Suzuka wordt waarschijnlijk juist beter door deze auto’s dan de afgelopen jaren waarbij het er onmogelijk was om te fighten.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien wel een baan die niet verkloot wordt door batterijonzin en kunstmatige inhaalacties.
Jij leeft een uur in een parallelle dimensie om toch nog aan je uurtjes slaap te kunnen komen als in de nacht de wintertijd in gaat?quote:Op maandag 23 maart 2026 11:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Q & race zijn gewoon om 07:00 uur onze tijd hoor
Stigtijd.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij leeft een uur in een parallelle dimensie om toch nog aan je uurtjes slaap te kunnen komen als in de nacht de wintertijd in gaat?
Zo lees ik het welquote:
Nee.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij leeft een uur in een parallelle dimensie om toch nog aan je uurtjes slaap te kunnen komen als in de nacht de wintertijd in gaat?
Some say, dat Stig geen slaap nodig heeft. En als hij dat al doet, is het zijn eigen keuze en ondersteboven.quote:
Ik denk niet dat ze de hele weg flat out tussen spoon en de casiodriehoek kunnen, hoor.quote:Op maandag 23 maart 2026 11:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien wel een baan die niet verkloot wordt door batterijonzin en kunstmatige inhaalacties.
We zien jou dus in het uitgestelde-kijkers-topic.quote:Op maandag 23 maart 2026 15:34 schreef DjVero het volgende:
Tijdstip geen probleem dit keer: om half vijf thuis vanaf Masters Of Hardcore, twee uurtjes uitzingen en dan F1 kijken.
Dat ik heb mijn abbo al weer opgezegd en kijk de herhaling..quote:Op maandag 23 maart 2026 11:22 schreef ondeugend het volgende:
Ik sta er altijd voor op maar vanaf nu niet meer.
Gewoon nakijken maar.
Huh? Het begint toch om 7 uur?quote:Op maandag 23 maart 2026 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We zien jou dus in het uitgestelde-kijkers-topic.
Ligt aan de drugs.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar jij gaat dat niet halen als je 2 uur downtime hebt
Sow.quote:
Hij komt net van MoH af. Die gaat niet kunnen slapen hoor die staat knetterstrak.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent het er nu ineens wél mee eens dat het gewoon om 07:00 uur is?quote:Op maandag 23 maart 2026 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
het is om 7 uurquote:Op maandag 23 maart 2026 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent het er nu ineens wél mee eens dat het gewoon om 07:00 uur is?
had hem al gepost paar topics terugquote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:20 schreef Starflyer het volgende:
Mercedes ligt onder een vergrootglas vanwege hun voorvleugel, die niet snel genoeg zou sluiten.
[ x ]
Ah, dát bedoel jequote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is om 7 uur
maar daar is mijn lichaam en geest het op dat moment niet mee eens
het voelt gewoon als 6 uur
Haat zomertijdquote:
Ja, dat heb ik gezien. Het ging me er nu om dat de FIA er naar kijkt.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
had hem al gepost paar topics terug
of in de Live
zal wel een aai over de bol worden
en niks aan de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |