Lewis is inmiddels ook een soort bonus dad.quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En Checo dan? Dat is de vierde pa op de grid
Laat de mannen maar rijden en de vrouwen achter het fornuisquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die moet gewoon bij Taco's bakken houden.
Eens.quote:Op woensdag 25 maart 2026 12:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
In de video halen ze het kwalificatierondje van Leclerc van Singapore 2019 aan. In dat rondje zijn er meerdere momenten dat-ie de auto bijna kwijt is, omdat-ie continu op de limiet balanceert. Dat is leuk om naar te kijken, dat drijft coureurs tot het uiterste. En dat risico nemen loont, want Leclerc pakte daar pole.
Met deze regels is zoiets niet meer mogelijk. Het is sneller om ver onder de limiet te blijven en heel gecontroleerd op en van het gas te gaan, want daarmee maximaliseer je batterijvermogen op het rechte stuk en dat is waar de tijd gewonnen of verloren wordt. Piastri zei over de kwalificatie van Australie dat hoe meer snelheid hij opbouwde gedurende de sessies, hoe langzamer z'n rondentijden werden.
Kortom, het is voor de coureurs niet leuk, het is voor de kijkers niet leuk. F1 is compleet stuk wat dit betreft.
Er zijn geen veranderingen voor Suzuka dus ik zou geen verrassingen verwachten. Eerder iets wat we al lang zien.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eens.
Dit.
Ik nijg hier ook naar.
Ik wacht Suzuka even af om mijn oordeel definitief te laten vallen omdat het een echt puur rijders circuit is. Wordt daar niet op de limiet gereden, is het inderdaad stuk.
quote:Op woensdag 25 maart 2026 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er zijn geen veranderingen voor Suzuka dus ik zou geen verrassingen verwachten.
Dan moet het wel heel erg gesteld zijn met F1.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:14 schreef LTVDK het volgende:
Guess who's back
Bekijk deze YouTube-video
Dat was ff geledenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:14 schreef LTVDK het volgende:
Guess who's back
Bekijk deze YouTube-video
Yessssssquote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:14 schreef LTVDK het volgende:
Guess who's back
Bekijk deze YouTube-video
Ik call het, het is officieel stuk.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eens.
Dit.
Ik nijg hier ook naar.
Ik wacht Suzuka even af om mijn oordeel definitief te laten vallen omdat het een echt puur rijders circuit is. Wordt daar niet op de limiet gereden, is het inderdaad stuk.
Dan ook nog eens het voorliegen.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 18:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik call het, het is officieel stuk.
[ x ]
Dat ze circuits hebben aangepast, of Europa vaker links laten liggen heb ik verdedigd.. Dat is een keuze die ik geen ramp vond, want de rest van de wereld verdient ook Grand Prix's.
Dat ze straffen uitdeelden die af en toe raar waren, ach ik ga uit van het goede van de mens, een scheidsrechter of jury kan het toch nooit goed doen..(behalve snelheidsovertredingen beoordelen).
Dat de grid volstaat met celebs, oke, het salaris van Verstappen moet ook betaald worden.
Dat ze die auto's wilden verduurzamen is natuurlijk een grote fout gebleken, en dat hadden ze wel kunnen zien aankomen..
Maar dat je tegen "ons" de fans glashard gaat lopen liegen, dat is wel onvergevelijk hoor..
Edit:
Om 18.30 uur stond er een community message bij dat het "onwaar is, omdat tijdens de livestream het wel heel de tijd zichtbaar was"
Dat is een video van juni vorig jaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
en nog een video van RPM
Bekijk deze YouTube-video
Spijker op de kopquote:Op woensdag 25 maart 2026 12:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
In de video halen ze het kwalificatierondje van Leclerc van Singapore 2019 aan. In dat rondje zijn er meerdere momenten dat-ie de auto bijna kwijt is, omdat-ie continu op de limiet balanceert. Dat is leuk om naar te kijken, dat drijft coureurs tot het uiterste. En dat risico nemen loont, want Leclerc pakte daar pole.
Met deze regels is zoiets niet meer mogelijk. Het is sneller om ver onder de limiet te blijven en heel gecontroleerd op en van het gas te gaan, want daarmee maximaliseer je batterijvermogen op het rechte stuk en dat is waar de tijd gewonnen of verloren wordt. Piastri zei over de kwalificatie van Australie dat hoe meer snelheid hij opbouwde gedurende de sessies, hoe langzamer z'n rondentijden werden.
Kortom, het is voor de coureurs niet leuk, het is voor de kijkers niet leuk. F1 is compleet stuk wat dit betreft.
RPM is de enige die ik kijk. Alle anderen trekken mij totaal niet, RPM is de uitzondering op de regel!quote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:10 schreef Red_85 het volgende:
Rpm blijft de koning in f1 satire. Dat rage fueledness is ongeëvenaard. Lollipopman is ook geweldig, op zn eigen schitterende flauwe creatieve manier.
Russell fans stick together!quote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
RPM is de enige die ik kijk. Alle anderen trekken mij totaal niet, RPM is de uitzondering op de regel!
apart, gezien de bijnaam van jouw heldquote:Op zaterdag 28 maart 2026 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
RPM is de enige die ik kijk. Alle anderen trekken mij totaal niet, RPM is de uitzondering op de regel!
Nee joh, moet kunnen als het satirisch isquote:Op zondag 29 maart 2026 00:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
apart, gezien de bijnaam van jouw held
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |