abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220431088
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
wel F1 *O*
Gaan we tot zondag 9 uur dit doen:
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 25 maart 2026 @ 20:38:37 #152
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220431137
quote:
11s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:16 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
En Checo dan? Dat is de vierde pa op de grid
Lewis is inmiddels ook een soort bonus dad. B-)

Ze heeft er een stuk of 4...?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 25 maart 2026 @ 21:10:44 #153
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220431320
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
wel F1 *O*
Nou inderdaad, zonder Fok is de race niet te doen.
Drop you like an ill, bad habit
  woensdag 25 maart 2026 @ 21:37:26 #154
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_220431478
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:26 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Die moet gewoon bij Taco's bakken houden. :{w
Laat de mannen maar rijden en de vrouwen achter het fornuis
Wie dit leest is gek
  woensdag 25 maart 2026 @ 22:32:44 #155
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220431880
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2026 12:22 schreef Tijn het volgende:

[..]
In de video halen ze het kwalificatierondje van Leclerc van Singapore 2019 aan. In dat rondje zijn er meerdere momenten dat-ie de auto bijna kwijt is, omdat-ie continu op de limiet balanceert. Dat is leuk om naar te kijken, dat drijft coureurs tot het uiterste. En dat risico nemen loont, want Leclerc pakte daar pole.

Met deze regels is zoiets niet meer mogelijk. Het is sneller om ver onder de limiet te blijven en heel gecontroleerd op en van het gas te gaan, want daarmee maximaliseer je batterijvermogen op het rechte stuk en dat is waar de tijd gewonnen of verloren wordt. Piastri zei over de kwalificatie van Australie dat hoe meer snelheid hij opbouwde gedurende de sessies, hoe langzamer z'n rondentijden werden.

Kortom, het is voor de coureurs niet leuk, het is voor de kijkers niet leuk. F1 is compleet stuk wat dit betreft.
Eens.
Dit.
Ik nijg hier ook naar.

Ik wacht Suzuka even af om mijn oordeel definitief te laten vallen omdat het een echt puur rijders circuit is. Wordt daar niet op de limiet gereden, is het inderdaad stuk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 23:10:24 #156
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220432062
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 22:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Eens.
Dit.
Ik nijg hier ook naar.

Ik wacht Suzuka even af om mijn oordeel definitief te laten vallen omdat het een echt puur rijders circuit is. Wordt daar niet op de limiet gereden, is het inderdaad stuk.
Er zijn geen veranderingen voor Suzuka dus ik zou geen verrassingen verwachten. Eerder iets wat we al lang zien.

Dus gewoon wat liften en superclippen voor lange stukken vol gas. Sector 1 (dus eigenlijk de echte “rijderssector”) kunnen ze de bochten op zich hard nemen en in de natuur van die bochten kunnen ze al ook wel wat opladen omdat ze in die bochtencombinatie sowieso al vaak terugschakelen. Dat is daar wel een voordeel.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator donderdag 26 maart 2026 @ 16:23:52 #157
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220436982
Dat is nou ook grappig, ik gisteravond nog roepen dat er niks verandert, en 2 uur later veranderen ze iets _O-

Kleine verandering weliswaar.
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 23:10 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Er zijn geen veranderingen voor Suzuka dus ik zou geen verrassingen verwachten.
twitter
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator donderdag 26 maart 2026 @ 16:24:52 #158
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220436986
Ander leuk feit: na de GP van Japan gaan de technische mensen van de FIA om de tafel. Hopelijk komt daar ook weer iets uit wat de kwali verbetert.

twitter
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage zaterdag 28 maart 2026 @ 10:14:27 #159
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220450290
Guess who's back

Bekijk deze YouTube-video
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 maart 2026 @ 10:18:08 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220450311
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:14 schreef LTVDK het volgende:
Guess who's back

Bekijk deze YouTube-video
Dan moet het wel heel erg gesteld zijn met F1.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 11:12:18 #161
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220450653
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:14 schreef LTVDK het volgende:
Guess who's back

Bekijk deze YouTube-video
Dat was ff geleden :7
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 28 maart 2026 @ 11:19:06 #162
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220450685
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 10:14 schreef LTVDK het volgende:
Guess who's back

Bekijk deze YouTube-video
Yessssss
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 12:23:17 #163
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220450960
Prachtige video weer.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 maart 2026 @ 18:25:54 #164
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220453598
en niet eens een rant over Stroll
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 18:31:44 #165
38824 crew  Droopie
pi_220453626
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 22:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Eens.
Dit.
Ik nijg hier ook naar.

Ik wacht Suzuka even af om mijn oordeel definitief te laten vallen omdat het een echt puur rijders circuit is. Wordt daar niet op de limiet gereden, is het inderdaad stuk.
Ik call het, het is officieel stuk.

twitter


Dat ze circuits hebben aangepast, of Europa vaker links laten liggen heb ik verdedigd.. Dat is een keuze die ik geen ramp vond, want de rest van de wereld verdient ook Grand Prix's.

