abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 11:43:52 #101
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220411602
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Misschien wel een baan die niet verkloot wordt door batterijonzin en kunstmatige inhaalacties.
Suzuka wordt waarschijnlijk juist beter door deze auto’s dan de afgelopen jaren waarbij het er onmogelijk was om te fighten.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 maart 2026 @ 11:47:18 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220411619
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:40 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Q & race zijn gewoon om 07:00 uur onze tijd hoor ;)
Jij leeft een uur in een parallelle dimensie om toch nog aan je uurtjes slaap te kunnen komen als in de nacht de wintertijd in gaat? :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP maandag 23 maart 2026 @ 12:17:25 #103
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220411839
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij leeft een uur in een parallelle dimensie om toch nog aan je uurtjes slaap te kunnen komen als in de nacht de wintertijd in gaat? :P
Stigtijd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 23 maart 2026 @ 12:21:46 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220411893
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Dat wordt ook niet ontkend.
Zo lees ik het wel :Y
Want 07:00 uur vond ze 'goed te doen'. En het IS ook gewoon 07:00 uur.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 23 maart 2026 @ 12:22:28 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220411903
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij leeft een uur in een parallelle dimensie om toch nog aan je uurtjes slaap te kunnen komen als in de nacht de wintertijd in gaat? :P
Nee.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 23 maart 2026 @ 13:57:05 #106
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220412530
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Stigtijd.
Some say, dat Stig geen slaap nodig heeft. En als hij dat al doet, is het zijn eigen keuze en ondersteboven.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 23 maart 2026 @ 14:03:33 #107
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220412556
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Misschien wel een baan die niet verkloot wordt door batterijonzin en kunstmatige inhaalacties.
Ik denk niet dat ze de hele weg flat out tussen spoon en de casiodriehoek kunnen, hoor.
pi_220413250
Tijdstip geen probleem dit keer: om half vijf thuis vanaf Masters Of Hardcore, twee uurtjes uitzingen en dan F1 kijken. :+
pi_220413257
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 maart 2026 @ 15:35:47 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220413260
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 15:34 schreef DjVero het volgende:
Tijdstip geen probleem dit keer: om half vijf thuis vanaf Masters Of Hardcore, twee uurtjes uitzingen en dan F1 kijken. :+
We zien jou dus in het uitgestelde-kijkers-topic.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 23 maart 2026 @ 16:20:47 #111
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220413577
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 11:22 schreef ondeugend het volgende:
Ik sta er altijd voor op maar vanaf nu niet meer.
Gewoon nakijken maar.
Dat ik heb mijn abbo al weer opgezegd en kijk de herhaling..
Ik kan mij niet voorstellen dat veel coureurs het leuk racen vinden.

Nja op Alonso na die is gewoon helemaal de sjaak met die rammelbak, het team met meeste geld en beste team heeft niet de beste auto! :'( Het zit m echt gewoon niet mee, Briljante coureur maar zo vaak in een kak team ;(
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220414216
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 15:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
We zien jou dus in het uitgestelde-kijkers-topic.
Huh? Het begint toch om 7 uur?
  Moderator / Redactie Sport maandag 23 maart 2026 @ 17:12:04 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220414252
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 17:11 schreef DjVero het volgende:

[..]
Huh? Het begint toch om 7 uur?
Maar jij gaat dat niet halen als je 2 uur downtime hebt :+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 23 maart 2026 @ 17:37:17 #114
307622 Perox
(niet de echte)
pi_220414733
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 17:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar jij gaat dat niet halen als je 2 uur downtime hebt :+
Ligt aan de drugs. :9
  Moderator / Redactie FP maandag 23 maart 2026 @ 17:46:14 #115
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220414791
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 17:37 schreef Perox het volgende:

[..]
Ligt aan de drugs. :9
Sow.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220415484
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 17:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar jij gaat dat niet halen als je 2 uur downtime hebt :+
Hij komt net van MoH af. Die gaat niet kunnen slapen hoor die staat knetterstrak.
  maandag 23 maart 2026 @ 19:06:47 #117
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220415500
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 17:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Maar jij gaat dat niet halen als je 2 uur downtime hebt :+
Je bent het er nu ineens wél mee eens dat het gewoon om 07:00 uur is? :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 24 maart 2026 @ 14:20:04 #118
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220421546
Mercedes ligt onder een vergrootglas vanwege hun voorvleugel, die niet snel genoeg zou sluiten.

twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_220421577
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Je bent het er nu ineens wél mee eens dat het gewoon om 07:00 uur is? :D
het is om 7 uur
maar daar is mijn lichaam en geest het op dat moment niet mee eens
het voelt gewoon als 6 uur
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220421582
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:20 schreef Starflyer het volgende:
Mercedes ligt onder een vergrootglas vanwege hun voorvleugel, die niet snel genoeg zou sluiten.

[ x ]
had hem al gepost paar topics terug
of in de Live
zal wel een aai over de bol worden
en niks aan de hand
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  dinsdag 24 maart 2026 @ 14:25:25 #121
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220421585
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
het is om 7 uur
maar daar is mijn lichaam en geest het op dat moment niet mee eens
het voelt gewoon als 6 uur
Ah, dát bedoel je :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220421591
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ah, dát bedoel je :D
Haat zomertijd :(
sorry :@
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  dinsdag 24 maart 2026 @ 15:53:38 #123
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220422253
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:26 schreef greysbones het volgende:

[..]
Haat zomertijd :(
sorry :@
Langer licht *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 16:06:42 #124
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220422343
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:25 schreef greysbones het volgende:

[..]
had hem al gepost paar topics terug
of in de Live
zal wel een aai over de bol worden
en niks aan de hand
Ja, dat heb ik gezien. Het ging me er nu om dat de FIA er naar kijkt.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_220422878
Ferrari zal ook wel een bezoekje krijgen om de voorvleugel nader te bekijken.
https://www.reddit.com/r/(...)_application_on_the/
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')