maar kan er nu geen traan om laten dat er 2 races zijn afgelast.
Ik zit langs het rechte stuk. Daar is het gewoon ouderwetse F1 sfeer weet ik van de verhalen. Dat oranjevolk zit in het stadiondeel of in de fanzone.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  FOK!Fotograaf dinsdag 31 maart 2026 @ 18:11:03 #213
842 Zorro
Z
pi_220476109
Peter Windsor omschrijft het het beste.
Hij zegt dat dit het moment is voor een vrouw in de F1. Met deze regels kunnen die gewoon mee _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Redactie FP dinsdag 31 maart 2026 @ 18:12:57 #214
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220476117
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 18:11 schreef Zorro het volgende:
Peter Windsor omschrijft het het beste.
Hij zegt dat dit het moment is voor een vrouw in de F1. Met deze regels kunnen die gewoon mee _O-
:D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 31 maart 2026 @ 18:47:58 #215
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220476341
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 18:11 schreef Zorro het volgende:
Peter Windsor omschrijft het het beste.
Hij zegt dat dit het moment is voor een vrouw in de F1. Met deze regels kunnen die gewoon mee _O-
Het aanzienlijk meer multitasken tijdens het rijden met deze complexe wagens kon wel eens in het voordeel zijn van de vrouwen :P
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_220477438
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 09:16 schreef LTVDK het volgende:
Vind dit ook wel een tekende uitspraak van Lando
[..]

Dat de rijders het niet eens altijd kunnen controleren lijkt me ook een veiligheidsaspect. Zou het niet zo moeten zijn dat ze het altijd handmatig moeten controleren? Of wordt het dan te druk voor ze?
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:50:49 #217
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_220477494
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 13:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Fuck dat volksfeest. Ga puur als fan van F1, hoe kut het ook is.
Lekker ergens in de duinen in de GA1. In 1 van de kwali's sowieso in het Scheivlak.
Ben in 2024 naar Zandvoort geweest. Ik was sceptisch vooraf omdat ik verwachtte van dat schaatspubliek te zien en ik heb bovendien Oostenrijk zien veranderen van een leuk publiek tot een Nederlandse enclave die asociaal en niet te doen was. Maar ik wilde Zandvoort gewoon kunnen vincken en ik moet zeggen dat het me echt 200% meegevallen is. Het publiek in Oostenrijk was echt vele malen erger. Je had wel de Brabantse feestganger met blik Heineken, Redbull-shirt, car next pet op, bruin verband en onder de tattoos, maar toch was de variëteit best groot en er waren de nodige gezinnen met kinderen. Wat Zandvoort jammer genoeg minder heeft is een grotere diversiteit met internationale fans. Als ik iemand een race in Europa zou moeten adviseren dan vooral Hongarije of Spanje.
Rini dankjewel.
  woensdag 1 april 2026 @ 17:01:05 #218
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_220484278
Ben er dit jaar gewoon bij op Zandvoort, yo-ying of niet. *O*
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_220484838
A simulation by former F1 engineer Toni Cuquerella (@tonicuque on X) shows that a decrease in MGU-K power from 350kW to 200kW, and Recharge limit reduction from 9MJ to 6MJ will completely eliminate superclipping in Miami

https://www.reddit.com/r/(...)er_f1_engineer_toni/

Dat is dus waar het naartoe moet, wel langzamer maar soit.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  woensdag 1 april 2026 @ 19:03:49 #220
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220485193
twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Moderator / Redactie Sport woensdag 1 april 2026 @ 19:04:35 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220485200
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:03 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
Ik kan dit gewoon niet meer waarderen dankzij AI.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 1 april 2026 @ 19:06:11 #222
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220485208
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik kan dit gewoon niet meer waarderen dankzij AI.
Ai, das jammer...
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 1 april 2026 @ 23:48:40 #223
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220487907
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 18:11 schreef Zorro het volgende:
Peter Windsor omschrijft het het beste.
Hij zegt dat dit het moment is voor een vrouw in de F1. Met deze regels kunnen die gewoon mee _O-
met deze auto's kan er onderweg gewoon een theekransje gehouden worden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220490239
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 19:03 schreef ZaZoe het volgende:
[ x ]
In mijn jeugd reden raceautootjes al elektrisch aangedreven hun rondjes: :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')