Dat ze straffen uitdeelden die af en toe raar waren, ach ik ga uit van het goede van de mens, een scheidsrechter of jury kan het toch nooit goed doen..(behalve snelheidsovertredingen beoordelen).

Dat de grid volstaat met celebs, oke, het salaris van Verstappen moet ook betaald worden.

Dat ze die auto's wilden verduurzamen is natuurlijk een grote fout gebleken, en dat hadden ze wel kunnen zien aankomen..

Maar dat je tegen "ons" de fans glashard gaat lopen liegen, dat is wel onvergevelijk hoor..

Edit:
Om 18.30 uur stond er een community message bij dat het "onwaar is, omdat tijdens de livestream het wel heel de tijd zichtbaar was"

[ Bericht 13% gewijzigd door Droopie op 28-03-2026 19:30:10 ]
Hell To The Liars
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 maart 2026 @ 21:02:15 #166
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220454891
en nog een video van RPM

Bekijk deze YouTube-video
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 28 maart 2026 @ 21:09:57 #167
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220454933
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 18:31 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik call het, het is officieel stuk.

[ x ]

Dat ze circuits hebben aangepast, of Europa vaker links laten liggen heb ik verdedigd.. Dat is een keuze die ik geen ramp vond, want de rest van de wereld verdient ook Grand Prix's.

Dat ze straffen uitdeelden die af en toe raar waren, ach ik ga uit van het goede van de mens, een scheidsrechter of jury kan het toch nooit goed doen..(behalve snelheidsovertredingen beoordelen).

Dat de grid volstaat met celebs, oke, het salaris van Verstappen moet ook betaald worden.

Dat ze die auto's wilden verduurzamen is natuurlijk een grote fout gebleken, en dat hadden ze wel kunnen zien aankomen..

Maar dat je tegen "ons" de fans glashard gaat lopen liegen, dat is wel onvergevelijk hoor..

Edit:
Om 18.30 uur stond er een community message bij dat het "onwaar is, omdat tijdens de livestream het wel heel de tijd zichtbaar was"
Dan ook nog eens het voorliegen.

Gatverdamme. Typisch wat bij het dictatorschap van mbs hoort ook.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220455339
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
en nog een video van RPM

Bekijk deze YouTube-video
Dat is een video van juni vorig jaar.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zaterdag 28 maart 2026 @ 22:04:34 #169
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220455344
quote:
2s.gif Op woensdag 25 maart 2026 12:22 schreef Tijn het volgende:

[..]
In de video halen ze het kwalificatierondje van Leclerc van Singapore 2019 aan. In dat rondje zijn er meerdere momenten dat-ie de auto bijna kwijt is, omdat-ie continu op de limiet balanceert. Dat is leuk om naar te kijken, dat drijft coureurs tot het uiterste. En dat risico nemen loont, want Leclerc pakte daar pole.

Met deze regels is zoiets niet meer mogelijk. Het is sneller om ver onder de limiet te blijven en heel gecontroleerd op en van het gas te gaan, want daarmee maximaliseer je batterijvermogen op het rechte stuk en dat is waar de tijd gewonnen of verloren wordt. Piastri zei over de kwalificatie van Australie dat hoe meer snelheid hij opbouwde gedurende de sessies, hoe langzamer z'n rondentijden werden.

Kortom, het is voor de coureurs niet leuk, het is voor de kijkers niet leuk. F1 is compleet stuk wat dit betreft.
Spijker op de kop
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 28 maart 2026 @ 22:10:23 #170
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220455386
Rpm blijft de koning in f1 satire. Dat rage fueledness is ongeëvenaard. Lollipopman is ook geweldig, op zn eigen schitterende flauwe creatieve manier.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator zaterdag 28 maart 2026 @ 22:15:58 #171
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220455436
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 22:10 schreef Red_85 het volgende:
Rpm blijft de koning in f1 satire. Dat rage fueledness is ongeëvenaard. Lollipopman is ook geweldig, op zn eigen schitterende flauwe creatieve manier.
RPM is de enige die ik kijk. Alle anderen trekken mij totaal niet, RPM is de uitzondering op de regel!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 28 maart 2026 @ 23:09:53 #172
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_220455817
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
RPM is de enige die ik kijk. Alle anderen trekken mij totaal niet, RPM is de uitzondering op de regel!
Russell fans stick together!
Feyenoord!!! * Barça
  Redactie Frontpage / Sport zondag 29 maart 2026 @ 00:36:22 #173
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220456254
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2026 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
RPM is de enige die ik kijk. Alle anderen trekken mij totaal niet, RPM is de uitzondering op de regel!
apart, gezien de bijnaam van jouw held _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 29 maart 2026 @ 01:00:46 #174
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220456312
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2026 00:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
apart, gezien de bijnaam van jouw held _O-
Nee joh, moet kunnen als het satirisch is

-knip-

[ Bericht 4% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 30-03-2026 14:20:29 ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220464874
GEEN CAKE *O* *O* *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')